Ja Sas morgen de 2e echo. Kunnen we gelijk de uitgerekende goed bepalen hoop ik. Want de vorige keer was ik eigenlijk iets verder, maar omdat ik met een korte cyclus zit, was het niet helemaal duidelijk, het is nu wat makkelijker te meten. Wij doen geen nekplooimeting. We gaan pas om 17.15. Ze bleef speciaal voor een ons langer zodat vriendlief meekan! Fijn Lies dat het goed gekomen is! Ja pupke, beebie, lente, we missen er een paar. Waar zijn julieeeeee?
Wat fijn Suuz, dat ze langer bleef! Doen jullie geen nekplooimeting nee? Ik moest het, naja moest, het blijft natuurlijk mijn eigen keuze, maar mijn broer heeft een beperking(al weten ze niet of het te wijten valt aan de bevalling) en mijn oma heeft een gehandicapt kindje gehad... Ja valt echt mee he, 300 euro en hij is zoooooo leuk!
Wij hebben idd geen verhoogd risico op een evt gehandicapt kindje of een kindje met down...Wij hebben het bij de eerste zwangerschap ook niet gedaan. Wel weer spannend, heb er zin in!
@miran, haal je glazen bol even uit het stof en kijk even wat wij gaan krijgen, pleeeaaaaaseeeeeeeee? Ben zooo nieuwsgierig!
Nou mijn eerste gevoel zegt ook een meisje...maar dan twijfel ik...het is bij jouw nog niet helemaal duidelijk. Heb je wel eens hoofdpijnen tijdens je zwangerschap gehad? Zoals je daarvoor niet hebt gehad?
Haai meiden ben ik weer na een dagje werken. Nog testers vandaag? Voorspellingen lees ik? Nou ben benieuwd wat er bij mij voorspeld wordt......haha Knippy Bzb is zo leuk........komen ook wel vaak richting friesland. heb in een discotheek gewerkt en daar waren ze toen ook....wat een feest. Wat is het hier rustig by the way...... liefs ink
NOD: * helma 29 jaar , 28 februari , 7e ronde voor 1 kindje * KwiePark, 27 jaar, 1 maart , 11e ronde voor 1e kindje * Lente1973, 35 jaar, 6 maart , 5e ronde voor 3e kindje * Miranda, 28 jaar, 13 maart, 6e ronde voor 2e kindje * Beebie, 26 jaar, 15 maart, 18e ronde voor 1e kindje * Knippy, 24 jaar , 18 maart , 8e ronde voor 1e kindje * Lieselke, 24 jaar, 24 maart , 8e ronde voor 1e kindje * Springmuis, 21 jaar, 24 maart , 30e ronde voor 1e kindje * Rootje, 30 jaar, 28 maart, 11e ronde voor 2e kindje (pauze dus ronde blijft het zelfde volgende keer) * SylviaM, 32 jaar, ? maart, 12e ronde voor 1e kindje * Lumea, 32 jaar, 27 maart, 2e ronde na mk voor 2e kindje Zwanger: * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje uitgerekend 16 julivan een zoon * Daffie1977, 32 jaar, zwanger in ronde 1 van 3e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon * Meilan, 26 jaar, zwanger in ronde 1 van 1e kindje uitgerekend 25 juli van een dochter * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 2 augustus * Sweepy, 27 jaar, zwanger in ronde 2 voor 1e kindje (tweeling) uitgerekend 9 augustus * Inkerbell, 28 jaar, zwanger in ronde 3 voor 1e kindje uitgerekend 14 augustus * Jutte, 31 jaar, zwanger in ronde 4 voor 2e kindje, uitgerekend 21 augustus * Pupke, 29 jaar, zwanger in ronde 4 voor 1e kindje uitgerekend 3 september * Katjak79, 29 jaar, zwanger in ronde 15 voor 1e kindje uitgerekend 12 september * xxsuuzxx, 28 jaar, zwanger in ronde 8 voor 2e kindje uitgerekend 14 september * Joyce, 24 jaar, zwanger in ronde 4 voor 2e kindje uitgerekend 14 september * Desert, 33 jaar, zwanger in ronde 3 voor 1e kindje uitgerekend 16 september * Moor, 28 jaar, zwanger in ronde 7 voor 1e kindje uitgerekend 30 oktober Vlindertje: * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen en in ronde 11 bij 5 weken en 1 dag * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen * Nadinneke heeft in ronde 1 en ronde 2 vlindertjes gekregen * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje * Bonsai heeft in ronde 2 een vlindertje gekregen * Lonny heeft in ronde 5 een vlindertje gekregen * Lumea heeft in ronde 1 bij 11 weken een vlindertje gekregen * Klasien heeft in ronde 1 een vlindertje gekregen Artsbezoekjes: * suuz 2 maart 2e afspraak vk + echo * Desert 2 maart afspraak gyne * Daffie 3 maart 3e afspraak bij de vk * sweepy 3 maart afspraak gyn om 9.45 uur * Sylvia 4 maart afspraak gyn * Jutte 6 maart (16 wk zwanger) controle en eerste prikinstructie voor de progesteronprikken * katja 10 maart 13.00 uur nekplooi meting * Moor 10 maart 16.20 uur eerste afspraak VK * Joyce 16 maart de 2e afspraak bij de vk * pupke 17 maart verloskundige * Jutte 20 maart (18 wk zwanger) echo en baarmoedermeting. * inkerbell 26 maart 20 weken echo * Desert 3 april internist om 13.50 uur Pendels: * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen * knippy:1x maart jongen 1x meisje ,1x april meisje ,1x juni meisje 1x juli jongen, 1x november een meisje, 1 x maart 2011 meisje * Rootje79:Maart 2x Meisje , Juni 1x Meisje , December 1x Jongen * Desert: Knippy zegt januari een meisje * Miranda: 4x februari meisje, 1x april jongen , 1x mei meisje , 1x september jongen ,februari 2011 meisje * Joyce: Justfem zegt zwanger in december van een jongen (pos test in januari) , caruli januari zwanger van een meisje * Bonsai: knippy zegt April 2009 meisje en justfem zegt Januari 2009 jongen en bootsy zegt ook Januari 2009 een Jongen Maansteen: * Knippy 7e ronde met 1e x maansteen * Moor 7e ronde met 1e x maansteen 1e ronde met maansteen gelijk raak * lieselke 7e ronde met 1e x maansteen * Rootje 10e ronde met 1e x maansteen Bijzonderheden: * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn * Miranda: heeft PCO * Nadinneke: gaat na 3 miskramen voorlopig even aan de pil * Hanneke : krijgt een kijkoperatie en daarna misschien starten met IVF * Lonny: Heeft even een pauze * klasien : Voorlopig even rustig aan doen *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img] ''Lijstmodjes'': Sylvia, KwiePark & Knippy Zo, heb mezelf weer even toegevoegd met nieuw NOD in maart.
haha leuk! Denk nu..het zelf ook... iedereen roept bij mij een meisje....blijft een verassing tot augustus nog. Het grappige is dat er heel veel kenissen en mensen in mijn omgeving zijn uitgerekend in augustus. Vruchtbare maand geweest en niet een een stroomstoring
hahaha...ja vakantie tijd he...tijdens de bevruchting..... Euhm en hoe ik dat zo weet...ik kan goed raden hahaha...nee ik heb vaak zo een gevoel daarover...tot nu toe heb ik het van de 12 keer dat ik het voor mensen heb gedaan nog maar 3 keer fout gehad...
We wachten het af idd.....misschien komt het uit. Ik zit eigenlijk ook nooit mis met anderen dus hoop dat het bij mij ook klopt......
he bah lumea ongi....hadden we je al een knuffel gegeven? in ieders geval nog eentje ! een hele dikke! (((KNUFFEL)))
Heee Ink. Wbt jongen of meisje voor jou, daarvoor heb je niets aan mij. Zie de dochter terwijl ik dacht dat ik een zoon zou krijgen @ Miran: ja ik heb al heel veel knuffels gehad. Volgens mij ook al van jou, maar dat was geloof ik ook nog vanwege het ziek zijn. Voel me trouwens alweer stukken beter.
Zei gisteren nog tegen m'n man: 'vind het zo lastig wat ik nu aan moet houden als NOD. Eerst cyclus van 29 dagen en nu 27 dagen. Wat moet ik nu aanhouden?'. Zegt hij heel blij: 'we houden gewoon 27, 28 en 29 aan!'.
Lumea, zooo leuk hihihihih @miran, nee gelukkig helemaal geen hoofdpijnen! Wel grappig, mijn hele omgeving denkt dat ik een jongetje krijg, maar maakt mij natuurlijk niet uit!
Meiden! Zoals sommige van jullie weten,doe ik wel eens mee met prijsvragen en zit dan ook op een prijsvragenforum..... en ik heb een leuke prijsvraag gevonden voor de al mama's en the bijna mama's, je kan een maxi cosi cabrio fix winnen! http://www.zuivelonline.nl/?Pageid=1007 antwoord is 3 glazen melk! Ik zal als ik weer wat vind, wat vaker de prijsvragen posten, je ken zoveel leuke dingen winnen! xx
Zoooo, weer een dag zonder maagzuur, jeh! Als het dan echt zo blijft, zou super zijn! @ Helma, het klinkt positiever, mooi zo! @ Desert, goed van jullie, dat je naar je vaders graf geweest bent! En lief van je moeder....dat pakket! @ Miran, hmmm, raad eens bij mij!?!? @ Lumea, had ik je al een anti-ongi-knuffel gegeven. Anders bij deze! Zo, nu lekker The Devil Wears Prada kijken.....even een nachtje slapen en dan DE SLEUTELS! Joehoeeee! Ik zit nu in een kale woonkamer met iets van 50 dozen in de kamer...tja.... Ooooooohhhh en natuurlijk het meest leuke nieuws: het gekriebel was er al een weekje, maar vandaag worden de kriebels werkelijke minischopjes, wwwhhhaaa....fantastisch om dit weer te voelen zeg! Oeh, koppie thee wordt gebracht, ik ga chillen, doei!