Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ze gaan het een soort van reorganiseren, omdat het zo groot is en ze gaan het aanpassen met leuke nieuwe en praktische dingetjes.

Oh en wees niet bang, we hebben hier afgesproken dat we op hyves niet over zwangerschappen praten.

2. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haha ja ok! Want anders denken ze in mijn omgeving van die! Meen je iet. Iedereen roept bij mij dat het nog wel 3 jaar gaat duren haha... Anders is het verassingseffect weg!

Zal dat van die site nog ffe doorlezen! Ben beniwued.
    Hoe gaat het met jou verder? Voel je je goed? Zijn er al wat meer augustus mamaá in je topic? Hoop me snel te kunnen toevoegen.
    Mijn eisprong is geweest, stond gister ik krom van de pijn! Is nu gelukkig weg, dus mij ei is geweest.....
    NU wordt het dus afwachten weer...

groetjes ink

3. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Heb weer een pendel erbij van justfem! Zwanger Januari 2009 Jongen! Wat is dit leuk zeg! Nu moet het nog uitkomen.....

4. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Staat weer genoteerd ;)

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ja we zijn nu met zijn 5-en, dus dat scheelt en er kan nog meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer bij!
    Ik voel me verder wel goed, maar heb wel een vervelende 'pijn' (tussenhaakjes want dat is het niet echt) in mijn rug en benen. Erg vervelend en vermoeiend. Moet constant blijven bewegen om het wat te verlichten. Gelukkig heb ik er vanacht wel goed om geslapen.

Eh niet afwachten..............Klussen moet je! Als was het maar voor de zekerheid. :)
    Heb jij trouwens zo'n pijnlijke eisprong? Bah :(

6. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey Daan anders moet je er eens mee naar de Huisarts gan met die benen van je! Gewoon voor de zekerheid zeg maar. Vind niet dat je onnodig pij hoeft te lijden.
    Ja ga vanaaf nog klussen....manneke zal wel zeuren, nu weer! :)
    Ik voelde mijn eisprong altijd al wat steken enzo... deze klahten had ik ook altijd al maar dacht altijd dat mijn darmen in de war waren. heb namelijk een fikse darmontsteking gehad dus had zoiets zijn mijn darmen die opspelen.
    Nu ik mijn lichaam wat beter leer kennen en met de ovutesten heb ik nu zoiets van ahhhhhhhh het is gewoon mijn eisprong!
    Dus de vorige keer veel te vroeg geklust.

7. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Volgens mij moet het mogelijk zijn om een hyve aan te maken die echt niemand kan zien of zoeken!
    Zal het vanmiddag even aan Elise vragen, want die hadden dat voor September mama's.

Ik kom hier later op terug!

8. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Ben ik ook wel benieuwd naar wanneer gaat hij nu echt verhuizen :(

Leuke site voor de augustus mama's ik wil er graag bij hoor :D

leuk id helma om ook een hyves voor de maand mama's te maken hopelijk mag ik net als jullie allemaal in de lijst augustus mama's

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen dames,

ben ik ook weer.

@ Daan, dat van die rusteloze benen had ik ook hoor, de laatste keer dat ik zwanger was, ik had het ineens 1 dag voor NOD, wist ook meteen dat ik zwanger was en het is heel vervelend en idd niks aan te doen, beetje rondlopen helpt meestal wel.

10. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Dat wilde ik net ook voorstellen en ik was gelijk al bezig met een nieuwe hyve.

Hier de hyve: http://minienmotorclub.hyves.nl/
    Er kunnen alleen leden aangemeld worden als de beheerders toestemming geven, dus misschien handig als iemand doorgeeft dat die zich heeft aangemeld en dan ook met de naam. Ik zal gelijk kijken of er meerdere mensen beheerders kunnen worden.

11. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Ik meld me gelijk aan!

Volgens mij moet het ook mogelijk zijn om de hele hyve onzichtbaar te maken. Nu kunnen mensen het alsnog zien volgens mij

12. hielko2006

ik heb me net aangemeld kwiepark gezellig hyve

13. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Kanonne. De hyve bestaat pas een paar minuten maar de eerste aanmeldingen komen al binnen. :confused:

Wat doen we trouwens met meiden die geen hyves hebben? Daar denk ik nu pas aan?

14. hielko2006

die moeten dan gewoon even een hyves aanmaken kost je niks ;)

15. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    ik dus ook.....

16. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik heb me ook aangemeld! hihi

17. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    @ inkerbell: Jij hebt AMI dus het wachtkasteel ingelaten? Vind de rest vd mannen daar vast niet erg. (en ik las al: sommige vrouwen ook niet :D )Tis niet echt mijn type maar dat is de rest die in het wachtkasteel zit ook niet. [Denkt diep na over wat wel haar type is.......] Hoeveel mannen zitten daar nu zo langzamerhand? Kunnen we ook wel een lijstje van gaan bijhouden ;)

:D :D :D vind je man het ook een goed idee? Of werd ie al een beetje moe van je afkickverschijnselen en is tie reuzeblij dat je laptop gemaakt kan worden? :D. Ben ook dol dol dol dol dol op chocola. Ik koop nu steeds de divine chocolate bij de wereldw en die is zo lekker. Gisteren was tie op en de winkel was al dicht :confused: . Daar had ik dan weer afkickverschijnselen van.
    @ Katja: wisseldiensten zijn niet altijd feest he. Vooral niet in jouw geval :( . Wat betreft die chocola....zie mijn reactie aan Loel :D .
    @ Jutte: wanneer m'n man werk gevonden heeft naar z'n zin dan gaan we ook op zoek naar een huis. We wonen nu vlak bij 't strand op een heel leuk plekje midden in 't centrum maar geen tuin. Da's toch niet zo handig met een kleintje hoor. Luxe aanpassingen: nieuwe keuken, badkamer??? Sorry ben beetje nieuwsgierg geloof ik.
    Ik had geloof ik een hele normale bevalling (toen eindelijk eenmaal de weeen waren begonnen). M'n vliezen waren toen al een hele tijd gebroken maar er gebeurde verder niets. Daarom moest ik na 24 uur naar het ziekenhuis waar het toen nog een hele dag geduurd heeft en waar ze je dan gaan 'primen'. Ik vond het echt een term voor het pimpen van een auto. Ach wat zal ik er verder over zeggen....ik wilde graag weer zwanger worden dus kennelijk is het heel erg de bevalling waard :D .
    @ Suuz: kan me echt voorstellen dat het lastig is om een naam te kiezen als je voor de klas staat. Kvind Lois wel een hele leuke naam hoor en dat meen ik echt want anders zou ik me namelijk gewoon :-# houden!
    @ Meilan: Oh, jullie zijn er ook al uit (voor een meisje dan)! Wat zijn jullie goed bezig zeg.
    We hebben nu wel weer een meisjesnaam op 't lijstje die we de vorige keer al leuk vonden. Het is echter een engelse naam en dan krijg je altijd te maken met 'hoe spreek je het uit' vooral omdat onze familie oerhollands is (in tegenstelling tot die van jullie). Maar eigenlijk vind ik 'm zowel op z'n hollands als op z'n engels leuk klinken dus misschien moeten we niet zo moeilijk doen.
    @ sweety: tuurlijk kom je lekker kletsen, daarvoor had kwiepark toch ook dit cluppie voorgesteld? Maar wel heel veel succes hoor in December.!!!!
    @ Daffie; heb je bij vorige zwangerschappen erg last gehad van kwaaltjes? En ben je de vorige keren ook zo snel zwanger geraakt? Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit niet verwacht had toen we ervoor gingen. Had eigenlijk wel op een half jaar of langer gerekend. Ben wel HEEL blij natuurlijk.
    @ Bonsai :confused: Wat een verhaal joh! Scary. Kan me helemaal voorstellen dat je de bibbers had hoor Heb je nog een beetje kunnen slapen uiteindelijk? Je hebt het wel onwijs :thumup: gedaan trouwens hoor. Ja die enorme nuchterheid van mannen...... :rolleyes: Gelukkig had je de hond bij je. Geeft wel gevoel van bescherming lijkt me.
    @ Knippy:
    Werk ze
    @ Daan: heb je normaal ook last van 'restless legs' of alleen nu je zwanger bent. Ik heb er vooral aan 't eind vd zwangerschap last van gehad. Werd er echt gek van. Het enige wat hielp was met kussens onder m'n benen slapen en heeeeeel veel wandelen. Dat deden we dus iedere avond voordat we gingen slapen. Het is gewoon zo'n raar onrustig gevoel. Gek werd ik er van.

Is het trouwens een idee om bij de 'lijst' bij de zwangeren de uitgerekende datum er achter te zetten? Ik hoor het wel wat jullie ervan vinden.

18. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ok, dus het is niet raar. En ging het bij jou vanzelf over?

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heb me ook aangemeld voor de hyves :D

20. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Heb net geprobeerd te zoeken maar kon de hyve niet vinden, waarschijnljk SCHREEUW ik weer eens te hard :(

Deel Deze Pagina