zo je zet er vaart achter...misschien wel goed dan gaat hij echt eens nadenken.. Ben je niet bang dat hij niet wakker word en dat het dan over is? Of hoeft het voor jouw in deze relatie niet meer? En tuurlijk de wens blijft...weet alleen niet hoe je die kunt vervullen...of je moet voor een donor gaan.......
miranda das een goede uitleg idd Helma dus al op zoek naar woonruimte, zover ben je al.....alleen maar mooi voor jou dat je al verder kijkt. Er moet bij jullie flink gepraat worden iig wil het bij hem duidelijk worden. Wanneer heb je je nod?
Mooie site, nooit geweten dat het er zo uitzag Nee, ik denk dat als hij hier niet van schrikt, dat hij het nooit doet! En hoeveel ik ook van hem hou, hij zal altijd meer van zijn bier houden (ternzij hij daar gelijk van af ziet....)
Meid wens je veel suc6 en sterkte met alles....wou niet graag in jou situatie zitten hoor. heb het ook nog nooit bij de hand gehad namelijk
Ink, dit wens je echt niemand toe.... Als ik dit een jaar geleden had geweten! Maar daar heb ik nu even niets aan
Nee meid dit wens je ook niemand toe en idd je kan dit van te voren ook niet weten. Als we alles wisten dan waren we een heel braaf volk geweest dacht ik.... het komt allemaal wel op zijn pootjes terecht en we leren ervan maar toch blijve het moeilijke dingen....
@ Knippy: Te hard? Je bent al veels te goed geweest! @ Jutte: he getver, wat vervelend, dat je maar snel opknapt. Vandaag weer een spuit gehad, maar nu nergens last van @ Over dat berichtje, ik had het eigenlijk meteen al door. ik heb haar ook met een dikke knipoog welkom geheten. Eigenlijk erg dat het nodig is. @ Miranda: Pfffff, dat schiet lekker op zo zeg. Duh! Wegens vakantie gaat het zwemmen niet door, nou gaan we maar guitar hero spelen. Da`s ook sport toch?
@ moor dat heb ik ook altijd denk ik ow ff kijken op zp en dan hang ik weer een kwartier tot half uur op de pagina maar goed er moet ook gewerkt worden dus dan werken we na die tijd maar weer wat harder jullie hebben niet alles verklapt van florida toch @ Miranda goed nieuws van het uitzendbureau jippie @ Rootje goed bezig geweest zeg. eetsmakkelijk bij de ikea @ ink ook al schoonmaken zo jullie huizen zijn clean zeg @ helma nogmaals een dikke knuf van mij (((((((((((((((((helma))))))))))))))) @ Loel thanks i vond ook dat het nodig was oei en weer een spuit jaks maaaar at maakt morgen goed nog maar 1 nachtje slapen en dan weten we of Lotte een broertje of zusje krijgt Hier is knipman eten halen allebij geen zin om te koken dus laten we het er maar eens van nemen
het is dan wel geen echte maar hoop toch dat je er wat aan hebt (we zijn gewoon knuffelkonten hier hahaha)
Hoi meiden zo t kleine ding ligt er weer op...Volgens mij allemaal geen zin om te koken, hier ook de pan aangeslingerd... Miran ik ben ook nog steeds alleen hoor...Vriend is weer laat, zoals gewoonlijk eigenlijk. Na ja het is niet anders, levert wel wat op natuurlijk. Knippy ik heb 14 volle pakjes plaatjes voor je. Had er zelf 8 ipv 7, kreeg er nog twee en mijn moeder had er ook nog. Ik zei die zijn voor Knippy...Voor wie? Ach laat maar mam...Hahahaha Helma tjee zeg. Voor jezelf kiezen meid!
Helemaal geweldig ik neem morgen me blaadje met nummers mee en dan zal ik een even kijken of er nog tussen zitten moet toch haast wel ow ennne wie weet snapt je moeder het ooit nog wel
Hellow! Jeetje, wat veel getetterd! Heb er snel even over gelezen, maar het was veeeeeeel! Lekker gewinkeld namiddag! Vanaaf garnaalslaatje gemaakt en lekker gegeten. Heb nu wel pijn mijn knie van slenteren, maar het was leuk! Morgen is mijn zussie jarig en dan moeten we naar feestje, oleeej! Zo, ik ga wat op de zetel liggen, sowwy dat ik het reageren even oversla, maar heb teveel gegeten en mijn maag knelt nu, poeh! :-D
lies fijn dat je zo'n leuke dag gehad hebt en alvast gefeliciteerd met je zussie voor ik het vergeet morgen
Lies lekker uitbuiken meid en idd alvast gefeliciteerd! Enne hebben we vanmiddag dan zoveel gekletst?