Ah, dan snap ik nu waarom ik dan denk dat ik alleen op de zp zit terwijl er dan toch nog mensen actief zijn..... Volgens mij sta ik altijd online als ik online ben. Of misschien niet als ik zp niet geopend heb staan? Heb me dat wel eens af zitten vragen.
Dit ging over msn op zp sta je gewoon online als je er bent maar als ik nu bij jou naam kijk sta jij dus offline en dat heb je heel vaak hier op zp ik kijk gewoon meestal of er mensen reageren maar ik ben er nog hoor lumea
Miranda echt geweldig hoor die echo's zo super maar wat zien ze er toch raar uit he zo op die 3D/4D echo's hahaha
knippy jij staat online..maar lumea dus offline...misschien ga je off als je naar een andere pagina switched ofzo? of naar een ander topic.... En hoe vond je de 3/4d? zou je dat ook willen als het zover is bij jouw?
tegelijk berichtje...hihi ja gek ziet dat eruit he...daarom in deel 5 ook weer 2d gedaan vond ik zelf beter te zien hihi..heb er bij de echografiste om gevraagd en ze vond dat goed....kreeg dan zelfs paar minuten meer...omdat 3/4d duurder is... Groetjes, MIranda
Da's raar dat ik dan offline sta. Terwijl ik gewoon op zp bezig was, zelfs in de rmmc maar op een andere bladzijde. Heb wel meerdere echo's gehad, maar geen filmpje en volgens mij alleen een foto vh begin. Kan me nog goed de 18 weken echo herinneren. Owwww die ruggegraat kon je zo mooi zien! En het hoofdje ook maar vond dat eventjes wel eng ja, net zo'n doodshoofdje. Maar die ruggegraat. Prachtig.
Ow oke ja misschien als je van pagina wisseld wel ja ik vond het super en als ik ooit zwanger mag raken wil ik zeker weten zo'n pretecho laten doen
Lumea nu sta je online hier wat ik zie en ja de ruggegraad zag ik ook echt mooi joh ***zwijmel zwijmel wat zou ik dat ook graag mee willen maken**** einde ego gezwijmel
ik vermoed dat als je hem wel open hebt staan maar naar een andere pagina gaat dat je off gaat.. en ik deel mijn echo alleen met jullie hihi.. wou hem op hyves zetten maar krijg het niet voor elkaar. ik vind het nog steeds mooi om te zien. Oh lumea jammer dat je geen echo hebt..maar foto's zijn ook mooi! Heb je gewone medische echo's gehad? Ga je bij een volgende een pretecho laten maken? Ik was toen voor 2 echo's dus 1 keer 2d en de andere 3d/4d...en een dvd 100 euro kwijt... vond het wel het geld waar. was 2 keer een half uur kijken! Groetjes, Miranda
lekker lang he miranda een uur naar je beebje staren dan heerlijk en dan nu nog terug kunnen kijken super
Miranda dat aantal berichten van ons loopt wel heel hard op zo hahaha en morgen moet iedereen weer bijlezen zullen wel klachten komen voor het vele kletsen
Oh trouwens bij de 3d/4d echo lag ze constant met haar handen voor haar gezicht vandaar dat het af en toe onduidelijk was....als ze anders had gelegen was het mooie geweest zei de echografiste...maarja je kunt je kindje niet dwingen anders te liggen hihi... oh en ze maakt op een gegeven moment een stop en laat een voetje zien...bij haar neus...daar zitten dus 2 voeten en 2 handen...vandaar dat het een warboel was daar hihi.. ze lag als een V.....compleet dubbel! Zooo en nu ga ik de schade opnemen in mijn onderbroek...want ik voel wat lopen...vermoed slijm...maar kan ook rood zijn..want ik verrek van de pijn in mijn buik...baaah... daarna ga ik lekker even kijken of er iets op tv is...het ga jullie goed vanavond meiden en ik denk tot morgen weer! Voor de meiden die nog willen kijken naar Alyssa..in de buik! Hopelijk kunnen jullie deze openen : http://www.youtube.com/my_quicklist Groetjes, Miranda
Misschien zou ik wel een pretecho doen. Heb er nooit zo over nagedacht. En in Nepal liet ik eigenlijk gewoon een echo doen als we het wel weer tijd vonden. Dus ook met 18 weken en toen 31 weken ofzo. De 20 weken echo was toen nog niet standaard in Nederland dus mensen waren heel verrast dat ik in Nepal (of all places) 3 echo's had gehad. Maarja, daar betaalde ik dan ongeveer 15 euro voor per keer. Tot morgen Miran
schaam me diep....al bijna 2200 berichten.... maar ik ga off! tot morgen misschien welterusten allemaal! oh en dames die moeten bijlezen...solly..mijn fout..ik moest weer enthousiast mijn meisje delen hihi.... Groetjes, Miranda
Miranda ik heb er wel dingen uit kunnen halen hoor hoop trouwens niet dat je ongi bent duimt even heel hard fijne avond nog en tot zaterdag word het vor mij denk. Lumea toch raar dat jullie meisje de eerste tijd in nepal is geweest echt raar eingelijk om daar echo''s enz te krijgen maar wel mooi om aan terug te denken Miranda ik zit al bijna op 2700 dus je hebt nog even te gaan hoor
@ Kwie: owwwwww meissie een hele dikke knuffel van mij. Goed hoor die eerste stap en heel logisch dat dat allerlei emoties oproept. Dan is het ineens echt daar. @ Springmuis: m'n man is dol op mm's. Even het verhaal vertellen (hij zit tegenover me . Hij vindt het ook wel ieuwwwww :sick: @ Helma: oh, ik vind Claire ook zo'n leuke naam. Helaas vindt hubby het niet leuk @ Meilan: heb nog nooit Ncis of zoietus gezien dus weet daarom niet hoe je Ziva uitspreekt. Als Zieva of als Zaiva? Heb de naam nog nooit eerder gezien. Wel bijzonder hoor (en dan positief bedoeld ). @ Desert: een knalroze bugaboo he.......niets mis mee toch @ Loel: Zo begrijpelijk dat je het moeilijk vindt en heel emotioneel bent op het moment. Wel heel naar dat je zo'n last van nachtmerries hebt want dat bevorderd je gemoedsrust ook niet. En schrijf het hier maar van je af. Big hug voor Loel. @ Moor: wanneer mag je nu weer naar die naaicursus? Hoe lang duurt gordelroos? @ Miran: mooi hoor die echo! @ Knip: ga je nog wat leuks doen dit weekend? @ aankomen: volgens mij ben ik 'normaal' aangekomen tijdens de zwangerschap. En toen wel wat teveel tijdens de kraamtijd met al die chocola en weet ik niet wat . Maar door de bv snel goed afgevallen. En toen liep ik toen we terugwaren in Nepal een bug/beestje op. En ben ik in 2 maanden tijd 3x vreselijk ziek geweest: overgeven en diarree en toen vlogen de kilo's eraf. Dat was niet leuk meer. Kuurtje gehad van 3 dagen (ontzettend misselijk van geweest) en toen was ik daar ook weer vanaf. Nu heb ik weer net iets teveel vet op 'm'n buik. Morgen ga ik weer Pilates doen .
Lumea je was nog aan het bijlezen hahaha dacht dat je weg was dit weekend krijgen we visite enmorgen avond ga ik naar vrienden kruisbord doen. das zeker niet lekker dat je zo ziek bent geweest zeg wel goed voor de kilos die je verliest natuurlijk maar liever niet zo. Nou ja ik ga je helaas wel verlaten nu ik zie dat het al 23.15 uur is geweest toch maar me bedje opzoeken morgen vroeg naar de tandarts dus bleeeeh niks aan (ben alleen wel benieuwd of hij wat over de piercing zegt ) knip de angsthaas voor de tandarts oke truste allemaal en heel misschien tot morgen en anders tot zaterdag
Zoo terug van de film en Moor, je hebt geen woord gelogen, ik heb me kapot gelachen, maar ook tranen met tuiten gehuild! Zo erg, dat ik thuis nog aan het na-sniffen was! Lees en reageer morgen uitgebreid terug hoor! Ohja, Suuz..jeps jou dochters naam Is de modernere versie van mijn 2e naam.. Slaap lekker lieverds! kuss