Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hey lies! lekker uitbuiken...fijn dat je zo een goeie dag had.

Euhm veel gekletst wij? viel wel mee toch?

2. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    In vergelijking met andere dagn wast echt wel veeeel!

En Knip: vind dat jij dat supergoed gedaan hebt, zo reageren! Poeh, wat denkt ie wel!

Hihiiii, heb heerlijke eet-koopjes gedaan:
    -€10 voor 500gr grijze garnalen
    -@0.20 voor een bakje alfalfa en voor een bakje aspergescheuten
    -@4 voor een kilo kipfilet
    Jamjamjamjam, gaan weer lekker eten volgende week ;)

@miran: had je nu je ei gevoeld of heb ik dat verkeerd gelezen?

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    He lies..hmm klinkt lekker allemaal.

nee heb pijn in mijn linker rugkant...en nu ook rechts onderin buikpijn...weet niet of het een ei is..zal er zo een ovutest tegenaan gooien. Was eigenlijk nog niet begonnen met testen dus kan niet vergelijken of het donkerder word...

Ach ik zie wel...vorige keer ook goed ei gevoeld en gezien op ovutesten...maar toch na 7 dagen ongi...

zo ff een klein meisje in bed stoppen...die zit lekker te spelen in de box..maar volgens mij is ze toch wel moe.

Groetjes,
    Miranda

4. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Dag dames!

Heb de laatste tijd wat moeite met volgen. Dus veel lezen, weinig reageren. Alvast mijn excuses! :)

Zaterdag is mijn broertje getrouwd.
    In mijn album staat een foto van de drie zwangere familieleden aanwezig. Is een fantastische foto :)

Groetjes
    Meilan

5. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    aaaaaah, Meilan, wat een leuke foto!

Gaat alles ok met je?

6. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Het gaat zo zo. Heb heel veel last van mijn rug en van de vermoeidheid. Zou echt wat gas moeten terugnemen, maar dat ligt niet zo in mijn aard :) Moet me er echt toe verplichten :oops:

7. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Doe maar rustig he (zoals wij in de Limburg...al opt gemekske ;)). En wat goed is voor de beeb, kan voor de mama ook geen kwaad eh ;)

8. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Oh lekker Lies garnalen!

Meilan leuke foto hoor.

Suuzman komt eraan, heb we straks het vlg probleem. Ajax moet voetballen en ik wil wie is de mol zien...Hmm ben benieuwd hoe dat gaat aflopen. Hij is normaal op donderdag niet thuis, dus ik vind dat ik gewoon mag kijken eigenlijk...

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hee meilan,

Leuke foto! Enneuh...straks neem je toch wel wat gas terug? Want de bevalling is ook echt vermoeiend hoor hihi..

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    whahaha jaaa...jij mag...jij heb eerste recht omdat suuzman nu ineens iets anders doet...

Oh en dat probleem heb ik niet...mijn hubbie gaat er naartoe!

dus ik heb tv, laptop, en spelcomputers voor mezelf alleen!

11. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    suuz: spurten naar die tv en de afstandsbediening wegstoppen ;)

12. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Ik had juist bij Loïs zo rond die tijd energie voor tien, en was blij dat ik die vermoeidheid achter me liet. Helaas op t laatst was t volop aanwezig, omdat ik niet meer kon slapen. Laat mij nu een echte buikslaper zijn.

Loïs slaapt ook op haar buik, is ten strengtse verboden, ze weten het op cb ook niet. Gaan ze weer lopen zeuren. Maar het kind slaapt niet op haar rug, en dan is de keus snel gemaakt helemaal toen ze zelf ging rollen...

13. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Ja toch!

Als hij commentaar heeft zal ik hem jullie reacties laten lezen....

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    whaha jij ook een buikslaper...pfft ik heb me afgezien na de 32e week...kon niet meer op me buik liggen...wel nog half...en toen ik 39 weken was kon dat ook niet meer...kon alleen nog maar half zitten ivm zuur...en heb niet veel meer geslapen...pfft ging 5 dagen overtijd...

Oh en Alyssa slaapt ook op haar buik...heb het opgegeven om haar terug te leggen...na een tijdje rolt ze zichzelf toch weer om.

Vermoed zelfs dat ze nu ook op haar buik ligt hihi, want ze was een klein beetje aan het jengelen dat ze naar bed toe moest..en dan ligt ze meestal op haar buik naderhand...lekker met haar gezicht in de matras en de knuffel ertegenaan....(snap niet hoe ze lucht krijgt)

Groetjes,
    Miranda

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ->ego...net ovutest gedaan...witter dan wit...zelfs geen klein lijntje zoals voorheen.... Man heb me toch een buikpijn...nu in het midden...en mijn rug ook...lijkt toch echt op ongi pijn...ik wacht gewoon netjes af....alweer! einde ego

16. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    In het begin vond ik het doodeng dat ze op haar buik lag, ging wel 20 x kijken, maar ze lag altijd met haar hoofd vrij. Het risico op wiegendood is wel groter, en heb er wel horrorverhalen over gelezen. Maar het ging niet op haar rug.

Komt nog eens bij dat ze een voorkeurshouding had en een plat koppie begon te krijgen. Ze heeft 2 x fysio gehad en weg voorkeurshouding, het platte is ook weer weggetrokken heeft wel lang geduurd, maar je ziet er echt niets meer van, zag haar al met zo'n helm oplopen, dus door het buikslapen is ook dat goed gekomen. Ik laat het zo en het meisje slaapt heerlijk...

Katjak hoe is het gegaan trouwens vandaag?

17. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    hmm hoelang ben je ongi geweest eigenlijk, niet zo lang toch?

18. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Ik ben ook een echte buikslaper en dat gaat al enkele weken niet meer. Man man man, is me dat afzien.
    Mijn mannetje neemt bijna alles uit mijn handen, zodat ik enkel moet thuiskomen van mijn werk en op de zetel kan gaan liggen. Heel lief, maar ik vind het vreselijk. Ben zo'n actieve...

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    pff van 6 februari tot de 25e...twas nu net echt weg...

Maar die buikpijn....lijkt er zo op...

20. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Oei wel lang dus...Tja ik weet het ook niet. Anders een molletje of kruikje erop...Kon je maar even naar binnen gluren wat er allemaal aan de hand is.

Knippy lekker aan het eten zeker!

Deel Deze Pagina