Ben ff aan het lunchen. Vannochtend naar verjaardag geweest van een nichtje dat 1 jaar is geworden. @ Sylvia: kan me voorstellen dat het chromosomen onderzoek wel voor wat stress zorgt. Heb er wel over gelezen op het subforum miskraam waar een vrouw dat had gedaan en zij zei zelf dat er slechts bij een klein percentage vd stellen iets gevonden wordt. Maarja, ook al weet je dat, dat neemt vaak toch niet de stress weg. @ Suuz, mooie echo foto's @ Knip: nieuw kapsel? even kijken bij je album zometeen @ Kwie: auw auw auw . Balen van je werk zeg, niet leuk en ik vind het ook vaak wat apart als iemand al weet dat ze een week ziek zullen zijn. Drie dagen ok (als je hoge koorts hebt, weet je dat je niet een dag later er alweer zult zijn), maar een week?!. Kan me voorstellen dat je tegen de mmm opziet meid. Maar je zult vast kracht kijgen bij iedere stap die jullie nemen moeten. En als je er doorheen zit.....je weet waar je voor een peptalk terecht kunt.......hier! Dikke knuffel. @ Lieselke: heb een jaar in Maastricht gewoond en kan je vertellen dat nederlands sprekende mensen er ook geen barst van verstaan. Het is net wat gemakkelijker te leren verstaan dan Nepalees zeg maar . @ Helma: tjonge vannochtend idd alweer een heftige ochtend gehad ja. Heeft je zus trouwens nog gewonnen? @ all: ben toch altijd weer blij hoor dat ik een jaartje ouder ben geworden. Tis niet goed als je dat niet wordt . Heb dat in 4 jaar tijd met 3 tieners meegemaakt toen ik zelf een tiener was en sindsdien ben ik me er altijd van bewust geweest dat het zomaar afgelopen kan zijn. Ook al plagen we elkaar hier nu wel dat we oud worden, we roepen er dan meteen achter aan: hoop het wel ja. @ Knip: zie nog geen foto in je album staan. Komt ie nog wel? Of heb je 'm d'r alweer af gehaald?
Hee Moor, vind je banner zo leuk. En nu moet ik eigenlijk heel hard het huis opruimen. Krijgen vanavond 2 Nepalese jongens te eten. Dus dat wordt weer ons roestige nepalees van stal halen .
oei, nepalees praten? knap zeg ik had al moeite met de plaatsnamen goed na te zeggen alhoewel het denk ik anders is, wanneer je er langer in zit. Mijn vader en vriendin gaan in mei weer een weekje naar Nepal, IK WIL MEE! heb jij nog Nepalese recepten Lumea? dank je wel voor het compliment voor de banner trouwens! vind je de tekst leuk of de opmaak dan weet ik naar wie de complimenten moeten hihi
Het plaatje met de dikke buik dat dan overloopt in kader samen met de tekst en de opmaak. Ha ha ha, nu weet je nog niets....vind vooral het plaatje + Orlando baby heel leuk.
Ehm ehm eh wel, ik kan HET gerecht van Nepal Dal Bhat (linzensoep + rijst) wel ergens opsnorren. En natuurlijk zijn momo's geweldig. Alleen dat is van oorsprong tibetaans en niet Nepalees. Kan beide recepten wel toesturen, maar zijn in het engels en die werken dan weer met cups eenheden. Doe ik wel een keertje, maar heb nu geen tijd. Kan wel eens vragen of m'n man ze kan inscannen op het werk. Scheelt mij heeeeel veel typewerk . Op het moment is de geplande stroomuitval echt vreselijk. Zo'n 16 uur per dag met 1 dag per week dat je iig 12 uur wel stroom hebt. zo erg was het niet toen wij er nog woonden hoor. Toen was het maar 7 uur per dag. En nu moet ik echt wat gaan doen. Doehoei
Oja, mijn zussie heeft dank zij alle stemmen gewonnen! Het was hooguit voor de eer, deze maand staat zij dus op de homepage van de site. Over het hele break verhaal, ik vind het persoonlijk erg moeilijk! Twijfels komen dan toch bovendrijven enzo.... Misschien in het geheel maar afstand nemen?
graag hou ik mij aanbevolen voor dal, lekker! die stroomproblemen blijven heftig. Wij hadden het met onze gids erover vorig jaar, dat ze uit water zoveel energie zouden kunnen winnen...
Helma, wat leuk dat je zussie gewonnen heeft heeft ze toch een hele maand een bekende kop! heb je voor je gevoel het idee dat je hem moet controleren op drank? Ik zou zelf denk ik heel achterdochtig gaan worden namelijk (ik wil je niets aanpraten natuurlijk). Misschien is even afstand nemen helemaal niet zo slecht, je moet toch voor jezelf een keuze gaan maken voor de lange termijn.
@ Moor: nee ik controleer hem niet, hoef ik ook niet want hij liegt niet (weet niet eens hoe dat moet...) Ik zit er voornamelijk mee dat ik echt al heeeel lang kindjes wil, en nu de kans kreeg. Die mogelijkheid word me ook weer heel hard afgenomen. Tuurlijk is het beter om even afstand te nemen, maar het doet verdomde pijn....
ik ben blij te lezen dat dat niet hoeft! gelukkig maar dat je die onzekerheid in ieder geval niet hebt... Heb je voor jezelf een idee hoe lang je wilt wachten / pauzeren? En welk doel je wilt bereiken daarmee? Is het echt voor hem om "aan te passen" (dat klinkt zwaar jakkie) of voor jezelf om een keuze te maken? trouwens, hoe lang duurt het voor je de uitslagen van de dermatoloog krijgt? Zit je lang in de zenuwen?
Ik geloof dat de hoelang geheel onduidelijk is, en ik daar ook geen duidelijk in ga krijgen van vriendlief uit. Dit is puur omdat het tussen ons al een paar weken niet zo goed gaat! En de baby-wens heeft daar ook mee te maken, duurt voor mij te lang zeg maar. 24 Maart worden we einde van de middag gebeld over de uitslag en eventuele behandeling! Dus weer 3 weken wachten....
lastige situatie is het toch... ik zou zo graag willen dat ik "een antwoord" voor je had hè. 3 weken is wel lang zeg, jakkes.
Thanks Moor, ik zou ook graag ergens het antwoord vinden, maar helaas. Ik twijfel gewoon of ik weer aan de pil ga of niet.... Als het wel doe, is het heel erg definitief, zo niet blijft er misschien een kans....
poe Helma, moeilijke situatie hoor! De pil is idd dan zo definitief he..mja voor een korte periode natuurlijk niet, moeilijk, kan me jou situatie wel indenken hoor, sterkte met je beslissing en je gesprek straks! xx
tja, dat is lastig geen condooms willen. misschien een pessarium? of zaaddodend glijmiddel. Is niet 100% waterdicht, maar toch. zoooooeeeeeefffffff daar ging lies, ons kokkie