Whahaha dat is met 12 weken lieve schat! Moet je nagaan hoe het er nu uitziet. Meiden mijn camera moet nog fffe laden dus heb geduld e komen morgen er op te staan.........
nou, MvM is weer vertrokken, moooooie test jeeeeeeh! Staat zo in het album. Ik mocht meteen gaan beginnen en kreeg zelfs het verzoek het kleine plasje dat ik had bewaard voor de test niet weg te gooien maar meteen in de fles te doen dus meteen maar gedaan... oh, wat een mooie test
@ sas dank je wel ik ben er ook erg blij mee @ syl wow weer super goed nieuws en goed geshopt zeg @ Rootje thanks ook voor jou compliment uhmmm en aan de condooms zou je het dan niet gewoon op zijn beloop laten wie weet moet het zo zijn dat jullie juist nu zwanger raken @ ink morgen pas hmmmm moeten we nog ff geduld hebben dus @ moor geweldig zeg en die test knalt er vanaf super
Oke, de tussenstand! Wij zien wel! Gaan er niet bewust voor, maar gaan ervoor het tussen ons nog beter te maken dan het momenteel gaat. Geen druk van vruchtbare dagen, maar gewoon liefde! Wel gaat meneer een afspraak maken om zichzelf te laten controleren... Hier is het in elk geval weer rustig
Maar nu even een platte niet frisse vraag De bloeding is nu soort van helder lichter rood dan normaal. Normaal is het vrij donker zeg maar.... Zou dit door accupunctuur komen? Of is er iemand die dit herkent? Sorry.....
fijn Helma! goed dat jullie er uit zijn met elkaar. Maar, waar gaat ie zich op laten controleren? Dat heb ik denk ik gemist, sorry.
@ Moor, hij gaat in elk geval kijken of hij een bodyscan kan krijgen. Dankzij verhalen om hem heen heeft nu helemaal het gevoel dat er van binnen ook iets fout moet zijn. En hij gaat zwemmers laten onderzoeken! Maar..... hij moet zelf de afspraak met de dokter maken
wat betreft je bloed, ik heb geen idee! ik herken mij meer in het donkere zeg maar... knap van m dat ie de stap durft te zetten, nu hopen dat ie het gaat doen ook!
Tja, ik weet nu al dat als die condooms er niet liggen manlief helemaal niet wil, hij wil namelijk echt geen kindje in dec, omdat de halve familie en vriendenkring dan al jarig is, maar we zien het wel of ze gebruikt gaan worden of niet ze liggen er nu in ieder geval in het ergste geval moeten ze een poos wachten tot ze gebruikt worden , maar ze waren nog houdbaar tot 2013, dus dat komt wel goed
hey meiden.. condooms...iemadn een doos nodig? Heb hier nog een doos liggen. Gekocht na de bevalling...maar nooit gebruikt... (onder het mom van wilde nog niet zwanger worden) maar toen we eindelijk gingen sexen...was ik alweer zover dat ik wel zwnager wilde worden whehehe.. Verder niet goed gelezen...ben doodop...ff hier bijlezen en ontspannen....(dit is ontspanning voor mij!) Iedereen dikke knuf! Groetjes, Miranda
@ helma wat een vooruitzichten zeg laten we er allemaal het beste maar van hopen @ rootje voor de zekerheid dan maar beter in huis toch kunt altijd op het laatste moment nog zeggen van laten we toch maar zonder doen @ Miranda hoe komt het dat je zo ontzettend moe bent de laatste dagen? hooop niks ergs onder de leden hoor
nou...als ik terug kijk naar mijn klachten...2 dagen na einde ongi...druppel bloedverlies...ovu test gedaan en die was donkerder...daarna alleen maar lichter geworden...vermoed donderdag eisprong... En kijk ik naar mijn laatste 4 rondes...dan werd ik 7 dagen naderhand ongesteld...met dus moe..hoofdpijn...buikpijn..rugpijn...moodswings... heb ik nu ook weer allemaal dus verwacht morgen of overmorgen een rode onderbroek weer.... Er zit dus echt iets niet goed met de tijd na mijn ei bij mij...dat is nu wel heel duidelijk...ik schrijf het lekker allemaal op en geef het straks aan de HA.. Daarom ben ik moe...altijd voor ongi dus...
miranda ja daar word je echt niet vrolijk van nee hoop dat de HA snel wat voor je kan doen (((((((((dikke knuf)))))))))
aaah lekkere knuf! jullie dinnetjes zijn de max echt! hubbie knuft ook wel lekker....maar toch bij hem kan ik niet echt met mijn gevoelens van ongi terecht hihi....Voorbeeld : marco..ik denk dat ik weer ongesteld word...ben zo moe heb zo een pijn in mijn rug...en buik...en voel me sjaggie... ja zegt hij...klopt...dan neem je toch een paracetamolletje...en gaan we vanavond lekker vroeg naar bed.......... zucht.....mannen...
whahaha...jaja...dan zeg ik tegen hem..schat ik ga naar boven he...kom je ook zo... kijkt hij op van de playstation..jah ik kom zo..ff spelletje afmaken... resultaat..ik word wakker rond 11.30 ofzo..omdat het grote licht aangaat...komt ie eindelijk naar boven.. ik vraag was lang spelletje he... hij zo..ja maar jij sliep toch al....pffff
mannen en praten uhmmm ja gaat niet altijd samen nou ja kom maar lekker bij ons kletsen en ja vroeg met hubbie naar bed ik zou het doen