Woehoe sylvia, klinkt goed al de jobs ineens! toi toi! En lekkeeerrrrrrr eten weer vanaaf! hier is het gewoon rijst met lich currysausje en gevuld kipfiletje (mannetjes maag verdraagt nog niet zoveel) @miran: hahahaa Alyssa de fietskoningin! hoop dat het niet te erg is met je meis en dat de fysio wat tips kan geven! En ongi, snel snel maar weer weg! @klasien: wahahah, kan je maar gebeuren!
@lieselke: mjammie! (ik had gisteren ook een gevuld kipfiletje) Ik heb mijn ovulatietesten in mijn album gezet, zouden jullie beiden als positief bestempelen? Bovenste is van gisteren, onderste vandaag. Let op: de controlestreep is verschillend van kleur en kan je oordeel beinvloeden..
Ik denk dat gisteren je eisprong geweest is (of dat je eitje toch deftig op springen stond )... Bovenste is een pak donkerder dan de teststreep, ook al verschillen die beide van kleur. Maar mits je goed geklust hebt... Duimduim!
hmm syl ik zou de bovenste als hoog positief beschouwen hoor...de onderste is alweer aan het afzwakken...
thanks meiden! Mijn temp zal morgen wel omhoog schieten (fingers crossed). Zo, ossenhaas is gevuld en gekruid, kaasplankjes zijn gemaakt en afgedekt, paling word in stukjes gesneden (ben al over de helft). Nu eerst mijn thee even opdrinken en M&M checken
meiden even snel ene berichtje van mij Heb vanochtend een ongeluk gehad heb zelf gelukkig niks maar auto wel ben nu aan het kijken naar andere auto enz denk dat deze maken te veel gaat kosten heb nu niks bijgelezen doe ik nog wel een andere keer jullie zijn nu op de hoogte doei doei
KNIP? Jeetje, je doet me wel schrikken hoor! Ben blij dat je zelf niks hebt! Doe maar rustig effe, we horen het wel! *gaat bakje koffie halen om te bekomen* ((((((((((((((knip)))))))))))))))
Pffff Knippy, je laat me schrikken... zeker weten dat met jou/jullie alles goed is? Ik werd net weer (!) gebeld voor een functie, maar dat was niet wat ik zocht...
hahaha Klasien ik val zowat van mn stoel, dan schrik je je toch ook de bietjes Knip! gelukkig heb je er zelf lichamelijk niets aan overgehouden! knufff Kussss PS: Sollicitatie is goed gegaan, hoor uiterlijk Dinsdag meer.
Hahaha Springmuis, ik las dan schrik je je ook de tietjes hahaha, dacht ooh dat wil ik ook dan tietjes Enne sollicitatie, spannneeeenddd(bankstel bij de buren brand ) bonsaaai, hoest gegaaan? Och knip, ik schrok me kapot! Heb je echt verder niks aan overgehouden?
Knip, ik lees strks wel wat er gebeurd is, moet zo weer gaan werken! Als er nog klusjes gedaan worden vanaaf, have fun Toedeloe!
Even een kort bericht van mij! Vanavond word spannend, als mijn vriend gaat werken word mijn nieuwe slaapplaats de logeerkamer (ik acht de kans erg groot) Hij gelooft niet dat ik het meen... En dat doe ik dus wel! Knip, alles goed verder? Miran, voel je alweer wat beter? Uhm... eetse allemaal!
Helma spannend meid en veel sterkte en suc6.. KNIP! Wat doe je nou! Auto in de prak......gelukkig heb je zelf niets..rustig aan en hopelijk vind je snel een nieuwe auto....... SYL Positieve ovutest spannend.....suc6 met klussen.....
@ Desert: Ik krijg elke donderdag een spuit, arme billen, hahahaha. @ Lies: je kusje maakt veel goed @ SylviaM: Iedereen wilt je! GBS betekend Groep streptokokken B. Ze meten mijn baarmoederhals om te kijken of er geen reden is voor een vroeggeboorte. Dat doen ze omdat bij Lotte mijn vliezen gebroken waren bij 28 weken. Dit is niet standaard. Het water loopt in mijn mond als ik je menu lees. @ Klasien: ik had je gezicht wel willen zien, erg grappig . @ Knippy: Oei dat klinkt niet goed. Gelukkig is er niks met jou aan de hand. (((((((((((((((((knuffel))))))))))))))) @ Springmuis: spannend hoorrr
@loel, ooh elke week, aauuuwww! Bij mij word mijn baarmoederhals vanaf 30 maart gemeten, ook voor vroeggeboorte..Jij krijgt ook misschien een cerclagebandje toch? @muis, hahahaha
@ Desert: Ik hoef geen bandje, het is meer om te checken. De vorige keer was de infectie de schuldige, dus misschien is er dit keer niks aan de hand. Die spuiten vallen wel mee hoor. Ik moet gewoon elke keer m`n kont showen, hahahaha. Ga leuke onderbroeken kopen, hebben ze ook feest