TROUWEN Toch? Ja, spuit 11 is er ook vandaag, hallo! Even heel snel online om te checken hoe het gaat. Maar mensenlief wat een lappen bij te lezen... Moor goede echo, Helma stelt ultimatum en Knip heeft niet geovulatietest. Pupke voelt zich beter (ik hoop de stijgende lijn!), Miran een nieuwe baan, Bonsai 17 dagen over tijd?, 700 pagina's enz enz.... Pffff heb ff kort gekeken hoor, als we weer op ons eigen internet zitten lees ik even een dag lekker goed bij, haha, zit nu illegaal op het onbeveiligde netwerk van iemand uit de buurt Gaat goed hier, alles is over, de woonkamer en onze slaapkamer zijn uitgepakt, Mirthe's nieuwe meubels staan in elkaar, dus die ga ik vanmiddag ook inrichten/dozen legen. De babykamer, tja, daar moet alles even op zijn plek gezet worden, in de werkkamer nog een kast in elkaar zodat ik de boeken en cd's kan uitpakken en dan het echte werk "afstylen"...er moet nog heel wat ingeslagen worden en mijn vader is nog heel druk met het trappenhuis afbranden (ehm, de verf ... niet de trap zelf ), schuren en schilderen en dan is hij ook klaar. Verwacht tegen het einde van de week toch wel een beetje geinstalleerd te zijn, morgen de poezen overbrengen, die zitten nu nog in een leeg huis. Zaterdag gaat Mirthe weer mee naar huis (als ze nog wil, die heeft het waanzinnig naar haar zin bij oma) en vrijdag nog even het oude huis opleveren, dus na het weekend is alles weer een beetje normaal hoop ik! Zo, nu ga ik met Jutteman mee, Ikea, Karwei en nog wat winkels leegshoppen. Mensenlief wat kost verf en wat plintjes een boel geld het stroomt van de bankrekening af, haha. Gelukkig krijgen we volgende week een klapje overwaarde, kunnen we weer verder shoppen! Sorry voor deze bijna egomededelingen, maar ik lees wel hoor, mis het wel om hier me te beppen.... Doei!
@helma: wat fijn dat er wat rust in je hoofd is! @knip: nee, de meeste dokters doen voormiddag en avond consultatie, maar namiddag gaan ze dan op huisbezoek bij mensen die moeilijk bij de dokter geraken. En mits mannetje serieuze buikgriep heeft, is het niet handig om dan in de wachtzaal te zitten... Dom eigenlijk, voor een griep de dokter laten komen, maar ja, heeft papiertje voor z'n werk nodig... Zal hem maar lekker in de watten leggen vandaag he En voor de rest zit ik hier wel goed opt wachtbankje... Gewoon rustig afwachten! En jij, niet te snel negatief denken he
ach...geen zin nergens in...maar gaat wel weer over...zogauw de buikpijn weg is in ieders geval...lig nu lekker te laptoppen..meisje naast me die haar doos met speelgoed leeghaalt...en dat is goed...Zal haar zo eens een schoon kleedje aan gaan doen hihi...want ze heeft zichzelf helemaal onder de koek gesmeerd....dan kan ze meteen in badje...en ga ik me ook maar eens aankleden...wou vanmorgen uitslapen...en Alyssa lekker thuis gehouden..maar madammeke wou niet slapen meer na 7 uur......pfff zal na het badje eens kijken of ze wil tukken...Ze is zooo lief..... Ben wel heel blij voor mijn baantje! Groetjes, Miranda
Hoi hoi, Ben net bij de dokter geweest.. Moet morgen in een potje ... en het brengen dan doen ze een test.. Ze wil me nog niet eerder naar de gyn sturen @#%@%@% Dus weer wachten.. Het zal wel niet meer.. maar het is toch allemaal erg vreemd. Voor mn oren nu een zalfje gehad haha ook dat is nog niet afgelopen.. Verder hier wel alles oke .. gaan nu aan de poets.. Lekker de deuren en ramen open gooien tis hier heerlijk weer!
Oh Miran, goed dan toch dat je meissie voor wat afleiding zorgt! Ga je dan nu toch voor een verwijzing naar de gyn vragen? @bonsai: rustig met die deuren en ramen te gooien he En ik ben wel benieuwd wat er uit die test komt, hoop iets goed he! En idd, wachten... 't Is precies of die dokters denken dat wij niets anders te doen hebben...
heey meiden , Ik heb echt zo'n ongelooflijke baal week grrrrrr niks aan zo. einde geklaag even kijken wat hier is gebeurd @ Helma meis het blijft romelig bij jou zeg @ jutte super snelle update top hahaha mee internetten bij iemand anders hahaha moeten ze het ook maar goed beveiligen Nog veel gebeuren dus maar schiet ook wel op nou volgende week net wat je zegt maar een dagje bijlezen @ Lies hahaha niet te snel negatief denken hoor wie het zegt ....noemde wij dit niet zelfbescherming ofzo :d nee de hoop is er wel maar ik ga er maar weer vanuit van niet @ ((((((((((miranda))))))))))
NOD: * Beebie, 26 jaar, 15 maart, 18e ronde voor 1e kindje * Knippy, 24 jaar , 18 maart , 8e ronde voor 1e kindje * Lieselke, 24 jaar, 24 maart , 8e ronde voor 1e kindje * Springmuis, 21 jaar, 24 maart , 30e ronde voor 1e kindje * SylviaM, 32 jaar, 24 maart, 12e ronde voor 1e kindje * Lumea, 32 jaar, 27 maart, 2e ronde na mk voor 2e kindje * Rootje, 30 jaar, 28 maart, 11e ronde voor 2e kindje (pauze dus ronde blijft het zelfde volgende keer) * KwiePark, 27 jaar, ? maart , 12e ronde voor 1e kindje * Miranda, 28 jaar, 8 april, 7e ronde voor 2e kindje Zwanger: * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon * Daffie1977, 32 jaar, zwanger in ronde 1 van 3e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon * Meilan, 26 jaar, zwanger in ronde 1 van 1e kindje uitgerekend 25 juli van een dochter * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 2 augustus * Sweepy, 27 jaar, zwanger in ronde 2 voor 1e kindje (tweeling) uitgerekend 9 augustus * Inkerbell, 28 jaar, zwanger in ronde 3 voor 1e kindje uitgerekend 14 augustus * Jutte, 31 jaar, zwanger in ronde 4 voor 2e kindje, uitgerekend 21 augustus * Pupke, 29 jaar, zwanger in ronde 4 voor 1e kindje uitgerekend 3 september * Katjak79, 29 jaar, zwanger in ronde 15 voor 1e kindje uitgerekend 12 september * xxsuuzxx, 28 jaar, zwanger in ronde 8 voor 2e kindje uitgerekend 15 september * Joyce, 24 jaar, zwanger in ronde 4 voor 2e kindje uitgerekend 15 september * Desert, 33 jaar, zwanger in ronde 3 voor 1e kindje uitgerekend 16 september * Moor, 28 jaar, zwanger in ronde 7 voor 1e kindje uitgerekend 30 oktober Vlindertje: * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen en in ronde 11 bij 5 weken en 1 dag * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen * Nadinneke heeft in ronde 1 en ronde 2 vlindertjes gekregen * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje * Bonsai heeft in ronde 2 een vlindertje gekregen * Lonny heeft in ronde 5 een vlindertje gekregen * Lumea heeft in ronde 1 bij 11 weken een vlindertje gekregen * Klasien heeft in ronde 1 een vlindertje gekregen Artsbezoekjes: * Joyce 16 maart de 2e afspraak bij de vk * pupke 17 maart verloskundige * Jutte 20 maart (18 wk zwanger) echo en baarmoedermeting. * Daffie 24 maart VK * Kwiepark 25 maart gyne om 10 uur * inkerbell 26 maart 20 weken echo * Desert 30 maart afspraak gyne 9.30 uur * Suuz 30 maart 3e afspraak VK * Desert 3 april internist om 13.50 uur Pendels: * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen * knippy:1x maart jongen 1x meisje ,1x april meisje ,1x juni meisje 1x juli jongen, 1x november een meisje, 1 x maart 2011 meisje * Rootje79:Maart 2x Meisje , Juni 1x Meisje , December 1x Jongen * Desert: Knippy zegt januari een meisje * Miranda: 4x februari meisje, 1x april jongen , 1x mei meisje , 1x september jongen ,februari 2011 meisje * Joyce: Justfem zegt zwanger in december van een jongen (pos test in januari) , caruli januari zwanger van een meisje * Bonsai: knippy zegt April 2009 meisje Maansteen: * Knippy 7e ronde met 1e x maansteen * Moor 7e ronde met 1e x maansteen 1e ronde met maansteen gelijk raak * lieselke 7e ronde met 1e x maansteen * Rootje 10e ronde met 1e x maansteen Verjaardagen: # Alyssa van Miranda 24 maart wordt 1 # Lieselke 27 maart wordt 25 # mirthe van Jutte 8 april wordt 2 # Helma 9 april wordt 30 # knippy 24 april wordt 25 # joyce 1 juni wordt 25 # Lumea 5 juni wordt 33 # klasien 15 juni wordt 31 # Lois van Suuz 16 juni wordt 2 # Klasien Zoon 22 juni wordt 8 # Loel 16 juli wordt 30 # katja 28 juli wordt 30 # Desert 3 augustus wordt 34 # Mano van Joyce 17 augustus wordt 2 # Sylvia 19 augustus wordt 33 # Moor 26 augustus wordt 29 # Meilan 1 september wordt 27 # Marissa van Rootje 11 september wordt 2 # Inkerbell 6 oktober wordt 29 # Jutte 1 november wordt 32 # Miranda 8 november wordt 29 # Suuz 22 december wordt 29 # MirandaMan 24 december wordt 35 # klasienMan 14 januari wordt 27 # Daffie 29 januari wordt 33 # Rootje 30 januari wordt 31 Bijzonderheden: * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn * Miranda: heeft PCO * Nadinneke: gaat na 3 miskramen voorlopig even aan de pil * Hanneke : krijgt een kijkoperatie en daarna misschien starten met IVF * Lonny: Heeft even een pauze * klasien : Voorlopig even rustig aan doen * SylviaM: Krijgt een chromosomen onderzoek ivm de MK * Lente1973: neemt na ronde 5 even afstand wil het even laten bezinken. * Helma : gaat weer aan de pil *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img]
Zo, dokter net hier geweest bij mannetje en thuisblijven tot vrijdag Buikgriep, kan je niet veel aan doen he, maar ja... @Knip: jep, zelfbescherming Hoop voor jou dat de week dan snel om is, dan kan je stoppen met balen
(((((((((((((lieselman)))))))))) word maar snel beter Ik hoop ook dat de week snel om is ben het echt zat
Wat een mooi weer. Vannochtend heerlijk wezen wandelen met Lumeaman en dochter door de duinen. Cappucino gedronken en weer terug gewandeld naar huis. Hij moet zaterdagochtend werken en was eigenlijk van plan om vrijdagmiddag vrij te nemen. Hoorde gisteren dat het vandaag mooi weer zou worden, dus de plannen omgegooid. Heb nog steeds bruinverlies en kan slecht bepalen of de ovulatie nu er aan komt. Misschien volgende keer toch maar ovulatietesten gebruiken. De ongie was vrijdag opgehouden, maar op zondag kreeg ik weer bruinverlies : Snap er echt niets van, maar zal toch wel nasleep vd miskraam zijn. Dat vind ik ook het zware aan een miskraam, je blijft er gewoon nog zo'n lange tijd mee bezig, niet alleen geestelijk maar ook lichamelijk. @ Syl; welke ovulatietesten gebruik je? @ Knip: weet dat je ze deze maand niet gebruikt, maar welk merk gebruikte jij? Heb namelijk in de winkel gekeken maar vond ze erg duur 19,00 euro voor een stuk of 5 geloof ik. @ Moor: een knipperend vlekje...........zucht, zwijmel, aaaahhhh: het wonder van nieuw leven @ Helma: nog driftig op zoek naar een huis? Je maakt zo wel een enorm heftige tijd door hoor . @ Bonsai: nog niet doorgestuurd naar de gyn? Wanneer willen ze dat wel doen dan? @ Pupke: 200% beter, da's best veel . Mooi hoor dat je je wat beter voelt want als je zo beroerd bent dan moet je je echt van dag naar dag slepen. Hopen dat het nu zo blijft en je wat meer kunt genieten! @ Lieselke: och arm mannetje van je. Kan ie nog wel een beetje genieten vh vertroeteld worden of is ie zo ziek dat dat compleet langs 'm heen gaat? @ Jutte: kun je ons niet even een digitale rondleiding door jullie huisje geven ? Wie ben ik nu vergeten..... @ Knippy: auw auw auw grmpffff :x 60 euro parkeerboete. Dat is zooooo erg he?! Wij hebben het hier gehad. Voor het huis notabene is nl alleen op zondag geen betaald parkeren en waren vergeten de auto weg te zetten en stond er dus nog op maandag. Snif, daar ging 50 euro. Zulk jammer geld. Heb met je te doen. Heb je wel het darten gewonnen? @ Springmuis: andere banner 8) 8) @ Miran: ongi doorgebroken.....
ja heb maar een nieuwe banner gemaakt, verveelde me dood vanmorgen haha ow en 25-03-2009 is de dag na mijn nod, is weer eens een foutje van mezelf heb verkeerd gerekend hahahaha voor de rest niets onthouden sorrrryyyyy moet nu ook weg, druk druk druk! Kussssssss voor iedereeeeeeen
Haaai meiden! De buit is binnen! Zowel de kinderwagen als de kinderkamer waren super! Erg netjes en bijna niet beschadigd! Die vrouw van de kinderwagen moest helemaal huilen, ze vond het een afsluiting van de babyperiode..goss, heb beloofd een foto te mailen als die kleine er eenmaal inligt! Hoe is ie hier verder? Knip, baaldag, dikke knuffffff Helma, fijn dat je toch een gesprek met je ex hebt hoor, kun je misschien alles goed afsluiten! Muissieee, gave banner! xx
Ik kan het heel goed begrijpen dat je je vriend voor het blok zet. Hoop echt voor je dat je er snel uit komt en je weer verder kan met je leven met meer rust. @ Jutte: Veel succes met de rest uit te pakken. Het zal er in elk geval leuk uit gaan zien. @ Miranda: Balen van de duivels. Ik geef je een hele dikke knuffel hierbij. @ Bonsai: Wel heel erg spannend voor je meid. Ik zal voor je duimen in elk geval en hoop het beste voor je. @ Lieselke: Beterschap met je man. Verwen hem maar lekker @ Knip: Ik hoop ook voor je dat je week snel om is. Snap dat het een baalweek is. Dikke knuffff. @ Pupke: Ben heel blij voor je dat je je een stuk beter voelt. Houden zo zou ik zeggen @ Moor: Een knipperend vlekje is echt gaaf. Misschien lag ie wel ver weg maar je hebt toch het hartje gezien en dat is best leuk. Hoop dat ze bij de volgende echo meer kunnen zien voor je. @ Springmuis: Leuke banner heb je. Die ziet er wel gaaf uit zeg.
Wwwwwwwwwwwooooow muissie, coole banner zeg! Helemaal grappig en geweldig! Met mannetje gaat het wel, hij zal een paar daagjes moeten uitzieken... Zo maar effe broodje toasten voor hem en een pizza inzetten voor mij...dan werken gaan!
Kom even snel hallo zeggen: ***HALLOOOOO*** En ben weer weg, ga zo uiteten bij de griek jammie! Morgen ben ik vrij en kom ik even reageren. Fijne avond lieverds!
Hi meisjes! Heb vandaag lekker geshopt met mijn stiefmoeder en jongste zusje. Ik ben gebeld voor een 2e gesprek (voor die baan waar ze met "te zwaar" voor vonden) en heb het gesprek morgen al... Verder een positieve ovulatietest vandaag, dat zou betekenen dat ik zowaar een normale cyclus heb uit mezelf! Ik twijfelde vanochtend weer of we er deze maand wel voor zouden moeten gaan omdat ik nog geen nieuwe baan heb... @Lumea: ik gebruik sensitest ovulatietesten @Muis: leuke banner! @Desert: oooooh leuk, de spulletjes in huis!
Hallo meiden Ben net terug van de VK.... Bonsai morgen een test bij de HA, hopelijk heb je positieve duidelijkheid....duurt nu wel lang voor je he.... Knip bijna NOD Spannend.... Muissie ook zie ik wel en wat een spectaculaire banner zeg. Helma spannend een ultimatum.... Goed ik ben bij de vk geweest. Bloeddruk was goed vrij laag al. Beebs hartje klopte goed en het was zeer bewegelijk.....Baarmoeder schijnt vrij smal te zijn en erg lang haha vandaar die dikke buik. Alles gaat goed dus behalve dat ik waarschijnlijk toch een zwangerschaps ischias heb. zal nu naar de fysiotherapeut toe.....hopelijk helpt het.
@Miran: gefeliciteerd met je baan! Wat voor functie is het? @Ink: pfff ischias... op naar de fysio! @Helma: hoe is het nu met je?