Avond meiden! FF iets zeggen...jullie zijn top! Dikke knuffel voor allemaal! Sylvia...helpdeskmedewerster..heb je UPC...internet...dan krijg je waarschijnlijk mij aan de telefoon als je een probleempje hebt hihi...(zou kunnen in ieders geval) Hmm bloed is nog steeds bruin...en me buikpijn is helemaal weg! meestal als de ongi doorbreekt...dus het is het echt wel....pffff... Hubbie is zwemmen...zou ook wel mee willen..maar dan moet ik iedere week een oppas regelen...ooh en mijn papa kwam net even langs...had geshopt vandaag...kwam die met 2 jasjes en 2 setjes kleren (broekje,shirtje,bodywarmer en broekje, overgooiertje en shirtje) Lief he! Hij had het voor haar verjaardag gekocht...zegt ie...hihi..en wou het niet bewaren...(geeft meteen antwoord dan krijg je op je verjaardag niets hoor) maar ik verwacht dat hij wel wat koopt toch nog hihi... Groetjes, MIranda
Heej Miran! Wat leuk bij de UPC! dan zal ik voortaan even goed luisteren naar de naam voordat ik beginnen te schreeuwen tegen jou zal ik lief zijn hihihi xxxx
goedenavond dames! hier een drukke dag gehad, dus weinig tijd om te reageren, dat ga ik morgen weer doen! kuss
muisje...heb je die zelf gemaakt die ticker? leuheuuk kan je zoiets ook voor mij maken maar dan incl mijn meisje? met wat foto's enz? Kan dat of kan ik dat zelf ook? En hoe dan? Hooi moor, snel ff? Drukke dag...Tot morgen dan maar weer! Morgen moet ik naar het Consultatiebureau. Wegen en meten en prikjes...brrrr... Groetjes, Miranda
@ Ink: oeh, zwangerschapsischias, dat klinkt auw pijnlijk. Wanneer ga je naar de fysio? Enneh door die opmerking over je buik bedenk ik me ineens: misschien tijd voor een nieuw fotootje in je album? Ben dol op foto's . @ Desert: gaaf dat de spullen er nog zo mooi uit zien. En wat lief dat de dame helemaal emo werd. Er is duidelijk met veel liefde met die spulletjes om gegaan. Kan me voorstellen dat als je weet dat er geen volgende beebjes meer komen het een beetje emo is. @ Syl: ik dacht dat je vandaag ook een sollicitatiegesprek had. Ben ik nu een beetje kippig :-s . Wel mooi dat je morgen weer een sollicitatie hebt. Tja en wbt je twijfels over nieuwe baan en eventuele zwangerschap....een beebje valt niet echt te plannen weten we helaas uit ervaring . Het is zo'n lastige keus he en ik ken het gevoel heel sterk. Maar misschien moet je het ook vd andere kant bekijken; want wat als je deze keer maar overslaat omdat je misschien die baan krijgt, en die baan gaat plotseling toch niet door. Dan heb jij een maand laten schieten en dan heb je een maand daarna misschien weer precies hetzelfde probleem wanneer je aan het solliciteren bent voor een volgende baan. Het is gewoon lastig.
Miran ik heb die zelf gemaakt ja, naar aanleiding van een Topic hiero op zp. is heel makkelijk! zal je de link van dat topic even geven.. *zoek zoek zoek* GEVONDEN! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0
zie nu alleen dat mijn Nederlands niet zo goed is hahaha 'Voor ik beginnen te schreeuwen' Hilarisch hahaha
@ Springmuis: Wat een leuke banner en avatar! @ Pupke: joepie, 200% beter! @ Jutte: Veel shopplezier en ik hoop dat je snel weer rustig kan zitten. @ Miranda: (((((((((((((((knuffel)))))))))))))))) @ Bonsai: ik hoop echt dat je snel weet wat er aan de hand is. @ Desert: sta je ook wel een beetje raar te kijken, hahahaha. Fijn dat alles goed gekeurd is. @ SylviaM: Succes morgen!
pfff muisje dat is een hoop werk...en ik heb geen paintshop pro... heb er nu de puf niet voor...misschien over een tijdje haha als de ongi weg is! En Lumea terug gelezen? Hihi Muisje toch....niet schreeuwen tegen mensen die ervoor zijn om je te helpen hoor foei! Groetjes, Miranda
hahaha ik zal wel even wat proberen, of het lukt weet ik niet hahaha maar wat voor banner wil je? en welke foto's? kleur etc. dan ga ik wel ff klooien hahaha Oeps...ben je nu boos? hahahha
hihi nee hoor je hoeft nu niet te gaan prutsen voor mij...komt wel een keertje hoor! als het me niet lukt wil ik van je diensten gebruik maken! En ik ben boos! jah...hoe durf je.... Hihi..nee hoor...gekke muis!
Miran, wat lief dat je die kleertjes heb gehad! En ja zo zijn ouders he, jaa nee nu krijg je echt niks meer, om toch nog meer verwend te worden, leuk! Loel, hahaha ja nou ja, ik vond het eigenlijk nog zielig ook en toen ik zei, na ik moet nu gaan wil je nog afscheid nemen? ging ze helemaal huilen hahhaha muissieeee, supeerrr die banneerrr... bonsai, hoop dat je morgen wat meer weet met je plasje!(klinkt stommer dan ik het in mijn hoofd had )
Zo, voorlaatste werkdag erop! woehoe! Mannetje licht toast met siroop te knabbelen in de zetel, zo zielig... @ink: fijn dat met de beeb alles ok is, maar die ischias klinkt toch maar jasses hoor! Hoop dat je er met fysio toch goed mee geholpen bent! @sylvia: duimduimduim voor de baan! En goed luisteren vanaf nu als je naar de helpdesk moet bellen he @miran: dikke dikke knuf nog! En wat lief dat je papa met een setje langskwam! Ik ga zo maar eens men nestje induikelen, morgenvroeg en -avond nog werken, maar ben dol dol en dolgelukkig, WANT IK HEB GEEN HOOFDPIJN MEER! (snel afkloppen...)
Tnx! Ja, kan echt niet geloven hoe blij ik ben nu! Bijna 3 weken weer zo'n zeurderige hoofdpijn met knallende hoofdpijn ertussen! Hoop dat ik snel zwanger ben, want ze zeggen toch dat hcg het beste medicijn is tegen migraine
hHeb je hem aan mij gegeven lieselke...ik heb er ineens last van hihi.. ga ook maar eens naar bed...hubbie zal zo thuis zijn van zwemmen... Echt ik moet ook eens eruit hoor! Pfffff....ga mooi afspreken met mijn vriendin om ook een keer te zwemmen..of sauna...lekker zin in! Of met hubbie..en de kleine een weekendje bij oma brengen...dan kunnen we ook eens uitslapen weer saampjes...en lekker klussen...zonder dat ik mijn oor altijd open heb of ze wakker word whahahaha... (ik kan dat niet he...helemaal laten gaan als die kleine kamer ernaast ligt......stom he...) Groetjes, Miranda
Miraaaaan, ik heb toevallig een boekje binnen gekregen met allemaal leuke kortingsbonnen voor de sauna in Schiedam, zoo leuk daar! Als jij m wilt hebben, stuur ik zo dat boekje op hoor! Liesel, het is echt waar...ik hoorde t ook, mja ik loop alweer 3 dagen met pijn in mijn nek, waardoor ik koppijn krijg..een vriendin noemt het altijd, last van de geldzorgenspier