Hebben jullie trouwens de laatste krabbel op onze hyves gelezen...Wisten jullie dit of was ik de enige die het niet wist. Kwam er van de week pas achter... Ai Miran das niet veel om de rest vd maand mee door te komen. En dan nog rekeningen liggen, tja je betaalt veel aan de ziektekosten en dan ook nog bijbetalen...Hoop dat je snel ergens aan de slag kunt, want dit is niet leuk! Enne ook zulke dingen mag je kwijt hoor! Knuf voor jullie!
@ Jutte dat kan geregeld worden ik zal hem er straks bij plaatsen Wat een nare misselijkheid van jou toch ik hoop dat je snel wat opknapt en echt kan gaan genieten van die kleine spruit in je. hopelij smaakt het eten vanavond wel goed @ suuz mij lijkt trouwen helemaal geweldig 1 dag helemaal van mij en knipman dan wow wat een droom maar ja hij moet me eerst maar eens vragen met lois haar komt wel goed ik heb er behoorlijk wat stil gekregen dus moet denk wel lukken whieeeee 7 pakjes daar zullen er vast bijzitten die ik nog niet heb ik neem me blaadje morgen mee @ Miran niet echt romantische zo maar wel makkelijk @ Moor wat ontzettend lief thanks ik heb zojuist naar miranda de nummer doorgetypt als je dar even kijkt ik heb nog wel een aantal dubbele die ik straks zeker weer door doe naar andere er waren hier meer mensen die het vroegen zal ik er dan ook wat naar jou sturen voor de buurjongentjes? @ lumea zie je het hoeft helemaal niet duur te zijn. ***zwaait even terug *** komt wel weer goed met zwager maar hij hoeft mij niet te comanderen ieder zijn eigen taak. @ helma ik heb heel veel respect voor je meis. @ jutte nee nog maar 86 van de 270 @ Miranda oei das niet veel nee en de rekening gaan maar door snap best dat je daaar niet mee te koop gaat lopen als ik nou een enveloppe stuur met extra enveloppe met postzegel erop zou je ze dan alsnog naar me op willen sturen is dan alleen even naar de bus brengen hoe is het toruwens met je sollicitaies? hoor er maar weinig van nu. @ lumea spannend de nod komt wel heel dicht bij ja hoop dat je het vol kan houden tot 3 maart @ suuz was voor mij al duidelijk maar fijn dat het op de hyves verduidelijkt is nu weet je het ook.
Ja dat wist ik wel. Ze heeft het hier ook wel gemeld. Maar daar kun je makkelijk overheen gelezen hebben.
suuz, die laatste was mij inderdaad ook nog niet bekend weet niet of ze dan nog langs komt hier miran, meid wat zit je in een lastige situatie zo! ((knuff)) kan me voorstellen dat je dat niet leuk vindt. en trouwen voor 2000 euro? oeps laat Moorman dat maar niet horen
okee dan heb er echt overheen gelezen, zal iniemiene geweest zijn Knippy ik ga de pakjes nu verstoppen voordat mijn vriend ze ineens meeneemt, ze liggen er al de hele week, maar zul je net zien dat hij zich dan morgen bedenkt dat hij er iemand blij mee kan maken hahaha...
ooooohhhhh wacht ff! Nu gaat een belletje rinkelen, ik wist het wel! (hyves .. hier) pfff.... sorry knip, ik kijk vanavond effies voor je, als er wat voor je bij zit, PB ik je ffies, kijk maar of je dan wat voor de buurboys terug hebt haha knip, je hebt je zwager weggejaagd
hey knip jaa dat kan ook! Sollicitaties...nou heb er nog 3 lopen...waar ik door ben naar 2e ronde...maar nog steeds geen gesprekken...ja van 1...op 3 maart...maar die wil ik eigenlijk niet...ben in afwachting van die andere 2..die zijn precies wat ik kan wil en graag doe...dus hopelijk word ik dat! Heb toenstraks nog het uitzendbureau gebeld..maar diegene die erover gaat was niet aanwezig...ze zou me terug bellen.......ik belde om 11 uur.... (uitzendbureau...heeft nooit tijd als je belt en bellen altijd terug...tenminste dat uitzendbureau dan.....) Ik zie het wel...ik had al ww kunnen hebben hoor! waar het niet dat ze het naar mijn oude adres hebben gestuurd...dus ikke bellen na 2 weken..heb nog niets ontvangen hoe komt dat...krijg ik te horen wacht tot 23 februarie...dan moet je iets hebben gehad...dus ik vorige week bellen! nu wil ik iets weten hoor duurt met te lang! Zegt die miep ja we hebben 29 januarie al een brief gestuurd hooooor.......ikke zooo huhuh die heb ik niet gehad hoooooorr...precies hetzelfde toontje terug.... Zei zo..ja daar kunnen wij niets aan doen.....euhmmm...ikke afwachten komt er nog meer..nee dus...het bleef stil aan die kant van de lijn...dus ik meteen ja wat stond erin kan ik dat zo opsturen of moet ik via die brief reageren...zei weer, ik zal het even voor je opzoeken. Toen noemde ze paar dingen die ik op moest sturen en aan wie....oke...toen kreeg ik een ingeving...zeg hebben jullie die brief toevallig naar mijn oude adres gestuurd? Zei meteen, heb je dat niet goed ingevuld dan? Ik meteen erop...ja wat denk je zelf..ik ga mijn oude adres invullen voor iets wat ik zo nodig heb....natuurlijk niet! (was dus idd naar oude adres gestuurd, terwijl mijn nieuwe wel goed in het systeem stond volgens die truus) Heb ik dus wel goed ingevuld en doorgegeven!niet mijn fout...maar wel lullig want zo duurt het 10 keer langer...want ik had dus 2 dagen tijd om alles op te vragen bij uitzendbureau...want dan was het carnaval...weer uitstelling...had dus uiteindelijk afgelopen maandag alle papieren bij elkaar...en meteen opgestuurd! Nu afwachten..............en zuinig aandoen. Groetjes, Miranda
knip - miran. bij deze oplossing he, kan je natuurlijk ook gewoon de plaatjes op de bus doen, zonder postzegel komt ie aan met strafporto! 't is maar een idee
whihi...ja maar dan heeft mijn papa wel bijgesprongen...en mijn mama heeft mijn sluier en ondergoed betaald!!! de jurk was van 2900 afgeprijsd naar 700....vorig jaar model...jaaah daag daar maal ik niet om! scheelde mij 2200 euro!!! Mijn papa heeft het eten verzorgd, dat was bij hem in de tuin..en alle dingen die erbij horen, borden bestek drinken..huur van stoelen, tent, tafels...dat was bij elkaar nog bijan 500 euro... Mijn ondergoed was 190 euro En de sluier...pffft die was duur! 200 euro...stom stukje tule...en dan zo duur! was wel een wat langere dan normaal.. De fotograaf achteraf was 400 euro...maar die heb ik van het feest betaald, wist de prijs wel maar dat zit niet bij die 2000 euro in. Die 2000 euro bestaad uit stadhuis, feest, trouwjurk, pak man. De bloemen heeft hubbie betaald...die weet ik niet! Zaten corsages bij.... En de schoenen heeft hij ook zelf betaald...waren 120 euro...maar had hij eigenlijk niet nodig...ik zeg als je die dan zo graag wilt dan betaal je ze ook maar van je eigen loon..(dus geen leuke dingen voor hem die maand whahaha) hmm...dan kom ik op euhm als ik alles zelf zou moeten betalen denk 3500 euro ofzo? Nog niet zo heel erg duur toch? Groetjes, Miranda
nee miran, das absoluut nog niet duur! ik durf het bijna niet te zeggen maar wij waren totaal, inclusief huwelijksreis (rondreis van 3 weken door india nepal) bijna 10.000 kwijt! en dan heeft mijn moeder mijn jurk + álle toebehoren betaald en schoonloeder alles voor moorman en mijn vader de trouwauto! de reis was wel het duurst eigenlijk. Ruim de helft. pff... wat waren wij eigenlijk verwend! trouwfeest zelf leverde wel weer ruim 2500 euro op dat ging mee op reis!
Ah, goed geshopt dus Miran.... Wij waren iets meer dan 10.000 kwijt, maar ehm volgens mij was 4000-5000 voor de huwelijksreis Hyves? Denk dat ik wel weet wat jullie bedoelen, maar ehm.....ik wil wel ff lezen, iemand de link? Help? Kan het zo niet vinden!
jaahmaar die reis was het wel waard!! pff....wij zijn naar tunesia geweest...van wat er nog over was van het trouwgeld wat we kregen..hebben 1400 euro gekregen...maar dan wel maar 54 gasten..dus is best wel veel!! Maja....iedereen wist dat ik zwanger was...en dat we niet op reis konden ahaha...dus gaven ze wat meer....voor een soepreisje zeiden ze dan...want die baby hoeft niet meer gemaakt te worden....