Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Knippy: Gaat weer goed hoor :D . Donderdag ff een goed gesprek met de. gynaecoloog. Ik kijk altijd naar Smaken verschillen. Ik krijg er wel altijd trek van hahahaha :) .

O ja , werd net gebeld door Jonge gezinnen. Ze hebben mijn gegevens via de doos van Etos. Of ik lid wilde worden van Ouders van nu. Ik kan de tijdschriften op mijn werk lezen, dus heb er geen behoefte aan.
    Heb wel een goede afwimpelsmoes. Mijn schoonmoeder heeft een boekwinkel, dus alle tijdschriften kan ik zo lezen ( was een tijd geleden echt zo). Hahahaha hebben ze niks meer te zeggen, zo grappig.

Zijn jullie ook benaderd door het Nederlandse energie maatschappij?
    Wat zijn die gasten onbeschoft zeg. Ze hebben wel 6 x gebeld en zo agressief. niet mee in zee gaan hoor. Als je ze iets op laat sturen en je reageert niet binnen 7 dagen, dan zit je eraan vast.
    Jullie zijn gewaarschuwd ;)

2. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Ink: wat een leuke spulletjes!
    @Loel: gelukkig ben je een beetje gerustgesteld. Krijg je nu ook extra controles?

3. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Loel ik word ook altijd door die gasten gebeld...Vrijdag avond nog voor de 4e keer, ik heb hem opgenomen en naast me neer gelegd. Ik neem anoniem gewoon niet meer op, omdat ik weet dat het mensen zijn die mij iets aan willen smeren...

4. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Ik heb me trouwens alleen opgegeven voor de doos vd prenatal en dan krijg je automatisch en gratis het blad ouders van nu, zelfs als de kleine al geboren is, wel leuk, maar niet om lid van te worden...

5. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Loel idd ik ben ook platgebeld door ze. Ik ben effe zeer grof geweest dat ze eens moesten ophouden mensen zo vaak lastig te vallen zeg. Pfffff wordt hier zo moe van.....

thanxx voor de reacties op mijn aanwinsten.
    Suuz ja vet handig dat die reiswieg ook op de andere kan.....zo hebben ze toch nog een tevreden klant..... :p

6. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Ik ben er ook al benaderd, wel twee keer en ga er niet mee in zee. Ze kunnen van mijn part echt de pot op, waar ik nu zit daar zit ik goed. Het zijn niet de vriendelijkste gasten in elk geval, maar laat me niet bekoeieneren.

@ Ink: Mooie kamer en ook een mooie wagen. Toppie meid.

7. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Ze hebben dus onze gegevens via de cadeaudozen.
    Ze staan zelfs in de top 10 van telefoonterreur. Echt aso, ik zou hun werk niet kunnen doen hoor.

@ SylviaM: Ik ga elke 3 weken naar de gynaecoloog. Klinkt misschien vreemd, maar ik ga vragen of ik toch vaker mag, vooral als ik in de buurt van de 28 weken kom.

8. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ik heb me opgegeven bij infofilter (ofzo) en word nooit meer gebeld ;)

@Loel: ik begrijp heel goed dat je nog vaker controle wilt en zou het gewoon vragen!

9. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Ik heb me ook opgegeven bij infofilter, maar er stond ook bij dat het even kon duren. We wachten af ;).
    Dames ik ga lekker m`n bedje in.
    Alvast welterusten :D

10. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Fijn die telefoonterreur vd NEM :x nav zwangerschapsdozen. Echt slecht zeg dat een bedrijf zo'n tactiek hanteert.

@ Knip: fijn dat je rug het nog doet :D
    @ Loel: kan me goed voorstellen dat je eigenlijk nog vaker naar de gynacoloog wilt.
    @ Ink: mooie spullen hoor. Wij hebben wel een lade in de box en die werkte echt voor geen meter, (maar was ook een gratis 3e handsje dus niet zo gek). Lumeaman heeft er toen wieltjes onder gezet en nu werkt het weer prima en vind ik het toch wel handig, maar wij hebben dan ook geen overvloed aan opbergruimte in de woonkamer.
    @ springmuis: waar gaat de vakantie naar toe?
    @ Lieselke: meid wat vervelend dat je weer zo'n last van hoofdpijn heb.
    :) :) even opzoeken op youtube. Jammer kon dat liedje niet vinden.
    @ Sylvia: wel handig dat infofilter.

11. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

zoooo baby te huur gekeken een uur met me vriendin aan de telefoon zitten beppen (gelukkig bellen we voor niks zit al bij de prijs in)
    ga ik nu weer eens even kijken wat jullie geschreven hebben

@ suuz graag gedaan voor de update hier is de vakantie nog een beetje in afwachting hoe het gaat met een baan zoeken voor knipman
    als hij werk heeft en vrij kan krijgen gaan we lekker weg anders zal het denk niet doorgaan

@ loel fijn dat het weer beter gaat lekker met de gyne kletsen donderdag lucht denk nog meer op
    die smoes moet ik eens onthouden zeg

nederlandse energie maatschappij echt niet doen nee hier ook gehad 4 keer gevraagd of ze van de nuon waren antwoord JA en wat denk je een dag later papieren van nl enegrie maatschapij nou daar zat ik dus mooi aan vast na 4 telefoontjes en een briefje kon ik er pas weer vanaf

@ lumea vind je samson en gert ook leuk hahaha ik heb het vroeger zooo vaak gekeken

12. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Oef, thuis van werken!

hoofdpijn helemaal weg, godzijdank! Echt rotvervelend, maar zit in de familie. Alleen mijn tante en ik hebben soms echt last van migraine, maar echt niets helpt. bed in, slapen en hopen dat het snel over is!

Ik ge nu ophoepelen, want heb in de klas weer een "naughty" berichtje van me manneke gekregen!

Ahoi schippers! En slaap lekker!

13. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    @energiemaatschappij, ze hadden Desertman ook gebeld en hij vroeg ook van of ze van de Nuon waren en hun zeiden ja, dus Desertman zei, nou mooi ga ik het even navragen, want ik werk zelf bij de nuon(ingehuurd als beveiliger, dus niks met nuon zelf te maken :) ) Na toen moesten ze ineens snel ophangen hahahaha

@knip, lekker he gratis bellen hihihi, doe ik ook altijd met vriendin, heeeeeeeeeerlijk!

@samson en Gert, is echt voor mijn tijd denk ik hahahaha

Slaap lekker moppies!

xx

14. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    @lieselke, ik had ook altijd migraine he..en kreeg imigran neusspray, werkte perfect! Maar toen ik voor mijn bloeddruk metoprolol moest gaan slikken, verdween het ineens bijna helemaal, normaal had ik 1 keer in de maand spuugmigraine en nu 1 keer in het jaar! Wat bleek, die medicatie word ook voorgeschreven als preventieve medicatie voor migraine! Misschien een tip?

Oooh klusssseeeeeeeeen jij! T zaadje op jou banner kijkt echt zo van, kom oooop nooouuuu hahahaahah

15. hielko2006

@ Lies jippie hoofdpijn weg en nu snel aan de kluser de klus

@ uhmmm desertman heeft dat toch beter opgelost dan
    en heerlijk dat gratis bellen zo
    moet misschien toch met jou maar eens prive nummers uitwisselen kunnen we langer kletsen

zoek maar even op youtube voor samson en gert ;)

16. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Goedemorgen allemaal.

Wat een gedoe allemaal met die Nederlandse Energiemaatschappij. Ik ben blij dat ik zo alert ben om daar niet in te tuinen. Ik zit goed waar ik zit en laat me niet meer ompraten door de telefoon.
    Ik lag er gisteravond om kwart over negen al in, was echt heel erg moe. Heb heerlijk geslapen vannacht en had het wel nodig. Voel me nu ook wat beter. Ukkie is nu ook lekker wakker en laat wel even weten dat hij er nog is. Hij is vast aan het gymnastieken van de ene kant in mijn buik naar de andere. Heb er wel lol in in elk geval.

17. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Haaai ladies!

goedemorgen! hier een peunerveuze Moor hoor :( poeh hee en ik moet nog zo lang wachten!

ffies kijken...
    Suuz, mooie spulletjes gekocht zeg! Leuk hoor! Ik vind het kamertje erg leuk.
    Sas, ook leuke spullen gekocht en wat goed, zo via marktplaats!
    Woon je nu wel samen met desertman?
    Muissie... nog ffies en dan ga je op vakantie! lekker :) Waar ga je heen?

ik vul nooit mijn telefoonnummer in op formulieren, scheelt een boel telefoontjes 's avonds!

meiden, werk roept! vandaag weer een half dagje!
    Doegie!

18. hielko2006

Morgen meiden,

Wat een saaie sombere dag vandaag weer.
    Ik ben echt toe aan de lente met een zonnetje en een graad of 20 á 25
    word van dit weer echt niet goed meer zeg.

@ daffie wat lekker lijkt me dat gevoel in je buik zeg geniet jij er maar heerlijk van

@ Moor Hoelaat mag je vandaag komen.spannend
    kom je aub gelijk vertellen hoe het is gegaan?
    werkse voor deze halve dag dan maar

alle andere meiden fijne dag

19. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

@knip, ik mag om 16:20 uur bij de vlos zijn. Zodra ik thuis ben en mams heb gesproken zal ik mij direct hier melden :)

@lumea, paps en vriendin vliegen naar Kathmandu daarvandaan naar Pokhara daarvandaan naar Jomsom om het laatste stukje van de Anapurna trekking af te maken waar ze 2 jaar geleden niet meer aan toe kwamen. IK WIL MEE! hihi

20. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Morning!

Moor spannend, deze dag vliegt voorbij en het is zo 16.20...Hmmm...

Het was trouwens Ink die die mooie spulletjes heeft gekocht ;)

Helemaal met je eens Knip, je wordt toch niet goed van dit weer...

Heb mijn koelkast al uitgesopt, en de oven staat met een goedje in te trekken...Zijn van die rot klusjes...

Daffie fijn dat je goed geslapen hebt. Lekker gevoel he zo'n baby die in je buik aan het zwemmen is. Ik ging vaak vroeg naar bed omdat ze dan het actiefst was...

Deel Deze Pagina