Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    -> ego....oooh auuuww..heb pijn in de linkerkant van mijn rug...ongi pijn...t zal toch niet...tis net weg! -> einde ego....

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

springende eieren?

3. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    @ Miran, 31-08-07 was een heeeele mooie dag om te trouwen! Mijn beste vriendinnetje is toen ook getrouwd!

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi grappig helma!

zou het moor...tis niet in mijn buik maar echt achterin mijn rug...en links...heb ik nog nooit eierpijn gehad...behalve net na mijn HSG...toen is links doorgespoten want die zat verstopt...

Dacht altijd dat hij weer dicht was gegaan ofzo..omdat ik daarna altijd rechts heb gehad...

Latne we het hopen! dan word het vanavond klussen...euhm hubbie is weeeeer weg! pfft...dan toch maar snel ff klussen als hij terug is hihi...ff verleidelijk in bed gaan liggen....mooi ondergoed aan...wie weet!

5. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

hihih is goed maag hij degene hebben die ik niet nodig heb oke hahah

@ Moor is goed ik wacht je pb af stuur ik wel een stapeltje voor de buur jongens
    Helaas zwager is weer terug op kantoor

@ Miranda wat een gedoe met het uwv zeg gaat altijd mis bij dat soort dingen

@ Komt toch nog wat meer bij kijken dan 2000 euro zie ik nu hahaha

@ moor 10000 euro wow :confused: veel geld hoor maar wel iets om nooit te vergeten

@ jutte ook al 10.000 euro ik wacht nog wel even pffff

De link bij de lijst zeg maar dames wat willen jullie voor mij geen probleem om erbij te zetten laat het aan jullie over.

@ Miranda die is leuk zeg hahaha

6. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

@ miranda zwager is een jaar jonger als mij nu 24 (ik word in april 25)
    maar ja hij denkt soms sdat hij alles is en al de baas is hier pfff dacht het dus ff niet.

@ minda eitje in aantocht :D
    succes met hem verleiden en het klussen dan ;)

7. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hey miran, ik heb geen idee of het echt zo is :) ik hoop het voor je!

zo, heb stiekum, ondanks dat het lijkt alsof ik de hele dag hier heb gehangen :) toch een hoop gedaan vandaag! Lekker!
    zo naar huis, mama en stiefpapa uitzwaaien... die gaan nu naar Florida :)

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    wens ze een goeie reis! van je RMMC dinnetjes hahaha..

hmm hier ook stiekem heel wat gedaan hoor...speelgoed opgevist van onder de bank...gestofzuigd...ramen gedaan.....gedweild...afwas...wc even snel...was wassen drogen...keuken opgeruimd...

Jeuhhh uitzendbureua belde net! volgende week mag ik ander uitzendbureau bellen die alles regeld...(rare regeling) en dan mag ik op gesprek als hun dat telefoontje goed vinden! ben dus al door naar de volgende ronde! whoohooo.

Groetjes,
    Miranda

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ik ga er weer mee stoppen! FF de gang stofzuigen..zag net dat ik die vergeten was poepoee..

Tot vanavond! ik ben weer alleen thuis...als me meissie op bed ligt rond 7 uur......

Groetjes,
    Miranda

10. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Zo hehe, daar ben ik ook hoor...

Ik heb vandaag nog niet bijgelezen, zag dat dat veel is...
    Ik heb vandaag op mijn 'Marissa-vrije' dag mezelf goed uitgeleefd...
    Ik ben begonnen met de grote schoonmaak :) (...zegt de slechtse huisvrouw van nederland :) ).
    Het moest echt nodig gebeuren en dan heb je ook wel plezier van je werk als je klaar bent. Ik heb echt de hele benedenverdieping een grote beurt gegeven... alles van zijn plek gehad (op de zware boekenkast en het aquarium na). Poe zeg, wat een stof overal... Maar alles is weer lekker fris, gordijnen gewassen, banken eens extra goed schoongemaakt...

En dan nu een kopje koffie en eens lezen hoe het bij mijn dinnetjes is :)

11. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

haha Rootje, die weddenschap over slechte huisvrouwen wil ik wel met je aangaan hoor!
    lekker zo'n grote schoonmaak!
    als mams weer terug is van vakantie maar eens een dagje samen plannen dat wij dat hier in huis ook eens doen! Als mams er is, poets ik veel grondiger en werk ik veel harder door :)

12. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Nou, ik weet niet hoor, maar schoonmaken is geloof ik wel hetgene waar ik de meeste hekel aan heb en mijn mams heeft dat ook, dus die hoef ik niet te vragen helaas...

Maarre ik ga echt niet alles bijlezen, is te veel en mannetje is er, dus we gaan zo naar het kvd Marissa ophalen en dan meteen door naar de ikea, die is daar vlakbij... lekker zweedse gehaltballetjes eten... die heb ik wel verdiend vandaag zegt hij :)

Dus tot later weer!

O ja, mochten er afgelopen 1,5 dag nog spannende dingen gezegd zijn hier, wil ik dat graag weten :)

13. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo meiden
    Tjee wat hebben jullie wat afgekletst zeg...
    Rootje heb idem dito schoonmaak gehouden met veel pauzes ertussen ivm mijn rug...nog 1 gordijn ophangen en dan ist klaar.
    Mannetje zou eten meenemen maar belde net dat ie pas 19u thuis is..lekker hoor heb geen auto en het spoelt hier van de regen.....
    Dan zo e frituur maar aan.......

groetjes ink,

14. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    FF vraagje! Misschien weten iemand van jullie het nog :)

Wanneer begin je weer met de pil?
    Ik dacht zelf dat je vanaf de eerste dag van ms moest beginnen, maar ergens twijfel ik......

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Helma...dat dacht ik ook om het veiliger en beter te maken. Maar volgens mij maakt het niets uit...je kunt ook nu al beginnen. Het kan dan wel zo zijn dat je een lichte doorbraakbloeding krijgt....en je kunt ook nog vruchtbaar zijn....duurt tot 3 maanden voordat de pil veilig is....

16. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Helma moest je eerst je menstruatie niet afwachten en daarna starten?
    Zoiets was het wel. Dus je gaat weer aan de pil meid, gelijk heb je. Zou ik ook doen. Eerst duidelijkheid en zekerheid en dan weer beslissen.

17. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Owh, ik heb altijd begrepen dat je direct veilig bent zeg maar!

18. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Thanks, ik WIL op deze manier geen baby. De wens blijft hoor!

Ik hoop dat ie hiervan wakker word en anders.....
    Ben al druk aan het kijken voor een woning.

19. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    helma heb het gegoogeld en daar start starten op de 1e dag van je menstruatie. Je bent meteen beschermd tegen zwangerschap...maar vertrouw er niet op....

20. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H

Thanks! Lang leve GOOGLE!

Deel Deze Pagina