Haaaai Syl, Wat fijn dat je je andere zus heb waar je tegen aan mag en kan klagen! En wat spannend, van je chomosomen onderzoek heee! Duurt wel lang voor de uitslag er is! xx
@ Sylvia: Vervelend dat je moeder en ene zus zo reageren. Of beter gezegd niet reageren, geen aandacht eraan geven. Wel bijzonder dat je met je andere zus dat dan wel hebt. Ga je nog uitgebreid koken vh weekend voor vrienden/familie? Je mag het niet beschrijven hoor anders loopt het water me in de mond Tuurlijk mag je het wel beschrijven. Misschien doe ik nog wat ideeen op. Vandaag nog wat servetten gekocht (v dezelfde serie als het tafellinnen) en ik wil nog servetringen maar eventjes overleggen hier hoeveel.
Ja, is wel spannend he? De tranen stonden gisteren weer in mijn ogen met bloed prikken (terwijl ik er heel luchtig naar toe ging).... nu maar hopen dat alles gewoon goed is (die kans is ook het grootste). Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?
lekker dat je een goed gesprek hebt gehad! Lucht het goed op? Misschien ook eens met je moeder zelf zo'n gesprek aan gaan? jeetje meid, wat duurt dat lang voor je resultaten krijgt zeg! Ondertussen mag je wel opnieuw beginnen met de Clomid? En eventuele andere onderzoeken?
Wij gaan vanavond uit eten met de schoonouders (restaurantweek) en morgen eten bij vrienden. Hij kookt echt FANTASTISCH, dus kijk er enorm naar uit! Trouwens, deze vrienden hebben 2x een tweeling gekregen (in 1 jaar tijd)... dus die gaan we ook weer even bewonderen.. Zondag hebben we nog niks en wilde ik wat nieuwe gerechten gaan proberen: gegrilde kreeft vooraf (al ben ik geen held met levende kreeften, dus moet even kijken hoe of wat) en als toetje wilde ik vers fruit met een sabbayon maken... heb ik ook nog nooit gedaan
Ben trouwens onwijs depri vandaag. Belde m'n man op en die was al net zo depri. Gebeurd me niet zo vaak, maar heb echt zo'n pms gevoel. Het heeft voor ons beiden te maken met het zoeken naar werk denk ik. Ben superblij dat we naar Nepal geweest zijn en zou het nooit hebben willen missen, maar het werkt niet mee voor je cv. En dat rijmt.
Lucht enorm op! Vriendlief en zus raden af om met mijn moeder ook het gesprek aan te gaan (ben ik wel toe geneigd), dat gaat toch niks opleveren en dan krijg ik weer de stempel dat ik zo dominant ben etc.. Ik heb het wel vaker gedaan.. moet gewoon accepteren dat het zo is.. Ik mag deze cyclus nog geen Clomid vanwege de MK, maar wel weer de volgende ronde. Heb al voor 4 maanden thuis liggen... Maar wie weet heb ik deze ronde wel een goede cyclus... Verder hebben we geen onderzoeken.
Twee keer een tweeling. Whoei best heftig lijkt me. Moest sabbayon even googelen hoor, zo eerlijk ben ik dan ook wel weer . Lijkt me idd niet makkelijk om te maken. Zou trouwens niet eens weten welk gedeelte vd kreeft eetbaar is.
Ik heb ook met zowel kreeft als sabbayon geen ervaring, daarom wil ik het ook proberen Balen van je zoektocht naar een baan.... ik weet hoe vervelend het is... Maar het gaat heus wel goed komen, we moeten er positief in blijven staan! "We can do it!"
Hey Syl, wat rot zeg zo'n relatie! Weet wat je bedoelt, ik val overal buiten. Mijn vader heeft echt nog nooit gevraagd hoe ik me voelde (zat in het gips met been!) Mijn zussen vergeten mij altijd uit te nodigen voor verjaardagen of andere leuke dingen! Hoor alles via mijn moeder. Ik heb me er bij neergelegd, het zal toch nooit anders worden. Dus ik denk dat je zus en zwager wel gelijk hebben hoor! Confronteren heeft geen zin.... Sorry als ik erg direct hierover ben, is niet zo bedoeld.....
wat lijkt me dat lastig / vervelend zo'n stugge relatie met moeders of zussen! tjonge. goed dat je wel gewoon weer mag gaan starten met Clomid (na deze ronde). Dat is wel prettig. Ik hoop voor je dat je cyclus netjes op gang komt! Wow, 2 keer een tweeling binnen een jaar, dat is heftig zeg! jeetje! Lumea, baan zoeken na een periode van niet werken is absoluut een probleem, zeker nu. Ik weet niet wat je zoekt en waar? Misschien hoor ik eens wat!
Sylvia wat vervelend zeg van je moeder en je zus gelukkig kan je bij je andere zus terecht! wij moeten trouwens ook 3 maanden wachten op de uitslag van t chromosomen onderzoek moeten nu nog *ff op de vingertjes tellen * 2 maanden ben benieuwd wat ze dan allemaal met dat bloed doen joh dat het zo lang duurt. is dat van jullie ook naar het AMC gestuurd? ik ga ff ondergoed shoppen moet ook gebeuren haha Kussss
WEEKEND! Heerlijk... Heb nog niet alles teruggelezen. Maar zag wel dat een meisje Lois als 2e naam krijgt, Sas wat leuk! Heb ook geen moment spijt ervan gehad, past perfect bij haar, ben benieuwd welke eerste naam erbij gaat komen! Zo gaan we nu eten, sperziebonen met een kippie, altijd lekker!
Helleu Hier ink weer na een drukke werkdag! Heb nu WEEKEND! Hoe gaat het met iedereen....? Inmiddel hebben een aantal mijn dikke buik kunnen bewonderen.... Syl wat vreselijk dat je moeder niet eens aan je vraagt hoe het gaat..... spannend ook nog 3 maand wachten op chromosomen onderzoek Helma jemig het zit jou ook niet mee in de fam idd..... Springmuiske weer back! jeuh..... Lumea en ...... buikpijnen, depri etc.......hopelijk blijft de ongi uit en zijn het de winterblues..... hier gaat alles goed! Geen klachten en groei goed in buikomvang. Morgen gaan we schilderen en sauzen op het kamertje...be nu nog wat flexibel...... liefs ink,
Ha lieve meiden, Bedankt voor jullie lieve berichtjes . Had echt even een mega dip, had niet verwacht dat het zo zou toeslaan. Donderdag ga ik weer naar de gynaecoloog, ga ik toch ff vragen of ik vaker langs mag komen. Heb niet alles goed gelezen, maar zag wel dat muissie weer terug was GEZELLIG! Moet weer weg, misschien tot laterssss
Tis hier wel rstig hoor! Hey Ink, Zooooow mooi he! Ennuh, die familie van mij..... dat ben ik wel gewent. Hoewel het tegenwoordig beter gaat. De fam van mijn vriend das pas drama!
Hey dames! De foto's van mijn echo deze ochtend staan in mijn album. Het was fantastisch! Alles ziet er perfect uit. Ze is iets lichter dan zou moeten, maar dat is geen probleem aangezien mannetje en ik dunnetjes zijn Je kon echt alles zo goed zien: de ruggegraat, ribben, 5 vingers aan elke hand, ... Ze had de hik Zo grappig om te zien op het scherm. We konden het ook horen toen we naar de hartslag luisterden. We lagen echt in een deuk. Veel knuffels voor de meiden in een dipje XXX Meilan