Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Middaaaaaaag! Zo, net thuis van eerste werkdag (allee, de helft toch al), en nu effe bijlezen. Net boterham met kaas en salami op en nu tasje koffie (déca, anders is vriendje weer boos…) en Leo-koek!

@miran: waaaw, nog maar 3x fout geweest! Nou, ik hoop dat je voor mij ook snel kan voorspellen ;)

@lumea: oeh, je hebt nod op mijn verjaardag! Nou ik hoop dat ie je veel geluk brengt!

@bonsai: spaaaanend…testen…oehoehoeh…

@sas: heb ook maar meegedaan. Kan blijkbaar ook als je in belgie woont…hihi, kom maar op met die maxicosi :-D

@Knip: goed zo meiss, geen testjes (klinkt dom eh…)! Volhouden en er niet te veel aan denken! En fijn dat je het zo leuk had bij BZB!

@lumea: feestje zaterdag was heel leuk! Heb nog eens genoten van een donkere Leffe en uit volle borst meegekweeld met de liedjes! Deed goed!

@klasien: ben even met verstomming geslagen…Meid, dat is ook niet niks geweest he! Begrijp je nu wel beter hoor! Dikke knuf!

@kwie: dikke dikke knnuf!

@helma: wel goed van hem dat het toch bij een paar biertjes gebleven is. Klonkt toch als een vrij leuk en normaal weekend. En maagzuur….jeeeerrrghhh! hoop dat het beter gaat nu!

@Jutte: GEFELICITEERD MET JULLIE NIEUWE HUIS!

@sylvia: oooh, blij dat je er terug bent! En dat onderzoek, naja, ik zou het ook laten doen denk ik… Veel succes iig, maar hoop toch stiekem dat je niet meer aan de Clomid hoeft ;) Knuffie

Zo, vannacht bijna niets geslapen… heb ik altijd wel na een vakantieperiode. Nu nog even werken voor de les vanaaf en dan voor ik vertrek duidelijk maken aan mannetje dat ik vanaaf wel een klusje zie zitten ;)

*post*

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    whaha suuz..ja dat gevoel van hoofdpijn....het komt dan zomaar in me op. Heeft ze hoofdpijn..nee dan is het een meisje... maar dat geld neit voor anderen. Het komt echt op het moment in me op als ik er aan denk..wat krijgt die...vreemd is dat af en toe.

Heb ook wel eens een gesprekje gehad met een oudere dame in de trein...zij zei zomaar uit het niets...wel erg he dat je niet goed zwanger kunt raken...was toevallig onderweg naar het ziekenhuis...maar dat staat niet op mijn voorhoofd toch? Ik zo huh....keek ff raar op. Dat vrouwtje zo, ja ik zie het aan je aura....je maakt je zorgen over een kindje krijgen....ik zo ooh ok...en ik keek weer in mijn boek...raar mens dacht ik....maar geloof er wel een beetje in, dus ik vragen en wat ziet u nog meer dan?

Zij zei me ja ik zie dat je kindje zit te wachten, je moet je ontspannen meis....dan gaat het wel lukken..laat het los! Ok..nou dat heb ik gedaan en we zijn lekker een weekend weg gegaan met in ons achterhoofd we stoppen er gewoon mee na deze ronde en laten de boel de boel...en het was raak....dat was 2 maanden nadat ik dat vrouwtje heb gezien.

En nu denk je jaa wat heeft dat ermee te maken..nu ze vertelde me ook als je je open steld kan je ook dingen zien...ik zo ook aura's? nee zegt ze vertrouw op je gevoel en de dingen die in je hoofd opkomen...je moeder kan het ook, maar die doet er niets mee. Die leeft teveel met zichzelf...(alsof ze ons mam kende whahaha) en je oma kon het ook, maar die is helaas te vroeg van deze wereld genomen...(mijn oma is overleden op 27 jarige leeftijd) Ik keek ff alsof mijn ogen eruit vielen...en zei maar hoe weet u dat nu...zij zei me...je oma is bij je....en waakt over je hoor.

Nou moet je echt mij voor hebben...ik geloof daar in..maar ze zij echt dingen die ze gewoon niet kon weten..had dat mens nog nooit gezien...maar ja toen stopte de trein en zij bleef zitten ik moest eruit...dus was het ok bedankt en tot ziens? Zij erachter veel succes in het ziekenhuis....had dat niet gezegd whahaha.

Dus nu vertrouw ik af en toe meer op mijn instinct...maar het heeft niet altijd gelijk hoor...soms zeg ik een jongen...en dan word het een meisje...blijkt achteraf dat de vrouw in kwestie dolgraag een jongen wou...ja dan pikt mijn gevoel iest anders op hihi.

Zoooo lang verhaal..ga een klein meisje een schone kont geven..ze zit al sinds het begin van het typen...bah bah bah bah bah bah bah bah bah hihi...stoute mama....

Groetjes,
    Miranda

3. Bonsai

Bonsai Bekend lid

12 jun 2008
    762
    0
    0
    Utrecht
    He dames...

Ik had graag meerdere goede berichten willen geven.. maar helaas kan ik maar een brengen

Ik heb vanmorgen getest en was negatief :(
    Helaas.. ik wacht nog even af en bel morgen met de dokter was door de sollicitatie te laat...

Goede nieuws is dat ik de functie heb ! :D Ben er erg blij mee..

@ Klasien jeetje wat heb je veel meegemaakt zeg.. heftig , ik kan je erin begrijpen dat het dan een negatieve lading geeft.. heavy hoor, maar gelukkig heb je nu een schat van en man zo te horen!

@ ink.. thnx for het duimen maar helaas :(

@ Helma.. brr maagzuur erg verveeld.. neem een rennie haha :p geintje :p
    Ik heb gisteren ook mn auto gewassen en gepoetst geloof half NL was zon lekker weer!

@ Jutte hihi.. ik ken het toen ik verhuisde naar mijn oude woning bleegh zag het er ook verschrikkelijk uit.. bah.. maar ja, je voelt je wel lekker als je eenmaal klaar bent en kun je er ook van genieten!
    Wat goed dat Mirthe meteen lekker ging spelen.. b benieuw of er nog kleinere van haar leefijd komen zou wel zo leuk zin!

4. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Hee meiden!

Net de nekplooimeting gehad en het kindje is helemaal gezond! Ook hadik geen rare ziektes of aandoeningen, pak van mijn hart dus!
    Was zo ontzettend leuk om het kindje te zien bewegen, hij lag maar niet stil en gebruikte mijn baarmoederwand om te hupsen naar de andere kant..ook stak ie een keer zijn duimpje in zijn oog ipv in zijn mond :)
    Zal zo even de echo uploaden! Suuz hoe laat moest jij?

@bonsai, aiii negatief, knuffieeee

5. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Aaah, Bonsai, nega... ((((knuff)))) Ik duim toch nog voor je hoor! Maar helemaal geweldig dat je die job hebt!

*applausje voor bonsai!klapklapklapklap*

6. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

@ ink zeg dat wel ik hoop ook dat het geluk aan jullie kant blijft hoor

@ syl een chromosomen onderzoek fijn dat ze dat wel willen doen
    je weet maar nooit
    hoop dat je of snel zwanger bent deze ronde of gewoon heel snel ongi zodat je weer aan de clomid kan.

@ Miranda hoop dat je je eigen snel lekkerder voelt
    ((((knufel))) terug

@ suuz ik heb ook een oma fiets dus geen idee wat voor iets anders je zou moeten nemen succes met fietse jacht

@ Lies gaat och wel wer snel zo'n eerste ochtend he
    en klinkt niet dom ik ben blij dat ik het deze ronde zonder ovu testen doe alleen ben ik zeer geneigd ze wel te pakken gewoon om te kijken of me ei wel kotmt maar ik doe het niet

he bah haast niet geslapen lees ik nu en vanavond klussen joepie go lieselke

even een vraagje aan iedereen
    wat vinden jullie ervan om op de lijst en verjaardag gedeelte erbij te maken?
    lijkt mij leuk dan weten we precies wanneer wie jarig is.
    laat maar horen wat jullie er van vinden.

7. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Joehoe Sas super dat alles ok is. Zoals het er nu naar uit ziet een gezonde baby, wat wil je nog meer. Kan me voorstellen dat het een pak van je hart is!

Ik moet nog de hele middag wachten pas om 17.15...

Loïs eet bij mijn ouders en wij gaan daarna naar de mac, heerlijk junkfood, kan er geen genoeg van krijgen op t moment helaas....

8. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Knip knap dat je nog geen testen gebruikt hebt. Je ei komt vast een dezer dagen, gewoon blijven klussen nog een paar dagen en je zit weer op t wachtbankje!

Tja een fiets...Ik wil er niet teveel geld aan kwijt, maar tjee wat zijn fietsen duur...

9. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ff snel
    knip, ik heb deze ronde ook geen ovutesten gebruikt en kijk eens aan!

hier is het DRUK DRUK DRUK poeh hee!

10. hielko2006

@ miranda zo wat een verhaal zeg en dat helemaal vanuit het niets
    alleen wel heel slecht van die mevrouw dat ze jou zonder vragen antwoorden ging geven
    maar ik geloof ook zeer zeker in die dingen

@ sas ow wat leuk zeg hihihi en duim in oog ipv mond het word dan misschien wel een duimertje (dus maar een piercing in de tong geven zoals loel zei komen ze gelijk van het duimen af)
    ben benieuwd naar de foto

@ suuz het is zo 17.15 uur let maar op.
    ei komt zeker weten wel (of nou ja tot nog toe elke ronde wel)
    en fietsen ja niet normaal die prijzen misschien op zoek naar een leuke 2de handse?

11. hielko2006

dit geeft hoop :D

12. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ik heb helemaal geen tijd om op iedereen te reageren zoals ik zou willen :(

ik zag een heel heftig verhaal van klasien voorbij komen, meid wat een nare dingen om mee te maken zeg. ((knuf))

sassie goeie echo gehad, leuk leuk leuk!

knip, mijn verjaardag mag erbij hoor!

13. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

euhmm... 26 augustus ;) is dus mjin verjaardag!

Bonsai, wat fijn om te lezen dat het met Boef goed gaat! en jammer dat je test negatief was, balen zeg. Het zwanger zijn is heel bijzonder!

soms he, dan geloof ik het niet en dan duw ik even op mijn (.)(.), wat dus mega zeer doet. :rolleyes: en dan geloof ik het weer!

14. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Ik mag ook wel op de lijst knip, 27 maart!

en sas: wooeeehoeeepidoeeew! Zo'n bewegend ukkietje! Wel zien dat ie niet met een blauw oog geboren wordt dan eh ;)

@suuz: het is zo kart over 5 joh! Ik moet dan alweer bijna vertrekken naart werk en das echt niet meer lang!

@moor: hihihi, goed zo, zonder ovutestjes! Mijn nichtje heeft ze ook weggesmeten en huppakee, zwanger! Nu, ik heb ze nog niet gebruikt, maar ooooooit moeten wij toch aan de beurt zijn he :)

15. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ik ben van 3 augustus!

En meet mijn hopmannetje hihi, met de 2 vingertjes tegen het hoofdje

16. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Aaaaaaaaaaah, wat liefffff!

17. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Helma, wat goed te lezen dat je een fijn weekend achter de rug hebt! en spannende klachten lees ik oei!

Jutte lekker aan de "echte klus" met een knappe grote meid! Die stapjes van je eigen kindje lijkt mij zo geweldig om mee te maken!
    oh en schopjes, heerlijk :)

Miran, heb je bij mij al een idee wat "het" wordt? Of is dat wel erg vroeg? Ik ben echt onwijs nieuwsgierig ingesteld en geduld is een woord dat niet bij mij voorkomt ;)

18. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

sas, wat een mooie foto :) gaaf zeg!

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ooh wat mooi!

20. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Sas wat een knap kind! Mooie echo zeg...

Mijn verjaardag is 22 december, nog lekker ver weg ;)

Deel Deze Pagina