bij ons ook niet altijd hoor nu was laatste keer afgelopen zondag 2x sorry en ik heb echt wel zin maar mannetje is moe dus helaas
Naja, morgen zussie haar feestje... Jammer dat ongi niet weg is, ga naar de kapper en nieuw outfitje kopen... Mannetje gaat weer zin hebben denk ik Ik ga men HarryPotterboekje halen en in de zetel nog wat lezen! Toedeloetjes m'n koetjes!
hmm zin wel...het kunnen is wat anders... Als er geen ongi zou zijn..dan zou het voor mij ook wel 2 a 3 soms wel iedere dag mogen hoor! Maja daar sta je met zijn twee in..en ventje vind 1 keer al genoeg....(dacht dat mannen daar anders in waren maja)
laatste 'relieken des doods'. Heb hem al uit, maar ben opnieuw begonnen aan de hele reeks Deze keer van achter naar voren :-D
hahaha heel soms doen wij gewoon door ongi heen en meestal is mannetje ook maar in voor 1 keer dan is hij moe (mannen) nee ff serieus normaal ook maar 1 keer afgelopen zodag toevallig 'sochtens en 's avonds maar ja nu de hele week verder niks terwijl ik echt wel wil hoor
whaha nou achterstevoren lezen...begin je dan ook achter in het boek...zoals de chinezen? whahahah slaap lekker lieselke!