@ lies goed geshopt joh @ Miranda ja doe even een ovu testje @ Meilan leuke foto joh ben jij nu het kortst zwanger? @ suuz ik vind dat jij de mol mag kijken hoor. buikslapen heel soms meestal zei en rug nee dan kan ik echt niet in slaap komen hoor @ Miranda oei als ze maar niet stikt dan nee niet ongi worden hoor @ suuz ai een plat hoofdje nee das niks dan maar beter op de buik @ meilan wat een lieve man heb je ook al vind je het zelf moeilijk. zal ik jullie eens een geheimpje vertellen ik DEED nog steeds duimen maar nu ik die tong piercing heb laten zetten lukt het echt niet meer en het smaakt niet lekker meer dus ik bben er nu vanaf maar ow at mis ik het en vooral met slapen gaan echt erg hoor kan daardoor ook slechter in slaap komen ssssst niet doorvertellen he meiden word me mama boos die vind het afschuwelijk een meid van 24 en dan nog steeds duimen
Jeetje miran...Ging je nog wachten om terug naar de dokter te gaan nu of wat ben je van plan? want zo is toch ook maar niks... Niet? (((((knuffie)))))
Knippy eindelijk van het duimen af hihihi, ik heb ook geduimd, maar doe het al heel lang niet meer... Kan me voorstellen dat je het mist, en slechter in slaap komt. Kijk maar als je die kleintjes hun speen afpakt, vallen ze ook moeilijk in slaap.
Oeh lekker Mac, koelt altijd snel af, wij eten het altijd daar op en soms is het zelfs dan al afgekoeld... Joehoe hij is nog niet thuis, en het begint zo, dus hij is de sjaak!
Ik ga afsluiten en klaar zitten, anders zegt ie weer jij zit toch met de laptop! Truste voor de rest en knip tot morgen xxx
hihi knip nog duimen...tsjah...zolang het niet overdag is...maar nu met de piercing niet meer...ooh moet je afkicken...tis troost he, idd kleintjes een speen afnemen en ze gaan ook huilen... Ben nog niet naar de HA geweest...dan zegt ze dat ik aan de pil moet....en dat wil ik niet! De vorige keer met uitstrijkje zei ze dat ook al...maar ik wil toch nog wachten...strakjes in maart...dan ga ik bellen voor een verwijsbrief...blijf hopen...op spontane bevruchting... (tis ook niet goed voor relatie....sinds de bevalling...in euhm bijna een jaar maar zeg zo een 20 keer gevreeen....en daarvoor vanaf de 4e maand ook al helemaal niet meer...toen begon mijn buik te groeien en vond ventje maar eng...Dadelijk beschadig ik de beeb zei die...maja...) Groetjes, Miranda
Ja echt erg joh maar met die piercing recht in het midden en de duim erbij smaakt gewoon echt niet ach ja het is wennen maar over een jaar zal ik het niet meer missen denk knipman was de mac halen dus ik hoefde niet mee en lekker met jullie kletsen joehoe jij gaat lekker de mol kijken @ Lies ja dat zij knipman ook al neem mijn duim maar maar die is toch niet zo lekker als die van me zelf is ook wat dikker en zit zo laag hahaha maar goed ik heb toch wel met een vette glmlach tegen me ma gezegd mam ik duim al 3 weken niet meer en komt door de piercing was haar antwoord is dat ding toch nog ergens goed voor
Miranda thuis deed ik het wel overdag is maar als ik ergens anders was helemaal niet kan ik toch niet maken om bv op werk of bij vrienden met de duim in de mond te zitten maar thuis wel knipman was eraan gewend maar vond het niet leuk nee dat is niet echt goed voor de relatie is wel erg weinig ik zit daarver overheen hoor
@ Knippy: Mijn tante en ik zijn beide uitgerekend voor 25 juli. Ik had wel de kleinste buik, vandaar die volgorde
allebij zelfde dag dat is speciaal nee niet elke dag maar wel vaak paar keer per week is dat abnormaal
whaha nee knip...20 keer per 1,5 jaar...das ongeveer 1 keer per maand.... En weet je toch is dat ook normaal...komt vaker voor als mensen denken hahahah