Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi..jaaaa om te knuffelen...lekker...en misschien wel een stevig robbertje bridge erachteraan...whahaha...meestal is het hier weekend bridge................

naja...hij speelt ook niet zo vaak op de playstation...dus laat hem maar....dan kan ik hier weer hihi...laatste tijd zit ik veeeel te veeeel hier...

Jullie zijn ook zooo gezellig hahhaa...hmm of het zegt iets over mijn sociaal leven....((Pppfffffrrrrhihihi)

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ooh... de jaloezie neemt hier meteen weer af ;) die van mij komt ook zo laat naar boven van zijn spelletjes ;)

even goed, blijft het balen dat de mannen ons niet altijd snappen!

3. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

nou, het voordeel van een vent met onregelmatig werk, bridgen gaat ook onregelmatig ;)

enne, je hebt een zeer sociaal ZP leven miran :)

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ja zou je zeggen...whaha..dit word bericht 2088...en dat in een paar maanden...

5. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

best veel he?!

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    euh....ja.......schaam me dood....

7. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Ha daar ben ik weer. Ipv 2 Nepalezen was het er toch maar 1. Had gelukkig nog niet de rijst er in gegooid en heb maar 100 gram minder gedaan. Vlak voordat we zouden gaan eten wijst onze gast (hele aardige jongen trouwens) naar Maureen. Die stond haar maaginhoud op de grond te lozen :confused:. Alles onder. Dus na een half uur schoonmaken en dame weer melk geven (dat wilde ze alweer heel snel?) en op bed leggen, konden wij eindelijk gaan eten.
    Hoop zo dat ze niet weer zo enorm ziek wordt :( . Gisteren had ze een stukje van een balpen (het puntje waar het balletje in zit) afgebeten en ben bang dat ze dat doorgeslikt heeft maar weet dat niet zeker. Maar haar mond was verder helemaal niet blauw ofzo (haar handen wel helemaal + vlekken op kleren :( ) dus kan me niet voorstellen dat het daar van komt. Bovendien stoppen ze vanalles in hun mond en slikken het door. Moet er niet aan denken dat ze weer een week gaat overgeven....
    En nu ga ik even teruglezen.

8. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

he jakkie lumea, ik hoop inderdaad niet dat ze ziek wordt! arm meiske. Volgens mij is inkt in geringe hoeveelheden niet rampzalig.

miran, niets om voor te schamen, je hebt gewoon veel te vertellen!

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    he bah lumea...wel netjes van je gast..dat hij je erop wees hihi..

hopelijk zijn het naweeen...of gewoon niet goed gevallen het eten ofzo...als de melk er wel in blijft...

Groetjes,
    Miranda

10. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Ja, dat was wel aardig.
    :) :) :) :) :) :)

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi..stond zeker met grote ogen te kijken...klein meisje die haar maag op de vloer leegt...(hopelijk een gladde vloer en geen kleed ofzo)

en wel zo netjes van je meisje...dat ze het op de vloer deed en niet bij iemand op schoot of op de bank.....hihi..

Die van mij was tijdje terug ook ziek...die leegde haar maag over zichzelf...en mij heen...bleeeh op visite...dus ik had voor mezelf niets schoons bij hahaha..das ook schattig he (#@$#%$@%) Zo ging het er even aan toe....hihi...kan kind ook niets aan doen...maja..was niet zo prettig!

Groetjes,
    Miranda

12. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Wat kan ik me nog herinneren.....
    @ Jutte: lekker bezig in jullie huisje. En hoe voelt dat nou om dan eindelijk de sleutels in handen te hebben?
    @ Sylvia: mooi dat het gesprek zo goed ging. En zo'n pak komt altijd van pas natuurlijk.
    @ Miran: kan me voorstellen dat je er af en toe gewoon even doorheen zit, het valt namelijk ook helemaal niet mee. Goed dat je het allemaal opschrijft joh.
    @ Moor: echt een knaltest die mvmtest!
    @ Knip: mooi rood hoor, maar moet nu alsnog even naar je bril gaan kijken want dat was me helemaal niet opgevallen :oops: en las dat pas in een later berichtje.
    @ Lieselke: ik zag iets met zoeff en patatjes..... :(: Zal ik opnieuw moeten lezen denk ik.
    @ Helma: Nog 3 weken tot de uitslag. Wachten duurt zo lang he?
    @ Rootje: Begrijp ik het nou goed dat het jou eigenlijk niet zoveel uitmaakt als er een decemberkindje komt, maar je man wel? Of wil jij dat toch ook liever niet? Hier gaan we maar geen rekening houden met andere familieleden hun verjaardag. We komen allebei uit een redelijk groot gezin en mijn schoonouders hebben heel veel kleinkinderen. Dus wat dat betreft is er altijd wel iemand jarig hiero. Vijf december was altijd mijn grote angst, maar zelfs dat is me nu om het even.

Dat was wat ik onthouden heb.

13. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hihi, toen wij in juli begonnen met voor het echie te gaan voor een kindje, wilde ik ook geen december kindje. en ook liever niet in juli of augustus.
    ik was helemaal blij met mei 2009, ik vond dat de ideale maand :)
    nu maakt het mij geen mallemoer uit! Ook december kan leuk zijn. Maar dat is op zich ego gedacht ik weet namelijk van mijn zusje dat december helemaal niet leuk is, zeker tweede Kerstdag niet!

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    pff hier een kerstavond mannetje...die vond het vroeger ook helemaal niet leuk...nu ook nog niet...want iedereen mopperd...vier je verjaardag eerder of later want.....blah blah..en dat doen we express niet! want dan ligt zijn verjaardag te dicht bij die van mij als het eerder is..en als het later is...dan word het januari omdat niemand tussen kerst en oud op nieuw kan meestal....dus idd niet zo leuk...maja tis maar een verjaardag! Komen ze niet dan komen ze toch lekker niet!

Groetjes,
    Miranda

15. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

als volwassene is dat makkelijker te zeggen dan als kind.
    Leg maar eens aan een grietje van 10 uit waarom iedereen wel op de verjaardagen van je zussen komt, maar niet op die van jou!

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    jah...snap em hihi...maar voor een kindje maken ze toch een uitzondering..ik zou dat wel doen hoor!

Hier familie ver weg wonen...door omstandigheden nieuw samengesteld gezin...oudste kindje dus geen echte familie...maar er komt nieuamdn op zijn verjaardag...dus wij lekker wel! Ook al is hij geen familie...geen bezoek vind ik zooo sneu...

Groetjes,
    Miranda

17. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

geen bezoek is aan een kind gewoon niet uit te leggen. Ik begreep er niets van dat 1 opa en oma nooit op mijn verjaardag kwamen. Als ik er weer over nadenk, snap ik het eigenlijk nog steeds niet, op de verjaardag van je oudste kleinkind. Ze zijn 0 (NUL) keer geweest...

18. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

zo, nog ff een tosti eten, ik dacht dirty sexy money kijken, maar helaas...

19. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Tja Lumea, aan de ene kant maakt het mij niet zo veel uit wanneer het kindje zou komen, maar inderdaad, wat moor zegt, het is voor het kind echt niet zo leuk. Dat is bij mijn neefjes ook zo. De ene is 4 dec jarig de andere 16 dec.Vooral de oudste heeft er best wel moeite mee gehad (van 4 dec) die kreeg in 2 dagen veel kadootjes en dan een jaar niks...
    Als het deze ronde raak zou zijn, zou ik waarschijnlijk 6 dec ofzo uitgerekend zijn. Dus dat lijkt me niet zo handig heel eerlijk gezegd. En ik moet er ook echt even afstand van nemen, dus dat is de grootste reden voor de pauze.
    Dus ik ga nu even 'afstand nemen' :D
    Ik ga met de hond wandelen, tot later weer!

20. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Is het dan echt zo?
    Ben ik echt de eerste?
    Even posten en kijken of het echt waar is.

Oh nee, toch niet. Ha ha Rootje was me nog voor.

Ik zei al tegen m'n man dat als een kindje op of rond 5 december jarig is, ik misschien wel wat zou doen met een speciaal iets een half jaar later. Zelf ben ik 5 juni jarig en vond dat helemaal fantastisch. Ik kreeg altijd om het half jaar cadeautjes :D . Bij de laatste zwangerschap zou 22 juli de uitgerekende datum zijn. Dat is volgens mij in de zomervakantie en is ook niet zo leuk volgens mij als iedereen op vakantie is (en zelf ook) en je pas veel later of eerder je kinderpartijtje moet vieren.

Hoe is het nu verder met je Rootje? Je schreef over je vriendin die vond dat je jezelf niet echt was. Voel je dat zelf ook zo? Heeft het vooral met het hele zwanger worden te maken of zit je ook qua andere dingen niet lekker in je vel? (en dat hoef je absoluut niet uit te leggen hoor!).
    Kan me voorstellen dat je zelf even 'afstand' wil.

Deel Deze Pagina