Syl, ziet er allebei heel lekker uit hoor. Maar bedoelde meer, dat je zoveel ziet dat mensen hun garnalen verzuipen in de cocktailsaus. Ik krijg er honger van en ik weet nog niet wat ik wil gaan eten.
Cool dank jullie wel voor de recepten hihi Alleen ene zegt wel en andere zegt geen cocktail saus whahahaha @ Daan over de benen.. Ik heb er af en toe ook last van en dan vooral in bed.. vrij irritant je weet je geen houding te geven. Weet jij er toevallig een andere remedie voor i.p.v bewegen?
Ik moet dade lijk ook eens iets maken om te eten, moet om half 6 werken vertrekken. Denk dat het een smos-kippita gaat worden .... hmmmm (normaal met looksaus, maar mits ik moet lesgeven dadelijk zal ik maar andere saus nemen...) en Daan: absoluut gelijk ivm de cocktailsaus! Is degoutant soms, je proeft niet meer wat je eet, zoveel saus erop!
Nee daar kan je niets tegen doen helaas, behalve bewegen. Oh gewoon kwark, de normale, niet die met een smaakje hihi. Of yoghurt, dat kan ook.
Ik dacht laat ik me hier ook eens melden, en wat zie ik, Allemaal "bekende" Gezellig! Groetjes Hanneke Die aan het genieten is van het wachtkasteel, zijn er nog meer lekkere mannen, naast Ruben want ik zie ze niet!
Ok dank je wel.. ga zo even boodschappen doen maar nog niet voor morgen hihi maar kan ik alvast even neuzen en zoeken! Nou dan weet ik dat ook , hup warme bedje uit en maar bewegen hihi
Ik ben net terug en heb gekozen voor worsten! Die eigen worst is er toch niet , dan maar alternatief hahaha Ik eet broodje knakworst en heb de kwark gevonden
Ik ga een rode curry maken met rundvlees met wat groenten erdoor. Naan brood en yoghurt/knoflook/peterselie dip erbij. Mjammie
Oeh dat klinkt lekker syl, mag ik het recept? Ik wil wel naar de winkel, maar ik moet thuisblijven want de nieuwe telefoon van mijn man wordt bezorgd tussen 16.15 en 20.30 uur. En hij wil nasi eten, maar daar heb ik dus niks voor in huis. Dat wordt dus iets van de shoarmaboer of zo (hoe erg). Of soep met brood, ook lekker.
Hihi vervelend he had ik laatst ook heb ook pas een nieuwe foon, zit je hele dag te wachetn komen ze natuurlijk op de uiterste tijd :S