Oh haha, bijna hetzelfde...even schoonloeder vervangen in schoonvader, vader in zwager en we hebben dezelfde dingen gedoneerd gekregen Onze opbrengt ging ook mee naar China
jutte, bij deze http://minienmotorclub.hyves.nl/ als je op je eigen hyves, klikt op HYVES (naast HOME VRIENDEN) en dan iets naar beneden scrollt, staat daar bij "eigen hyves" de RMMC hyve tussen voor als je m weer zoek bent
Hihi Jutte exact hetzelfde als Moor....Wel fijn als je zoveel krijgt he...was er ook hartstikke blij mee dat mijn mams en paps zoveel gaven.. Van schoonloeder...pfft een plantje...nog geeneens een envelopje...ja een spiegel met de datum erop en onze namen (ook mooi....maar had liever een donatie voor de kosten whahaha) Mijn broer was chauffeur...en we hadden onze eigen auto...die ik op mijn knieen heb zitten poetsen...(hele dag mee bezig)...en dan 6 keer ofzo tussendoor rennen naar de wc om te kotsen whahaha
nou moe, das raar Jutte! geinig dat onze bruiloften qua financien zo op elkaar leken wanneer ben jij getrouwd? Ik DonderdagDertienDecember
je kunt ook op home drukken en dan helemaal onderin staan je hyves...kun je ook kiezen voor al mijn hyves of prive hyves en daar moet ie tussen staan...
zo'n mevrouw heeft toch vaak dezelfde benaming valt mij op en jutte, das inderdaad gek! en bij de optie van Miran?
Nou verrek, daar staat ie, thnx Miran! Dan hoeft Knip wat mij betreft die link ook niet te zetten (mag wel hoor, maar hoeft niet...)
hihi...leuke datums...hier gewoon VrijdagEenendertigAugustus Kan je ook niet veel van maken... 31-08-07....
haha jutte, dat is ook een mooie datum! wat flauw miran, ondanks dat moet ik erg lachen, maar wel errrruuug flauw
kreeg je ook meteen het rood op je kaken hahaha..ikke wel schaamde me meteen dat ik geklikt had hihi..en ook echt verwachtte die baby te zien wakker schrikken.....erg he.................
whahah knip...die schaamt zich rot....of is nog boos ofzo....hopelijk het eerste...hoe durft ie ervanuit te gaan dat hij de baas word en dat jij dan maar zomaar doet wat hij zegt...pfft arrogant! Je hebt het helemaal goed gezegd en gedaan hoor! die verdiend een schop onder zijn kont...hoe oud is die wel niet.......