Zo, ik heb ook effe uurtje geknord op de bank...heeft me zo goed gedaan! Sas en muissie: geheime vennootschap ? Ben ook zo benieuwd naar alle namen, maar gelukkig ben ik ook vrij geduldig!
Ff snel....drukke dag gehad. zit nu ff bij te lezen snel...misschien vanavond meer! En de filmpjes zijn niet gelukt...maar ik ga vanavond weer proberen! Groetjes, knuffel! Miranda
@Moor, is t zo erg ja? Ik ben nu gewoon al bang dat die hond dood gaat he... Naja jullie horen morgen mijn verslag hahaha @liesel, Muis en ik hebben een pact hahaha, nee geintje, maar is al eerder besproken met Muissie, denk ik hahahaa xx
Zo, ik ga weer werken en dan ist weeeeeeeekend voor mij! Maar goed, want ben echt moe....mamamia! tot morgen!
sas, het is echt een verhaal waarom je in je broek piest van het lachen en ook flink kan janken. Ik heb het boek gekocht op London Heathrow toen ik moest overstappen op de vlucht naar Amsterdam en 3 uur moest wachten. Op het vliegveld zitten gieren van de lach waarop je natuurlijk hele rare blikken krijgt. In het vliegtuig rolden de tranen over mijn wangen. De stewardess moest er zelfs om grinniken maar wist mij wel precies te vertellen waar in het boek ik op dat moment aan het lezen was! werkse lies!
Hallllloooooo ladies, eindelijk kan ik dan online en bijlezen. maar eerst ik was vanochtend op tijd op het werk en heb het heel druk gehad pfff blij dat ik thuis ben inkik heb je foto's gezien hoor mooi buikje heb je zeg sasklussen was goed gelukt hoor miranda waar blijft dat filmpje nou???? Herlma thanks beter laat dan nooit dat het gezegd word he Lumea van rood naar helemaal zwart is ook wel een verschil en hele andere mannen denk ik wel ja joyce hebben jullie het iedereen al wel verteld anders heb je kans dat mano het verraad Kwie goed zo joh dat je de eerste stap hebt gezet hoop dat er snel resultaat is. muis jaks je zou zo geen m&m 's meer eten zeg katja heb ik even gemist waarvoor je bloed moest laten prikken? ow en ruben hahaha wat zal onze ruub hier op de mrrc trots zijn dan jammer dat jullie meisjes naam voor jullie neus is weggekaapt zegt maar goed je kan natuurlijk altijd vragen of ze het erg vinden als je je dochter het zelfde noemt? Lies deze ronde op mannetjes manier oooow spannend ben benieuwd of je het voor je kunt houden Meilan Had nog nooit van de naam ziva gehoord tis even wennen maar klinkt opzich wel goed ......ow en ik zal verder zwijgen Moor Liggen jullie zo op 1 lijn met namen dan owwww en je bent al weer 6 weken watgaat het snel zeg Sas hahaha moeilijk he je mond houden wat heb je toruwens allemaal gecored veel plezier bij de film met deserman lies werkse en dan lekker weekend zo ik ben weer bij zal de lijst eens even zoeken nu en dan kwie erop zetten
Hoi meiden pfff lange dag gehad...Heb vluchtig eea door gelezen... Kwie eerst stap is gezet, spannend, maar voor een goed doel! Sas, je maakt me nieuwsgierig, is het die van ons meisje? Zo weer een aantal op het wachtbankje, hoop dat er iets moois gebeurt in jullie buikjes! Muis fijn je weer te zien hier, had het gister ook al gezegd volgens mij... Nou vriendlief is zoals gewoonlijk nog niet thuis, dus ga zo de kleine op bed leggen en lekker op mijn gemak douchen, nog 1 dagje en dan weekend!
NOD: * Miranda, 28 jaar, 13 maart, 6e ronde voor 2e kindje * Beebie, 26 jaar, 15 maart, 18e ronde voor 1e kindje * Knippy, 24 jaar , 18 maart , 8e ronde voor 1e kindje * Lieselke, 24 jaar, 24 maart , 8e ronde voor 1e kindje * Springmuis, 21 jaar, 24 maart , 30e ronde voor 1e kindje * SylviaM, 32 jaar, 24 maart, 12e ronde voor 1e kindje * Lumea, 32 jaar, 27 maart, 2e ronde na mk voor 2e kindje * Rootje, 30 jaar, 28 maart, 11e ronde voor 2e kindje (pauze dus ronde blijft het zelfde volgende keer) * helma 29 jaar , 30 maart , 8e ronde voor 1 kindje (pauze dus ronde blijft het zelfde volgende keer) * KwiePark, 27 jaar, ? maart , 12e ronde voor 1e kindje Zwanger: * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon * Daffie1977, 32 jaar, zwanger in ronde 1 van 3e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon * Meilan, 26 jaar, zwanger in ronde 1 van 1e kindje uitgerekend 25 juli van een dochter * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 2 augustus * Sweepy, 27 jaar, zwanger in ronde 2 voor 1e kindje (tweeling) uitgerekend 9 augustus * Inkerbell, 28 jaar, zwanger in ronde 3 voor 1e kindje uitgerekend 14 augustus * Jutte, 31 jaar, zwanger in ronde 4 voor 2e kindje, uitgerekend 21 augustus * Pupke, 29 jaar, zwanger in ronde 4 voor 1e kindje uitgerekend 3 september * Katjak79, 29 jaar, zwanger in ronde 15 voor 1e kindje uitgerekend 12 september * xxsuuzxx, 28 jaar, zwanger in ronde 8 voor 2e kindje uitgerekend 15 september * Joyce, 24 jaar, zwanger in ronde 4 voor 2e kindje uitgerekend 15 september * Desert, 33 jaar, zwanger in ronde 3 voor 1e kindje uitgerekend 16 september * Moor, 28 jaar, zwanger in ronde 7 voor 1e kindje uitgerekend 30 oktober Vlindertje: * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen en in ronde 11 bij 5 weken en 1 dag * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen * Nadinneke heeft in ronde 1 en ronde 2 vlindertjes gekregen * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje * Bonsai heeft in ronde 2 een vlindertje gekregen * Lonny heeft in ronde 5 een vlindertje gekregen * Lumea heeft in ronde 1 bij 11 weken een vlindertje gekregen * Klasien heeft in ronde 1 een vlindertje gekregen Artsbezoekjes: * Jutte 6 maart (16 wk zwanger) controle en eerste prikinstructie voor de progesteronprikken * katja 10 maart 13.00 uur nekplooi meting * Moor 10 maart 16.20 uur eerste afspraak VK * Joyce 16 maart de 2e afspraak bij de vk * pupke 17 maart verloskundige * Jutte 20 maart (18 wk zwanger) echo en baarmoedermeting. * Kwiepark 25 maart gyne om 10 uur * inkerbell 26 maart 20 weken echo * Desert 30 maart afspraak gyne 9.30 uur * Suuz 30 maart 3e afspraak VK * Desert 3 april internist om 13.50 uur Pendels: * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen * knippy:1x maart jongen 1x meisje ,1x april meisje ,1x juni meisje 1x juli jongen, 1x november een meisje, 1 x maart 2011 meisje * Rootje79:Maart 2x Meisje , Juni 1x Meisje , December 1x Jongen * Desert: Knippy zegt januari een meisje * Miranda: 4x februari meisje, 1x april jongen , 1x mei meisje , 1x september jongen ,februari 2011 meisje * Joyce: Justfem zegt zwanger in december van een jongen (pos test in januari) , caruli januari zwanger van een meisje * Bonsai: knippy zegt April 2009 meisje Maansteen: * Knippy 7e ronde met 1e x maansteen * Moor 7e ronde met 1e x maansteen 1e ronde met maansteen gelijk raak * lieselke 7e ronde met 1e x maansteen * Rootje 10e ronde met 1e x maansteen Verjaardagen: # Alyssa van Miranda 24 maart wordt 1 # Lieselke 27 maart wordt 25 # mirthe van Jutte 8 april wordt 2 # Helma 9 april wordt 30 # knippy 24 april wordt 25 # joyce 1 juni wordt 25 # Lumea 5 juni wordt 33 # klasien 15 juni wordt 31 # Lois van Suuz 16 juni wordt 2 # Klasien Zoon 22 juni wordt 8 # Loel 16 juli wordt 30 # katja 28 juli wordt 30 # Desert 3 augustus wordt 34 # Mano van Joyce 17 augustus wordt 2 # Sylvia 19 augustus wordt 33 # Moor 26 augustus wordt 29 # Meilan 1 september wordt 27 # Marissa van Rootje 11 september wordt 2 # Inkerbell 6 oktober wordt 29 # Jutte 1 november wordt 32 # Miranda 8 november wordt 29 # Suuz 22 december wordt 29 # MirandaMan 24 december wordt 35 # klasienMan 14 januari wordt 27 # Rootje 30 januari wordt 31 Bijzonderheden: * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn * Miranda: heeft PCO * Nadinneke: gaat na 3 miskramen voorlopig even aan de pil * Hanneke : krijgt een kijkoperatie en daarna misschien starten met IVF * Lonny: Heeft even een pauze * klasien : Voorlopig even rustig aan doen * SylviaM: Krijgt een chromosomen onderzoek ivm de MK * Lente1973: neemt na ronde 5 even afstand wil het even laten bezinken. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img]
suuz drukke dag ook gehad het heeft niet aan mij gelegen dat je zoveel moest bijlezen dit keer hahaha
Ja ook een drukke dag, eigenlijk drukke week, maar voel me opzich nog steeds niet doodop, dus dat is een goed teken! Kleine ligt erop, heel even zitten en dan lekker onder de douche en de mol kijken...
Jullie zijn lief! Ik zie nu al erg tegen alle onderzoeken op. Dat gefriemel aan je lijf, die naalden die hoogstwaarschijnlijk nodig zijn en dan nog wachten op de uitslag. Soms krijg ik echte doemsenario's voor mijn ogen waarbij we helemaal geen kinderen kunnen krijgen, of ik moet allemaal hormonen spuiten (waar ik doodsbang voor ben) en ga maar door. Deze eerste stap is voor mij ook echt wel een grote. De geur van een ziekenhuis maakt alleen al dat ik meteen rechtsom wil. Kinderachtig hè? Daarbij had ik echt niet verwacht dat we na een jaar nog steeds niet zwanger zouden zijn. Ik had niet gedacht binnen een half jaar zwanger te zijn maar toch zeker wel binnen een jaar. Het valt me dan een beetje tegen van mijn eigen lijf dat het niet zo is. Heb ik daarvoor al die buikpijn gehad, foliumzuur geslikt, rekening gehouden met kaasjes, vlees en dergelijke? Het voelt zo oneerlijk, terwijl ik ergens anders ook wel weet dat het in mijn familie voorkomt. Maar nu het dan echt werkelijkheid gaat worden, wordt het ineens wel echt menens.
Onderzoeken waarom ik na een jaar nog niet zwanger ben. Maakt niet uit dat je het niet wist, ben ook nooit heel duidelijk erover geweest.
@ suuz geniet van je avond @ kwie ik snap heel goed wat je bedoeld ik hou dus ook echt niet van ziekenhuizen en tandarsten enz.( klinkt stom aangezien ik wel een piercing in me tong heb laten zetten......maar toch ik ben als de dood voor bloedprikken) Verder heb ik ook werkelijk zoiets van had verwacht wel snel zwanger te zijn en nu zijn we al weer ruim een half jaar verder ronde 8 alweer en nog steeds niet zwanger kan jou gevoel dus goed begrijpen als wij aan een jaar zitten gaan we ook doorverwijzing vragen maar de angst dat er echt iets mis zit bij 1 van ons is dan wel eng meis een dikke knuffel
* Zwaar emobericht* Ha dames, Sorry dat ik zo weinig reageer, ik lees het grootste gedeelte wel hoor. Zit op het moment alleen niet zo goed in mijn vel. Moet erg veel huilen ( hormonen hè). Ik ben op het moment zo doodsbang dat het weer fout gaat. We komen dichterbij de 28 weken , alles komt weer zo hard terug. Heb ook alleen maar nachtmerries. Op het moment heb ik zo`n raar gevoel aan de rechterkant van mijn buik. Het is een soort tinteling die regelmatig opkomt. Heb de verloskundige al gebeld. Het kan een spier zijn of zenuw, maar moest het wel in de gaten houden. Blergh. * emobericht uit*
hey loel ((knuff)) begrijpelijk dat je het eng begint te vinden. k denk niet dat het iets is om je voor te schamen. Ondanks dat je goed onder controle staat blijft het eng. je kunt hier terecht hoor met je tranen en je emoties! ((extra knuf))
Loel heel begrijpelijk dat je je zo voelt kom het alsjeblieft hier van je afschrijven Je staat nu goed onder controle en het moet gewoon goed gaan deze keer (((((((((((((((((knuffel)))))))))))))))) we denken aan je meis
hey knip. Ik ben moe. Gelukkig is dat (samen met het piesen piesen piesen en nog meer piesen en dat vooral 's avonds) het enige kwaaltje tot nu toe. Het liefst ging ik nu naar bed, helaas gaat dat nog niet. Met drie honden die ook nog een plasje moeten doen vanavond is vroeg naar bed er niet bij als moorman aan het werk is. en jij? voor je gevoel goed geklust?
oh loel toch meis...dikke knuffel..kom je frustraties en angsten hier maar uiten hoor! Het gaat deze keer wel goed, maar idd de 28 weken grens blijft eng he...heel veel sterkte ermee en wij zijn er voor je hoor! En de VK ook, je mag natuurlijk altijd bellen...je staat nu goed onder controle he. (((KNUFFEL)))