Whahahaha pies in mijn broek van het lachen meiden! Je bent idd zo oud als je je voelt! En dat zal altijd 18 blijven haha
Het meeste spul dat bij ons in de kroeg komt is zo tussen de 18 en de 22 jaar (in het weekend dan) en die denken volgens mij dat ik al met 1 been in me graf sta :-s haha
@ jutte, op een bedrijfje met 6 man, is een echte communicatiemedewerker toch echt nog even een slag te duur. Vandaar dat ik zo af en toe mag is erg leuk om te doen alleen ben ik niet zo creatief overdag. Meestal 's avonds, op de bank met laptop wat leuk om een beetje achtergrond info te lezen van alle medeforummeiden! @pupke, heb je al besloten wat je gaat doen als je straks mommy bent? 32 uur werken én een café runnen lijkt mij wel heel erg heftig! Ik vind het al klinken als een heftige combi zonder kids!
Hahaha, ja, Pupke, ik ken het! Stond een tijdje terug op een vrijgezellenfeestje weer eens in een kroeg waar wij als "jong volk" kwamen... Staat er zo'n 16 jarig meiske, met glitters op haar gezicht, klein hemdje aan, biertje in haar hand naar me te kijken van "mèèèèn, wat doet die ouwe muts hier?" Bleek een vriendinnetje van een nichtje, dus die roept ook nog "oh, dat is nou de moeder van mijn favoriete nichtje, weet je wel?" ahum
Meiden, ik ga ff bubbelen denk ik... zie net dat Ruben in de jacuzzi zit =P~ *rent het wachtkasteel in op weg naar de bubbels en Ruben*
Yummie! Ik ga langzaam aan eens in de stemming komen, want: Het klusseizoen is weer geopend in huize Jutte! Doei!
Het is idd een heftige combi... Minder werken, waarschijnlijk ga ik volgend jaar al terug naar 24 uur. Als dat nog te veel blijkt, moet ik iets anders gaan zoeken want minder kan niet volgens mijn baas. Klopt ook wel, met zoveel deadlines is 2 dagen te weinig. Het hangt een beetje af van wat de economie gaat doen en hoe het café draait. Het liefst stop ik helemaal met werken voor een baas, maar het brengt wel een aantal voordelen met zich mee zoals bijvoorbeeld een collectieve ziektekostenverzekering. Als je dat als zelfstandig ondernemer af moet sluiten is het niet te betalen. P.S. Mijn vriend doet de meeste uren het werk in de kroeg. Hij is wel gestopt met werken voor de baas en dat is nu zijn fulltime job. Ik werk op donderdagavond, vrijdag, zaterdag en zondag indien nodig.
kwiepark en uiteraard alle anderen: Wat een goed idee dit topic. Zo zie ik ineens iedereen weer. het lukte mij ook niet om het november en december Nod topic bij te houden. En het logo vind ik echt geweldig. Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben 27, sinds mei dit jaar getrouwd met mijn man. We hebben een mooi huis en wonen daar met onze hond en kat.We hebben een eigen bedrijf en werk daarnaast nog 16 uur in de dierenkliniek. (omdat het zo'n leuk werk is). Echt heerlijk, ook als we straks een beebje zouden hebben kan ik dat mooi combineren omdat ik voornamelijk thuis werk voor mezelf.
Meiden ik ga er mee stoppen, mijn husband wil op de laptop....dus ga lekker tv kijken. Morgen vast weer hier hoor! Tis gezellig in dit kasteel....enkel die ene roze bank daar in de hoek....ieeehhh wat een eng ding met die lippen...Krijg er bijna een complex van...doe die maar weg hoor meiden. Geniet van de appeltaart. Groetjes, Miranda
*kiepert de Pink Vagina Couch uit het raam van het kasteel* ZO! En nu gaat ik aan Ruben vragen of hij mij haar wil wassen, want het is baggervet. Ik kom strakkies nog wel ff loeren hoe gezellig het is geweest. *stapt bij Ruben in bad en duwt en fles shampoo in zijn handen*
* kruipt naast Pupke in het bubbelbad, daaag Ruub, goed je hier te zien heftig hoor zo'n combi van baan / zaak. Inderdaad is een zorgverzekering particulier erg duur. Naast alle andere zaken waar je voor moet zorgen! 3 dagen lijkt mij al beter te doen dan 4. Werkt je lief ook nog fulltime naast de zaak? @ all kunnen we hier ook een lijstje fabriceren? soort NOD / bevallingslijst om een beetje bij te houden wie waar in de mumtobe fase zit? of is dat niet leuk?
Mijn vriend doet de meeste uren het werk in de kroeg. Hij is wel gestopt met werken voor de baas en dat is nu zijn fulltime job. Ik werk op donderdagavond (vaste avond), vrijdag (vaste avond), zaterdag en zondag indien nodig.
moor: Even een opmerking, de ziektekosten voor particulier bestaat niet meer. Je betaalt allemaal hetzelfde. Ik ben zelf ook ondernemer.
Denk dat het in Belgie anders is. Ehh dat toffe logo, zou misschien aan een modje gevraagd kunnen worden of die het logo er in wil plaatsen? Leuk plan om hier een nieuwe nod-achtige lijst en een zwangeren lijst gemaakt kan worden.
Ben nu via mijn werk collectief verzekerd. Dat scheelt al bijna 20 euro per persoon per maand dus vriendjelief ook mooi op de polis erbij gezet. *trapt zichzelf achter de pc vandaan en het bad in*
Wij hebben een collectieve verzekering via United Consumers....dus niet via onze werkgever. Kan dat niet ook iets voor jullie zijn? (ehm, Pink Vagina Couch?) *twijfelt of ze haar bikini grijpt om in de bubbels bij Ruben te duiken, maar besluit toch dat Pupke en Moor m mogen hebben vanaaf en gaat haar loptop uitzetten* Morgen weer cursus tot laaaaaat, dus tot vrijdag ladies!
@ all kunnen we hier ook een lijstje fabriceren? soort NOD / bevallingslijst om een beetje bij te houden wie waar in de mumtobe fase zit? of is dat niet leuk?[/quote] ja goed idee idd! Wie is er zo creatief? Om een leuke lijst te maken? Wat wordt er hier gezellig gekwebbeld leuk om zo iedereen bij elkaar te hebben