Goedemorgen op deze laatste werkdag van week 10 jaartal 2009! Zoooo, was gister gezellig hier! Heb alles wel meegelezen, maar was ondertussen ook heerlijk Monster in Law aan het kijken, dus heb reageren even achterwege gelaten. Manlief heb ik om 21.00 uur naar bed geschopt, kon ie even bijkomen van wederom gedonder op zijn werk! Eens even zien, wat heb ik hier gemist: Miran: voel je niet schuldig over het aantal berichten, ik persoonlijk vind het erg gezellig! Als ik vanmiddag thuis ben hoop ik je echo's even te kunnen bekijken..... en anders is het pech hebben. Loel: ik kan me voorstellen dat je je zo druk maakt,hopelijk kun je na deze periode eindelijk ongestoord genieten van die uk in je buik! Moor: stiekem op msn? Ik ben er niet vaak, ook omdat ik altijd van die vervelende mensen heb die me weer eens onzin willen vertellen. (ik zou ze natuurlijk ook gewoon kunnen blokkeren!) Knip: laat je wel een beetje voor mij over om op te kwijlen? Aankomen tijdens zwangerschap: nou ik ben alleen al 10 kilo aangekomen inhet afgelopen half jaar. Terwijl ik 2 jaar terug 10 kilo ben afgevallen. Ik heb er nu erg veel moeite om het er weer af te krijgen. Roep al 3 weken dat ik meer ga sporten en op de fiets naar mijn werk wil. Maar die fiets is er nog niet, en de sportschool heb ik ook nog steeds niet van binnen gezien. Evenals het zwembad! Iemand tips? Ik zou zeggen...... HEF A VERRIE NIJS DEEJ!
Als het de naam is die ik denk dat het is, is het wel een mooie naam hoor! Goed te gebruiken in meerdere talen en ik ken ook nog iemand die zo heet die echt een hele leuke meid is. Maar goed, wie weet heb ik toch nog een heeeeeel andere naam in gedachten dan jij bedoeld . @ Helma: Ik dacht juist dat jij onwijs sportief bent en altijd aan het sporten was .
morning ladies! zo, weer aan het werk! soort van dan... Lumea, dinsdag mag ik weer naar naailes! Eigenlijk afgelopen dinsdag al, alleen dat meldde kerel pas 5 minuten voor de les begon. Moorman is een zeeer slechte secretaresse iedereen een beetje geslapen? Ikke wel, als een roosje! Vanmorgen de eerste flessen voor MvM buiten gezet. Ik ben benieuwd of het bij de buufies op gaat vallen! eentje heb ik het wel al verteld, daar heb ik een erg goede band mee en vind het lullig als ze er zo achter zou moeten komen. Vanmorgen effies op internet aan het speuren geweest of kortademigheid ook een zwangerschapskwaal is. Ik kan er niet veel over vinden tot nu toe toch heb ik er last van. Als ik een stukje met de honden heb gelopen, hijg ik als een oud paard nog 4 nachtjes slapen tot de echo
Morgen meiden! Helma, zo jij bent opgewekt...goed zo! En sporten..hmmmmmm moet je niet bij mij wezen..tis gewoon zin maken eigenlijk.... Lumea, fijn dat je bijgelezen bent. Wel apart idd dat je in nepal echo's hebt gehad hihi..maar dat is makkelijk daar gewoon gaan als je zin hebt en dan 15 euro....pff valt reuze mee. Ik weet niet wat je hier zou moeten betalen maar ik kan me indenken dat het niet goedkoop zou zijn. Moor, fijn dat je goed geslapen hebt hihi...zou het de buufjes opvallen die flessen? Ach...ik dacht altijd dat die dingen heel vroeg op werden gehaald. Oh en helma...voor jouw zal ik ze nog even laten staan dan! Vooral dan omdat ik uitgelogd ben..en het password van mijn man niet meer weet whahaha...nee kijk maar lekker op je gemak hoor. Ik denk dat ik ze dit weekend er nog op laat staan en dan eraf haal. Ik wil toch proberen ze op hyves te krijgen als het me lukt...en dat zal me lukken! Oh hier nog niet ongi..tenminste toenstraks nog niet...ga nu weer ff broekloeren...heb nog steeds buikpijn en rugpijn..zelfs zo erg dat ik gisteren bijna de trap niet op kon.... Groetjes, Miranda
Die moorman, die krijgt dingt duidelijk niet mee naar de secretaresse vh jaar award . En nu ga ik superverstandig zijn en aan de volgende sollicitatiebrief werken. Heb nog geen een reactie gekregen. Zelfs geen bevestiging of afwijzing. Vind dat zo suf.... hoe moeilijk is dat nou een bevestiging sturen? Ok, frustratie aan de kant en aan het werk. Hmmm, maar eerste een bakkie koffie. procrastination is my middle name Welnee, dat is om goed na te kunnen denken bij het maken vd brief.
Hee Miran, ook niet fijn die rug en buikpijn. Waar denk je zelf dat het door komt? Heb je dit al eerder gehad? In Nederland betaalde ik geloof ik iets van 40 euro met de laatste echo. Da's toch weer aardig geld voor zo'n slecht bericht . Maar wordt vergoed natuurlijk door de verzekering. In Nepal zaten we wel in het hoge tarief (beetje lastig uit te leggen hoe dat precies zit). En terecht want met dat hoge tarief kunnen ze heel veel arme mensen tegen lage prijzen helpen. Miran, jij een prettige dag toegewenst. Heb je nog die organisatie gesproken over het feit dat je die baan eigenlijk niet zo aansprak? Is daar nog wat verder uitgekomen of ga je toch gewoon daar beginnen? En nu ben ik echt weg.
Heb het iedere keer wel...zo was het vroeger ook als ik dan ongi moest worden...toen lang geleden werd ik ook wel eens per maand ongesteld...met idd zoveel pijn...dokter zegt dat het bij de menstruatie hoort...dus paramolletje en doorgaan. Ik heb idd die organisatie gesproken. en mijn coach...mijn coach zei, je bent eignlijk gek als je die aanneemt...van mij hoef je niet...dus heb ik het afgewezen onder het mom dat ik een andere sollicitatie af wil wachten en of ik volgende week terug kon bellen of dit aanbod dan nog gold...hopelijk is dit wel netjes genoeg.... Groetjes en succes met je brief! Miranda
Moor, ik heb t ook en ik heb t even nagevraagd en t schijnt dat je lichaam meer bloed aanmaakt en daardoor je kortademig kon worden, ook heb ik op internet gelezen dat bij bloedarmoede, als symptoom, ook kortademigheid stond en oorsuizen. @lumea, nou weet ik het ook niet meer of het dezelfde naam is hahaha, maar t word iig de 2e naam, 1e naam is weer heeeeeeeeeeeeeeeel anders hahaha
Haha Die Lumea! Ik veel sporten? Tja, 2 keer in de week...... (de klusjes met manlief niet meegeteld!) Maar daarmee zijn we er natuurlijk nog niet!
Middag! Al lekker boodschapjes gedaan, gepoetst en pizza gehaald, want men zusje komt vanmiddag! Nu effe bijlezen met tasje koffie erbij! @Kwie: het lijkt me allemaal ook wel akelig, maar er zijn zoveel koppels die zich moeten laten helpen (ik weet niet waarom, maar heb dat gevoel ook bij ons...). En ja, naalden, onderzoeken, echo's...het hoort er allemaal bij (en ik krijg er ook de kroebels van), maar het is allemaal voor jullie grootste wens he! Dikke knuf! @loel: hoh meid, moet moeilijk zijn nu voor je hoor. kan je niet "in't echt" bij iemand gaan uithuilen of je verhaal kwijt? Wij zijn er natuuuuuuurlijk hier ook voor je, maar ik kan me voorstellen dat je nu wel iemand kan gebruiken die je effectief eens lekker vastpakt en op je gemak stelt... Dikke knuf ook voor jou hoor! *geniet even van de filmpjes van miran....zucht...* @Moor: nageltjes gelakt? Mooooii! Maar ik herken het gevoel, heb dat ook als ik dat eens doe. (is nu al weer eeeeeuwen geleden...) Wat ge je vandaag eten? @miran: woooww, goed zo dat je je gewicht al 4mnd kan houden! Ikzelf kom ook vrij makkelijk bij, maar nu ben ik tevreden. Alleen niet over mijn buik, maar ben terug begonnen met oefeningen en ik zie wel vrij snel resultaat; Vindet al heel knap van je dat je consequent op je gewicht blijft! Ik weet hoe moeilijk het is als je begint te jo-joën! *aaaah, hoe lief, Alyssa aant duimen in mammies buik!* @Moor: oeh, spannend bijna echo! Woepiedoew! Zo, effe pizza inzetten, zussie zal zo wel hier zijn!
Het is vandaag maar rustig hier zeg hihi... Ben net begonnen de vloer te stofzuigen en dweilen..pfff gistern zand gestord voor...ineens hele huis weer vol met zand...bah.. Dus ik zit even boven te wachten totdat de vloer droog is!
wow meisjes rustig hier zeg vandaag! Lies, wat ga ik vandaag eten? Hmm.. Moorman kookt vandaag (eigenlijk meestal doordeweeks) dus ik heb geen idee. Ik hoop eigenlijk op een lekker visje. Of misschien een kippetje uit de oven, met zo'n lekker gekruid knapperig velletje! Lekker met worteltjes erbij! Sas, dat is wel een beetje geruststellend idee, dat het vaker voorkomt. Ik vind het maar gek hoor, ik heb geen topconditie maar toch... Lumea, een bevestiging van ontvangst van je brief is inderdaad wel zo netjes. Maar, als je die niet hebt ontvangen zou ik zelf even bellen. Misschien is je brief kwijtgeraakt en dan doe je helemaal niet mee voor de baan, dat zou ook jammer zijn! Knip, meis hoe was het bij de tandarts? heeft ie je geen pijn gedaan? Hij zal vast wel op je gemopperd hebben, op je tongpiercing. Althans, mijn tandarts heeft heel hard gemopperd!
eeeuh muisje! pff moor, wel vervelend zeg dat kortademige...hopelijk is het snel over! Hmm klinkt lekker wat jij gaat eten....wat zullen wij eens eten. Hmm rijst....met kip...en euhm zoetzuur saus...kan de kleine ook wel eten geloof ik. Groetjes, Miranda
Hoe gaat het met jouw muisje? Enneuh..ik denk niet dat je gek bent hoor...enkel prettig gestoord.....
hoi hoi, ben ik weer ff Heb gisteren even lekker tegen mijn zus aangeklaagd over mijn moeder en andere zus.... zit me dwars dat ze nooit eens vragen hoe het met me gaat. Toen ik de 1e keer zwanger was was ik erg interessant voor mijn moeder en na mijn MA haast geen contact meer... pfff Maar luchtte lekker op, met mijn zus zit ik gelukkig op 1 lijn (en ze is officieel niet eens bloedverwant).
Lijkt wel rustig hier..... We hebben trouwens gisteren bloed laten prikken voor het chromosomen onderzoek.... duurt ongeveer 3 maanden voordat we uitslag hebben.