Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Dat is ook zo. Maar helaas worden de mensen die echt wat mankeren de dupe van dat soort maatregelen. Maar ja ik blijf maar positief en zie het allemaal wel. Al ben ik wel op van de zenuwen voor dat soort dingen, terwijl ik eindelijk heel erg van mijn zwangerschap begin te genieten. Ik laat wel weten van hoe of wat.

2. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Zou wel eens interessant zijn om uit te rekenen hoeveel het ons gekost heeft.

3. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Dat zou ik graag willen, maar mijn maatschappelijk werkster die ik normaal heb is ziek geworden en moet nu dus een afspraak maken bij een ander. Ik ga dat sowieso wel doen, want dan sta ik sterker in elk geval.

4. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

wat een geld he lies! hadden wij laatst ook berekend... oei wat een hoop geld!

zo, mijn werkdag zit er op! ik ga naar huis... rondje lopen met de drie woefies, douchen, bikinilijn bijharken en naar de VK! WWWIIIEEEHHHOOOEEE!

jullie horen van mij!

ohoh wat ben ik ego berichtjes aan het schrijven vandaag eigenlijk. Sorry :( komt omdat mams op vakantie is en ik dit soort dingen meestal per sms met haar deel ;) ik en zenuwen zijn niet zo sterk :(

5. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Geeft toch niet. Kan me wel voorstellen dat je op bent van de zenuwen, maar komt vast goed allemaal. We leven met je mee. Dikke knuffffffffffff en heel veel succes bij de verloskundige.

6. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Hahah Moor, ik moest zo lachen om je zin, bikinilijn bij harken hahahaha, geweldig! Ik doe t ook altijd netjes bijhouden als ik naar de Gyn moet hoor..raar eigenlijk, ze zijn echt wel wat gewend hahahaha

Succes straaaaaksS! Ik wacht met smart op je berichtje terug vanmiddag!

xx

7. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Ik moest daar ook al om lachen. Vond het wel grappig. Ook ik hou het bij, maar wordt nu wel moeizamer nu mijn buik in de weg gaat zitten.

8. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    En dat doet me weer denken aan Knippy's verhaaltje over de vrouw die zich rot moet haasten om naar de gynacoloog te gaan. Even kijken of ik die nog kan vinden. Maar jullie hebben 'm denk ik ook wel van haar gehad.

9. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    ooh en ik zag net dat katjak ook een echo had vandaag! Spaannneeeeeend! Leukleukleuk

10. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @Moor: rustig harken he, niet dat je zo nog pleistertjes moet gaan plakken ;) En niks te ego, iedereen wacht hier in spanning mee hoor!

11. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Net bericht van een van mijn sollicitaties: ik hoor morgen of ik uitgenodigd word voor een 2e gesprek. Ze twijfelen nogal omdat ik "te zwaar" ben voor de functie en ik hier ook iets minder zou verdienen.... volgens mij ben ik wel de enige kandidaat die geschikt zou zijn...
    Nog 1 week wachten en dan kan ik een aanbod van de andere sollicitatie verwachten

12. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Moor spannend hoor, ik wacht met je mee! Succes met harken!

Ja idd heb Miran, Rootje, Katjak ook al even niet gezien, waar zijn jullieee?

13. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Oeh, Sylvia, ik duim mee hoor! Spannend!

Welke van de 2 functies zou je het liefst willen invullen? Allez, waar gaat je voorkeur naar uit?

14. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ze zijn erg verschillend... de ene is een management functie (21 FTE) en dat is meer vertrouwd. Het andere is meer juridisch en internationaal, wat me harder werken lijkt maar ook wel weer een uitdaging... Ik laat het lot beslissen ;)

15. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Jaaa, ik ben er nog hoor, heb niet bijgelezen trouwens.
    Dan maar meteen de verklaring waarom ik er niet zo veel geweest ben.

Ben erg moe momenteel en probeer even zo min mogelijk met zwanger worden bezig te zijn :)
    Ik heb op het moment even een nieuw klein doeltje ipv zwanger worden. Dat is voor ik zwanger ben nog zo veel mogelijk afvallen :) En dat gaat best goed. Ik ben de 28e (toen ik ongi werd) begonnen Sonja Bakker en ik ben nu al 2,1 kg kwijt :D Hopelijk gaat het de rest van deze cyclus ook zo door, dan ben ik volgende cyclus al heel wat kilootjes lichter. Zou erg fijn zijn. Was vorige week bij de huisarts omdat Marissa ziekig is (de andere reden voor het weinig hier aanwezig zijn) en toen heb ik het eens aangekaart dat we bezig zijn en het niet zo wil lukken. Goed gesprek gehad, het leek haar beter eerst wat af te vallen en misschien zou daardoor mijn cyclus weer wat 'normaler' worden. Toen ik zei dat ik daar al mee begonnen was, had ze verder eigenlijk geen adviezen. En als het over een paar maanden nog steeds niet gelukt is en mijn cylcus nog steeds maar een LF van 10 dagen heeft, mocht ik wel weer komen, dan zou ze verder kijken... Dus nou ja dan wachten we maar af... Laten we hopen dat het zo ver niet zal komen...

Ik heb nu dus geen tijd om terug te lezen, maar in ieder geval een hele dikke knuffel voor jullie allemaal en voor degenen die het nodig hebben nog een extra knuffel :)

Bye!

16. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Een hele dikke knuffel voor Rootje. Fijn om even wat van je te horen meid!

@ Moor: ook een hele dikke knuffel voor jou. Kan me zo voorstellen dat je de minuten van de klok af zit te kijken.

Hier koppijn. Zit aan de koffie met het idee of het caffeinegebrek is.
    Zometeen even 2 minder leuke telefoontjes doen. Naar het bedrijf waar ik een afwijzing van heb gekregen en het bedrijf waar ik na 3 weken nog steeds niets gehoord heb. Heb toen wel even een kort gesprek gehad bij hun in de winkel.

17. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Lumea: wat voor baan zoek je?

18. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Je moet vooral goed bedenken of jij het met hun eens bent of je te zwaar bent voor die functie. M.a.w. zou je je bij hun ook snel gaan vervelen omdat je het allemaal zo in de vingers hebt. Na je verschillende berichtjes over werk heb ik een beetje het idee dat jij het beter doet als er een stuk uitdaging in het werk zit. Helemaal omdat je schreef dat je je huidige baan niet leuk vindt (maar dat kan ook een andere reden hebben natuurlijk). Maar als je zelf ook denkt dat je 'te zwaar' bent en er zijn geen goede doorgroeimogelijkheden binnen dat bedrijf, dan zou ik in jouw geval nog verder kijken.

Je schreef ooit dat je met een baan bezig was met leiding geven aan :confused: 40 personen. Is dat nog verder gegaan?

19. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Even over nadenken hoor.

20. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Die baan waarbij je leiding moet geven aan 40 personen sloot mijn CV niet goed bij aan, maar ze vonden me wel interessant genoeg om verder binnen dat bedrijf te kijken... hoor ik deze week meer over (zal wel niks worden).

Deel Deze Pagina