Middag allemaal! Hehe, voormiddag zit er al weer op! Na het werk snel effe inkopen gaan doen en nu pizzaatje op... Heb zoveel bijgelezen, maar ben veeeel vergeten... @Helma: jeetje, het gaat echt niet zo goed precies... Nou, neem je tijd, doe maar rustig, maar kom af en toe toch eens piepen he Ik wens je echt het allerbeste toe ne hoop dat je er vrij snel, maar vooral gelukkig uitraakt! @klasien: wooohooo, nog sneeuw! Leuk, maar ik ben blij met het zonnetje hier (alhoewel de bewolking opkomt en ze voor morgen str*ntregen voorspellen...) @Daffie: fijn dat alles ok is met jou en de kleine! En een roze kamer, wat maakt dat nou!? Als hij maar slaapt @kleurtjes: ik vind dat aquableuw ook uniseks hoor. De kamer van mijn vriendin haar dochter is off-white, aquablauw en limegroen tekeningen en ik echt prachtig! Naja, als je de mandjes wil vervangen is dat snel gedaan en mandjes kan je niet genoeg in huis hebben Zeker niet met een beebje! Gisteren carnaval gezien bij mama en echt schitterend weer! vanaaf nog effe klussen na het werk en dan lekker slapen, want ben stikop! (jep, al op maandag...erg he...)
Daar heb je gelijk in. Dat vind ik wel het allerbelangrijkste en best wel gezellig bij mij op de kamer. Komt allemaal wel goed. Heb er in elk geval al heel veel zin in.
Haaaaj! hier een oververmoeide muis *proest* nog 18 dagennnn! en dan gaan we lekker op vakantieeee 8) oooow Helma, meis toch hele dikke knuffel mop en we zijn er allemaal voor je he, als je ons nodig hebt! Dikke kusssss PS: Sas & Daf Mooie kamer & Wagens!
Muissieeeeeeeeeee, ken je nog lopen Naja je hebt straks tijd zat om uit te rusten Trouwens vivienne is nie de mol he? Wie m wel is weet ik niet hoor, heb nie meer gekeken, wacht nog steeds tot jij online bent, muis! xx
Nou muis aan jullie zal het dus niet gelegen hebben! Vivienne is idd niet de mol, ik heb het ook altijd fout...Geen idee wie het is, ben benieuwd! Wat een weer werd net bijna uit de tuin geblazen...
hahaha ik heb geen geluid hiero dus kan niet op de pc de mol loeken aaaaah was wel spannend donderdag! ik zit op anniek en bas zit op jon whaaa en toen kwam het niet! Grrrrr ben benieuwd wie onze weddenschap wint, bas of ik 8) kan trouwens niet meer echt lopen, heb al geinformeerd voor een scootmobiel maar ik denk dat ik alleen een rollator krijg en ik zie net... nog 2 dagen te gaan moet lukken, heb inderdaad straks 9 maanden om uit te rusten whahaha Kussssss
Wooeehooeeew muissie, that's the spirit! Zoals Samson en Gert al jaaaaaaaren zingen: *repeteren, repeteren, wie z'n bet doet zal het leren repteren en studeren en proberen! Niet te vlug, niet te traag naaromhoog en naar omlaag...* Hihi Ik ga me even op de zetel leggen, verrekte hoofdpijn ook! Maanden niets geweten en nu de laatste 3 weken elke week wel een paas dagen (godzijdank dat het nog niet migraine geweest is...)
@ Suuz: joepie een nieuwe fiets, misschien niet zo erg dat je nog niet kan fietsen. Volgens mij waai je er vandaag toch weer vanaf @ Klasien: fijn dat het allemaal goed gaat en het is idd veel fijner als het langer licht is. @ Moor: succes morgen @ Daffie: lang leve marktplaats, je kan helemaal happy worden van zo`n aankoop @ Helma: het zit je echt niet mee zeg, even lekker aan jezelf denken en alles op een rijtje proberen te zetten ((((((((knuffel)))))))) @ Desert: mooie wagen en leuke kamer hoor @ Lies: veel plezier vanaaf @ Springmuis: zorg wel goed voor je muis hè @ Ink: al een mooie uitgezocht?
Haai Ja heb mijn box al binnen en het is 1 zonder lade! Ik heb mooie opbergruimtes in mijn woonkamer voor de spullen..... Mijn kamertje gaat in de hollandse stijl worden......heb een mooie blauwe kleur voor op de muren deze combineer ik met rood, oranje, groen etc..... Ik doe steeds meer ideeen op.... Dit is het kamertje.....
Mooi kamertje Ink! En de box ook al, gaat de goede kant op. Als je overal rondkijkt zie je idd een hoop en wordt je vanzelf creatief, leuk om te doen he!
Buggy speedi xs Zo dit zijn mijn nieuwe aanwinsten....... vond de reiswiegen van de speedi xs niet zulke leuke kleuren hebben dus heb ik de wieg van de quinny buzz gedaan, bruin met blauwgroen
Ink, wat een leuk kamertje zeg! en die Quinny buzz is ook zoooo leuk! @liesel, hoest met je hoofdpijn?
hehe eindelijk weer online om te reageren. @ Suuz fietse morgen hoop dat het wat beter weer is als vandaag @ Klasien lekker joh dat het weer langer licht word bij jullie en ook al kom je niet zo vaak meer dan we horen heel graag hoe het met je is kom maar eens binnen wippen zullen we maar zeggen @ Lumea met de rug is het goed gegaan nog niet alles staat op zijn plek maar komt wel goed @ Daffie fijn dat alles goed was en met je bekken lukt het vast ook wel weer ik zal straks je afspraken op de lijst zetten @ Joyce moet toch goed lukken die 2 bij elkaar op de kamer @ Helma och meis as niet zo mooi dat je aan je ex moet denken dikke knuffel ik zal je van de lijst halen maar hoop je toch nog eens te zien hier @ Sas mooie wagen en kamer super leuk @ Daffie ook al een wagen leuk @ suuz hahaha die la word bij jou goed gebruikt onder de box Hier ook weg van aqua blauw en vind het zeker voor een meisje en een jongen kunnen hoor. @ suuz wel zo veilig denk om iets eerder te gaan @ Lies vlug klussen vanavond en dan snel slapen zodat je je morgen weer wat lekkerder voelt @ Muissie das aftellen voor jou heerlijk vakantie waar gaat de reis ook al weer heen? @ \lies heb je vaker last van mirgane gehad? @ Ink leuke kamer ook ow en ook een reiswieg en buggy lekker al een eind op weg met de spulletjes @ Loel hoe voel je je nu? zooo ikke ben weer bij ga ik nu ff baby te huur kijken is zoooo leuk he hahaha
NOD: * Miranda, 28 jaar, 13 maart, 6e ronde voor 2e kindje * Beebie, 26 jaar, 15 maart, 18e ronde voor 1e kindje * Knippy, 24 jaar , 18 maart , 8e ronde voor 1e kindje * Lieselke, 24 jaar, 24 maart , 8e ronde voor 1e kindje * Springmuis, 21 jaar, 24 maart , 30e ronde voor 1e kindje * SylviaM, 32 jaar, 24 maart, 12e ronde voor 1e kindje * Lumea, 32 jaar, 27 maart, 2e ronde na mk voor 2e kindje * Rootje, 30 jaar, 28 maart, 11e ronde voor 2e kindje (pauze dus ronde blijft het zelfde volgende keer) * KwiePark, 27 jaar, ? maart , 12e ronde voor 1e kindje Zwanger: * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon * Daffie1977, 32 jaar, zwanger in ronde 1 van 3e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon * Meilan, 26 jaar, zwanger in ronde 1 van 1e kindje uitgerekend 25 juli van een dochter * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 2 augustus * Sweepy, 27 jaar, zwanger in ronde 2 voor 1e kindje (tweeling) uitgerekend 9 augustus * Inkerbell, 28 jaar, zwanger in ronde 3 voor 1e kindje uitgerekend 14 augustus * Jutte, 31 jaar, zwanger in ronde 4 voor 2e kindje, uitgerekend 21 augustus * Pupke, 29 jaar, zwanger in ronde 4 voor 1e kindje uitgerekend 3 september * Katjak79, 29 jaar, zwanger in ronde 15 voor 1e kindje uitgerekend 12 september * xxsuuzxx, 28 jaar, zwanger in ronde 8 voor 2e kindje uitgerekend 15 september * Joyce, 24 jaar, zwanger in ronde 4 voor 2e kindje uitgerekend 15 september * Desert, 33 jaar, zwanger in ronde 3 voor 1e kindje uitgerekend 16 september * Moor, 28 jaar, zwanger in ronde 7 voor 1e kindje uitgerekend 30 oktober Vlindertje: * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen en in ronde 11 bij 5 weken en 1 dag * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen * Nadinneke heeft in ronde 1 en ronde 2 vlindertjes gekregen * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje * Bonsai heeft in ronde 2 een vlindertje gekregen * Lonny heeft in ronde 5 een vlindertje gekregen * Lumea heeft in ronde 1 bij 11 weken een vlindertje gekregen * Klasien heeft in ronde 1 een vlindertje gekregen Artsbezoekjes: * katja 10 maart 13.00 uur nekplooi meting * Moor 10 maart 16.20 uur eerste afspraak VK * Joyce 16 maart de 2e afspraak bij de vk * pupke 17 maart verloskundige * Jutte 20 maart (18 wk zwanger) echo en baarmoedermeting. * Daffie 24 maart VK * Kwiepark 25 maart gyne om 10 uur * inkerbell 26 maart 20 weken echo * Desert 30 maart afspraak gyne 9.30 uur * Suuz 30 maart 3e afspraak VK * Desert 3 april internist om 13.50 uur Pendels: * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen * knippy:1x maart jongen 1x meisje ,1x april meisje ,1x juni meisje 1x juli jongen, 1x november een meisje, 1 x maart 2011 meisje * Rootje79:Maart 2x Meisje , Juni 1x Meisje , December 1x Jongen * Desert: Knippy zegt januari een meisje * Miranda: 4x februari meisje, 1x april jongen , 1x mei meisje , 1x september jongen ,februari 2011 meisje * Joyce: Justfem zegt zwanger in december van een jongen (pos test in januari) , caruli januari zwanger van een meisje * Bonsai: knippy zegt April 2009 meisje Maansteen: * Knippy 7e ronde met 1e x maansteen * Moor 7e ronde met 1e x maansteen 1e ronde met maansteen gelijk raak * lieselke 7e ronde met 1e x maansteen * Rootje 10e ronde met 1e x maansteen Verjaardagen: # Alyssa van Miranda 24 maart wordt 1 # Lieselke 27 maart wordt 25 # mirthe van Jutte 8 april wordt 2 # Helma 9 april wordt 30 # knippy 24 april wordt 25 # joyce 1 juni wordt 25 # Lumea 5 juni wordt 33 # klasien 15 juni wordt 31 # Lois van Suuz 16 juni wordt 2 # Klasien Zoon 22 juni wordt 8 # Loel 16 juli wordt 30 # katja 28 juli wordt 30 # Desert 3 augustus wordt 34 # Mano van Joyce 17 augustus wordt 2 # Sylvia 19 augustus wordt 33 # Moor 26 augustus wordt 29 # Meilan 1 september wordt 27 # Marissa van Rootje 11 september wordt 2 # Inkerbell 6 oktober wordt 29 # Jutte 1 november wordt 32 # Miranda 8 november wordt 29 # Suuz 22 december wordt 29 # MirandaMan 24 december wordt 35 # klasienMan 14 januari wordt 27 # Daffie 29 januari wordt 33 # Rootje 30 januari wordt 31 Bijzonderheden: * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn * Miranda: heeft PCO * Nadinneke: gaat na 3 miskramen voorlopig even aan de pil * Hanneke : krijgt een kijkoperatie en daarna misschien starten met IVF * Lonny: Heeft even een pauze * klasien : Voorlopig even rustig aan doen * SylviaM: Krijgt een chromosomen onderzoek ivm de MK * Lente1973: neemt na ronde 5 even afstand wil het even laten bezinken. * Helma : gaat weer aan de pil *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img]
Heeej Knip, fijn weer een update van jou! Ja moet zeggen heb nu ook een beter gevoel over de vakantie! Tja en die la onder box hier, hmm laten we het daar maar niet over hebben... Ink fijn trouwens dat je met die wagen kunt switchen en dat het past, handig!