Wahaaaaaaahahhaa Sas, de geldzorgenspier! Een collega van mij is naar de accupuncturist geweest met haar migraine-aanvallen en heeft nu al 5 jaar zelfs geen gewone hoofdpijn meer... Mss in de grote vakantie toch eens overwegen! *neemt snel mirans hoodpijn weg, steekt hem in een doos, slot erop en spoelt hem snel door de wc!* @miran: is misschien eens een goed idee, lekker onder jullie 2tjes genieten van elkaar! Gaan ervoor zou ik zeggen! Zo, ben men bedje in nu! Slaap goedjes, slagroomtoetjes!
@ Lies: JOEHOE, geen hoofdpijn meer @ Miranda: BOEHOE wel hoofdpijn @ Lumea: gaat goed hoor, dadelijk naar de gynaecoloog, ben benieuwd. Hoe gaat het verders bij jou? Tot straks allemaal
Goedemorgen meiden! *klaagmodus aan* Hehe, ik ben weer thuis. Ik reed om 8.15 weg om Marissa naar de opvang te brengen... heb er gewoon tot 9.33 over gedaan om heen en weer te komen... zo belachelijk veel file onderweg... ik ben zo blij dat ze vanaf juni lekker hier in de wijk kan, hoef ik de (snel)weg niet meer op, kan ik lekker fietsen of lopen. *klaagmodus uit* Zo nu even reageren @miran, balen van je ongi hoor! En van je hoofdpijn ook! En ik kan me ook niet laten gaan als ik weet dat Marissa wakker kan worden hoor Daarom is zo'n weekendje soms wel erg lekker... gewoon een keer lekker doen hoor... oja en nog gefeliciteerd met je baan, had ik nogniet gedaan volgens mij en anders nog maar een keer @lieselke, fijn dat jouw hoofdpijn weg is hoor! Beterschap voor je mannetje hoor @syl, ik duim hoor voor je dat je die baan krijgt, ik zou hem zeker niet laten schieten omdat je misschien zwanger bent of wordt... daarom zou ik hem juist nemen als het kan, als ze je willen houden heb je tenminste inkomen. Is wel handig met een kindje @bonsai, sterkte bij de ha hoor, ik hoop voor je dat er wat uitkomt en geen enge of nare dingen... hele dikke knuffel hoor! @ink, fijn dat het goed was met je beebje, wel balen van de ischias, maar ik weet nog van een van de sept 07 mama's die het ook had dat het met fysio heel snel beter gaat. En toen wist ik het niet meer.... sorry als ik je vergeten ben hoor, dikke knuffel dan O ja, en ik geloof dat onze pauzeronde toch niet helemaal pauze is Ik had toch condooms gekocht (was in opdracht van manlief, die wil geen kindje in dec) Nu hadden we gister zin en toen zei hij zullen we ze maar in de kast laten liggen dus dat hebben we maar gedaan... dusse je weet maar nooit Zo nu ga ik maar wat doen, anders gaat het niet goed komen vandaag Bye!
@ Rootje: hup Rootje hup Kom net van de gynaecoloog vandaan en alles was gelukkig goed. Ik ga pas weer over 3 weken, want er was echt geen reden om zorgen te maken. Heb ik toch een angstig gevoel, dan mag ik altijd tussendoor komen. Ben wel weer gerustgesteld. De lengte van mijn baarmoederhals was nog precies hetzelfde, dus pffffffffffffffffff gelukkig maar. Weer een spuit in mijn linkerbil en ik kan er weer tegenaan hahahaha. @ Jutte: ik word niet tussendoor getest op GBS. Het komt en het gaat. Ik krijg bij de bevalling zowiezo antibiotica. Is het allemaal nog vol te houden daar? Nog ff relaxen en dadelijk weer werken. DOEIIIII!
Goedemoooorgen toetietoeties! oeeh Roootje, klussseeeeeeen hahaha loel, weer een spuit in je bil? Krijg je die elke keer?
Hallloooootjes! Ro You go girl hihi Loel wat fijn dat alles goed is! Aaaaah moet zo van 2 tot 4 op sollicitatie zenuwennnnnn kusss
Middag allemaal! legt een kussentje op het wachtbankje, want ze krijgt pijn haar poep anders...* @Rootje: woeeehoee, toch mss een beebje in december dan! @Loel: fijn dat alles ok as en dat je een gyn hebt die er 'echt' voor je is als je zorgen hebt! Wel ai ai ai van je bil! *kusje* :-D @sylvia: veel succes met de sollicitatie! @knip: hoe is het met je?
Zo effies pauze Ben wel toe aan een bakkie... Ik ben wel druk ja, ben erg huisfout vandaag Ik heb echt de hele badkamer uitgesopt en heb de hele 1e verdieping (op onze inloopkast na dan) grondig schoongemaakt. Nu nog een paar wasjes wegvouwen en strijken en de beganegrond nog, dan ben ik weer super bezig geweest vandaag. Je zou haast zeggen dat ik soort nesteldrang heb Verbazingwekkend trouwens zoveel als je kunt doen als dat kleine meisje er niet is... Zo nog even wat email afhandelen en dan weer verder poetsen... Tot strakkies!
hoi hoi Bedankt voor alle goede vibes: Mijn gesprek ging heel goed! Ik hoor uiterlijk maandag hoe of wat... spannend! Op de weg terrug naar huis werd ik gebeld door een headhunter die mij gespot had op Linkedin en had ook een leuke vacature (Manager bij een farmaceutisch bedrijf - 8FTE) klonk heel leuk en heb gezegd dat ik wel op gesprek wil (en snel!). Klussen is gisteren goed gelukt @Loel: fijn dat alles goed is. Wat is GBS? Waarom meten ze de lengte van je baarmoeder? (gebeurt dat bij iedereen?) @Rootje: klinkt als een goede pauze ronde Vanavond weer lekker koken: Voorgerecht: taartje van ouwe wijvenkoek, paling met sjalotje en cremefrachie en gekarameliseerde appel. Hoofdgerecht: gevulde ossenhaas met gekarameliseerde pastinaak en witlof Nagerecht: kaasplankje Oh lieselke: mijn sabbayon was gelukt! Afgelopen dinsdag geprobeerd.
hoi meiden gister uiteten geweest en het smaakte me niet...Jammer...Ben helemaal niet meer dol op avondeten. Maar wel een gezellig avond gehad. Miran jippie! Gefeliciteerd. Loel fijn dat alles goed was! Rootje ik hoop op dec beeb! Lies fijn dat je hoofdpijn weg is, heb er op het moment ook veel last van. Zo'n lekker zwaar hoofd. Hoe is het met je mannetje? Syl een positieve ovutest, super! Knip waar ben je? Druk op t werk? Wilde vanmiddag even naar de stad, schoentjes ruilen voor Loïs, komt het weer met bakken uit de lucht
zoo goeiemiddag dames! Hier net thuis van stadten en consultatiebureau..pff wat is dat vermoeiend zeg op de fiets...had me verslapen dus geen tijd om de buggy aan de fiets te sjorren...dat werd dus dragen! Meteen maar even naar de fietsenmaker want het stoeltje op mijn fiets dat zat niet lekker...er moest een andere stuurstang op...dat heeft hij erop gezet en madam zit als een koningin! Oh ze is weer goedgekeurd...weegt bijna 10,5 kilo en is bijan 78 cm groot...had groter verwacht ivm haar kleertje van maatje 80 die niet meer passen.... Heb wel aangekaart dat ze zo eenzijdig beweegt en nu krijg ik een brief thuis met een nummer voor een fysiotherapeut....moet eventjes langs gaan om te kijken of die iets ziet...zei zagen op dat moment niets...ja dat ze alles over links doet..maar niets mis met haar lichaampje...dus dat doen we dan maar eventjes. ooh syl wat goed dat je zoveel aanbiedingen hebt zeg en dat je gesprek zo goed ging. Hopelijk krijg je de baan! He suuz...das jammer dat je eten je niet meer smaakt...gaat wel weer over meis! Hoe is het verder met iedereen? Hier is het dipje weer over hihi...is meestal ff door de ongi..die dus in volle hevigheid is losgebarsten hoor...bah bah veel roodverlies meteen....dus hopelijk nu wel korter ongesteld! Oh en misselijk vanmorgen en vannacht...misschien wat verkeerd gegeten..pas ook al...als ik niet zo goed kon onderdrukken door 9 maanden lang spugen en misselijk dan had ik moeten spugen vannacht... Groetjes, Miranda
Heb ik al eens gedaan... boos UPC gebeld omdat mijn tv het niet deed... zegt die vent aan de andere kant ineens 'joh, Klasien doe ff rustig... over een half uurtje ben ik klaar hier, dan kom ik wel ff kijken wat er aan de hand is!' Bleek het de vriend van een van mijn beste vriendinnen te zijn... lol lol lol lol Hij had het wel binnen 15 minuten gefixed! En achteraf konden we er heel hard om lachen.
@sylvia, way to go girl! Lekker hoor al die sollicitaties, nu hopen dat er een superbaan uit komt rollen voor je, mijn duimen draaien hoor voor je! Ooow en ik zag weer verrukkelijke dingen voorbij komen Waarom mag ik zulke dingen nou niet van Sonja Nou ja even doorzetten nog, de overtollige kilootjes verdwijnen in rap tempo... @klasien, wat geweldig zeg, heb je ineens een bekende aan de lijn... maar wel fijn dat hij het snel kon oplossen, dat voordeel had je dan ook wel weer. @miranda, poe zeg, wat een gedoe allemaal. Gelukkig is het allemaal weer goed gekomen Wat een grote meid is alyssa trouwens, ik moest gisteren naar het bureau met marissa voor de 18 maanden afspraak en zij woog 10,3 kg en is 82 cm (is peuterbureau al, dus staand meten en wegen met luier om)... dusse jouw meisje haalt de mijne in Maar marissa is altijd aan de lichte kant geweest al vanaf geboorte. Lengte viel mij ook iets tegen, want Marissa heeft bijna alle shirts al maat 92 en broekjes 80 of 86... Enne Marissa heeft ook lichte voorkeur voor rechts trouwens, maar volgens hun niks om ons zorgen over te maken. @suuz, balen dat het avondeten niet smaakt. Ik had dat ook tijdens de zwangerschap van Marissa, is best vervelend inderdaad. Maar gelukkig wel een gezellige avond gehad, dat is eht belangrijkste... Zo nu ga ik nog even stofzuigen en dweilen, dan ben ik weer zo goed als klaar voor vandaag.