Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik heb er normaal ook last van, maar niet dagelijks zoals nu. Het is inderdaad om gek van te worden. Zeker nu het ook in mijn rug zit, constant aan het wiebelen om het wat draaglijker te maken.
    Mijn bed staat standaard al wat hoger aan de beenkant.

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @Daan

Ja ging vanzelf weer over.

En idd wat Lumea zegt aan het eind van de zwangerschap van Mano heb ik er ook last van gehad, werd er ook gek van.

3. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Heb ook even gekeken, maar als ik toestemming vraag dan krijg ik een foutmelding. Ben ook niet zo'n hyves iemand. Heb welgeteld al 4 vrienden geloof ik :) :) na een maand lidmaatschap. Je bent zo zichtbaar voor veel mensen, dat schrikt me een beetje af geloof ik. Maar als deze hyves helemaal onzichtbaar wordt, dan vind ik 't misschien wel wat.

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Had ik ook lumea, maar dat kwam omdat ik nog niet ingelogd was op mijn hyves, daarna deed ie het wel en ik ben al toegevoegd :)

5. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    @ Daan, vorig jaar heb ik in een Libelle van m'n schoonmoeder een heel verhaal over restless legs gelezen. Dat was wel verhelderend, misschien ga ik dat artikel nog opsnorren via hun website.

6. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Ha ha, ben m'n hyves password vergeten en ben een hotmail user dus kan wel heeeeeeel lang worden voordat ik weer kan inloggen. Ben echt veel op hyves dus :)

7. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Ok, nou ik ga hier weer hard aan de slag. Tot later!

8. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Ik was van mijn meiden ook in ƩƩn keer zwanger. Het verschil met nu is dat ik er met mijn ex niet geheel bewust mee bezig was. Nu ben ik er veel bewuster mee bezig. Ik ben er wel blij om dat het in ƩƩn keer gelukt is maar duurde wel een poos voordat ik het goed besefte dat het zo was. Ik was tenslotte 24 oktober nog bij de verloskundige geweest voor gesprek over onze kinderwens en dan al zo snel zwanger. Zelfs de verloskundige keek ervan op eigenlijk.

Ik heb me ook aangemeld op die gezellige hyves!

9. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey
    ga de hyves ook opzoeken! Onder een andere naam

Heb weer een pendel vaan bootsy januari 2009 meisje
    Dat moet mijn maand worden haha

10. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Hallo dames, ligt misschien aan mij hoor, maar als je lid word van die hyves, dan krijg je toch op je eigen pagina te zien bij hyves, dat je lid bent? Dan zie je dat toch ook?

11. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    ben lid geworden van de hyve... zelfde gebruikersnaam als hier, dus das niet zo moeilijk zoeken!

K.

12. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ja maar hij is nu ontzettend goed afgeschermd....je kan er zo niet op kijken zeg maar. En als ze je vragen wat dat i zeg je mar dat dat van Barbie is ofzo. Die had vroeger ook een roze motor en mini :p

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Heej dames, had me ook aangemeld op de hyves, maar ben nog niet geaccepteerd kan dat ?

14. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ik heb me aangemeld hoor en mijn echte naam begint met Sas....dus dan weten jullie dat hahahahahaha

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Mijn echte naam is gewoon ook joyce mijn naam op hyves is joyce en jeffrey= naam van vriend

16. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

je zit al in de hyves hoor kijk maar goed

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Knippy, ja ik ging nog ff goed kijken en heb het gevonden

sorry ik was weer te vroeg met gillen :D

Heb ook gelijk ff mijn NOD ingevuld

18. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - Belgiƫ
    Goeiemiddag!

Heb maar ff hyves aangemaakt en braafjes toestemming gevraagd (ook lieselke84 dus...). Hier bij ons wordt facebook meer gebruikt, dus heb maar ff nog iets bij aangemaakt waardoor ik 's avonds dus nog wat langer aan mijn laptop ga zitten ;)

Heb snel ff bijgelezen, maar niet zoveel onthouden... (sowwy, drukke voormiddag opt werk) maar Daan, misschien helpt zwemmen en wandelen idd wel en anders zou ik even langs ha lopen. Niet dat je binnenkort een geknelde zenuw hebt ofzo, want das heel wat minder leuk...

Ik zit nog een weekje op de wachtbank... spannend, hoewel ik denk van *noppes* (en hoop van 'yeppes', maar wie niet ;))

@Bonsai: jee meis, ik zou toch ook maar met de bidder terug men bed ingekropen zijn hoor! Jergh! Gaat het nu wel een beetje?

Zo, effe rondfladderen online en dan strakjes terug werken (denk ik nu nog wel niet aan...hihi)

19. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Hi

leuk zeg die hyves pagina! Zie ineens allemaal gezichten bij de namen, leuk!

Desert dus jij bent Sas? Vroeg me al af, wie zou dat zijn...

Ieuuwww Bonsai, wat eng. Goed dat je gebeld hebt zeg...Je zal de rillingen wel gehad hebben!

Hier stond de poort vanmorgen ook open, dichtgedaan en later weer open...De auto vd buurman vol met krassen ? De poort gaat dus nu gewoon op slot.

Daan vervelend zeg van je benen, hoop voor je dat het snel overgaat/minder wordt!

Lieselke op t wachtbankje, hoop voor jou dat de tijd snel gaat.

Inkerbell, wauw jouw pendels...zo eensgezind!

Knippy mag ik jou ook een pb sturen, of heb je het heel druk met pendelen?

Is er eigenlijk al bekend wanneer de site gaat verhuizen? Zal eens gaan speuren...

20. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Zo ben ik ook weer even...

@Bonsai, schrikken zeg... enne ik zag dat jij ook in Utrecht woont, waar als ik vragen mag, ik heb het ook niet zo op inbrekers namelijk... Wel fijn dat de politie zo adequaat reageerde en dat ze gepakt zijn.

@hyves, ik heb me ook aangemeld hoor, mijn hyves is rootje47 en naam Rolinda (mocht de beheerder het zich afvagen :))

Zo nu weer snel aan het werk, anders komt het niet goed vandaag

Bye!

Deel Deze Pagina