Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    foei!!

hmm eet een kracker...voor je het weet...als je niet over moet geven of missleijk bent....30 kilo eraan whahaha..

mijn mama ook...die was bij mij 42 kilo aangekomen :confused:

ikke 17 afgevallen whahaha en daarna 18 aangekomen...dus in totaal maar 1 kilo boven mijn start gewicht!

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

42? dan zou ik honderdtien kilo wegen aan het einde. Nee bedankt!
    ik neem een appel :D

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    eet gezond neem een appel!

hihi..nouw euhm...ik woog op het eind dus 119..

maaarrrr dus direct de dag na de bevalling maar 102 hihi..

nu alweer 115...zucht...

4. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Wauw, ik kwam nog even kijken en de rmmc stond gewoon bovenaan in de lijst bij de clubs. Dat gebeurt niet vaak. Even kijken of ik veel moet teruglezen.

5. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

ow de antwoorden staan eral hahaha ik ben sloom zeg

aaaaah wat lief mirnada huil maar ff lekker om je moppie hoor opelijk kun je het snel weer meemaken

Moor ik vind het dus ook helemaal geweldig hoop het snel ook zelf te kunnen zien
    ik gun het mezelf ook heel erg (erg he) en alle andere meiden hier ook natuurlij
    nee vanavond niet vroeg naar bed ben echt nog niet moe
    en gelukkig vandaag was ik op tijd hahaha

Miranda geen probleem ik geef graag aandacht aan je
    nee vanavond niet klussen denk liefie heeft geen zin en ei is zeker weten geweest hoor gister ei zou 18e nod zijn maar denk eerder dat het 16e of 17e volgens mij was me ei eerder

Moor eetsmakkelijk hahaha

6. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

das best veel miran, sorry voor mijn directheid. is het voor jou moeilijk om af te vallen?
    Ik heb zelf jaren tegen ondergewicht moeten vechten, ik weet dat gewicht een probleem iets is...

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi Lumea...jaaah 2 pagina's ofzo...

Dank je knip..je bent lief!

8. hielko2006

@ miranda das lekker toch eingelijk niks aankomen dan
    wel jammer dat je nu weer 115 bent dan zonde he

@ Lumea goedeavond

9. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

goed dat je vanmorgen op tijd was knip, zal "de baas" leuk gevonden hebben ;)
    ik heb een periode gehad, ik denk zo'n jaar of 2 geleden, dat ik mij om de haverklap versliep voor het werk! Zo raar, ik werd gewoon echt niet wakker. Na een maand of 3 was het ook weer over... maf he!
    jij bent ook echt snel aan de beurt

10. hielko2006

miranda jij bent ook lief net als alle andere meiden hier echt super vind het zo heerlijk om met jullie te beppen

11. hielko2006

moor baas is thuis mag de eerst komende 14 dagen niet werken ivm het dotteren heeft eergister een onderzoek gehad en nu mag hij dus niks meer tot het zo ver is
    maar had om half 9 een afspraak met de boekhouder dus moest wel op tijd zijn

en eerlijk gezegd heb ik het haast nooit dat ik me eigen verslaap zo stom dat het nu 2 keer vlak na elkaar is
    hoop niet dat ik zo'n periode krijg hoor

12. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ff wat geks meiden.
    ik heb normaal nooit nagellak op (helemaal geen make-up zelfs) nu zijn mijn nagels best een beetje lang uit zichzelf en dacht ik er een blank lakje overheen te doen. Dat is zowaar gelukt ;)
    maar nu voelt het zo raar :) net of mijn vingers dikker zijn ofzo... heel maf!
    kennen jullie dat?

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik weet...en maakt niet uit! Als ik er problemen mee zou hebben zou ik het hier niet neerzetten whaha.

En het is idd moeilijk om af te vallen..eerst wist ik niet waarom deed zo mijn best...sportte 5 keer per week en at zooo gezond..maar kwam toch aan soms.

Nu weet ik waarom..de PCO...een symptoom ervan is dat je sneller koolhydraten omzet in vet...en dus sneller aankomt en heel erg moeilijk afvalt..

Als ik terug kijk en dat vroeg de gynae ook aan mij toen ik voor het eerst kwam...dan ben ik sinds de pubertijd...(sinds mijn onregelmatigheid in ongi) ieder jaar ongeveer 10 kilo aangekomen...dat is bijna een kilo per maand. Mijn gynae zei dat dat vaker voorkwam...en dat het bijdroeg aan nog een gestoordere cyclus..het afvallen was wel heel goed zei hij..maar ook heel moeilijk.

Ik ben nu blij! want ik weeg al weer 4 maanden 115! dus niks eraan...helaas ook niet eraf..maja zolang ik geen last van mijn rug en knieen krijg...(wat ik dus met 118 toen wel had) dan is het goed want dan kan ik nog goed lopen en fietsen (wat het gewicht weer stabiel houdt)

Het is een constante strijd..en als ik niet oplet dat ik niet teveel geraffineerde suikers en koolhydraten binnen krijg (ja ook pasta en aardappelen zeeeeer slecht) dan kom ik dus wel 2 kilo per week aan!

Groetjes,
    Miranda

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    jaaah!! gekis dat he...wen je wel aan. Morgen zal het waarschijnlijk al beter aanvoelen hihi waar dat aan ligt geen idee..misschien omdat het lichaamsvreemd is.......... :(

15. hielko2006

Moor ja heb ik ook als ik me dan eens opmaak voel ik me zoooo anders stom is dat he
    maar niet dat ik dikke nagels heb of zo

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hihi knip...ja dat geklus...en wat dacht je van de zorgen eromheen. Daar kan je moe van worden...en je dus verslapen...je verwerkt snachts een hoop en misschien ben je daar wel nog harder bezig met zwanger worden en dat het niet lukt enz...

Ach in ieders geval is je baas er niet om het te zien, maar idd een afspraak missen dat zou wel erg zijn...

Deel 2 doet er ietsjes langer over...you tube doet neit wat ik wil....hij blijft maar uploaden terwijl hij allang binnen is hihi.

17. hielko2006

Miranda zooo vervelend he dat het afvallen niet wil lukken dan
    toch maar blijven proberen gelijk te staan en als er dan wat af gaat alleen maar super toch

18. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    M'n zus had dat ook. Beviel een vriendin van haar en daar was dus dezelfde naam. Maar m'n zus wilde die naam eigenlijk gewoon houden. Toen is ze naar haar vriendin toegegaan en uitgelegd dat ze ook die naam hadden gekozen. Vriendin had er totaal geen moeite mee en uiteindelijk heeft m'n neefje dus dezelfde naam gekregen. Vind Lara heel stoer. Heb heel veel Tomb raider gespeeld namelijk. (Maar misschien vind jij die associatie juist helemaal niets :rolleyes: ).

19. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

heftig miran! knap dat je je gewicht nu wel stabiel weet te houden! dat is al moeilijk genoeg.
    was het zwanger worden van Alyssa makkelijk gegaan?
    Misschien heb je het allemaal al eens verteld, sorry dat ik dan vraag naar de bekende weg.

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38

Deel Deze Pagina