Gefeliciteerd meid, geniet er van met je mannetje. die van mij is nog niet eens thuis. Trein op Utrecht CS had vertraging geloof ik.
Dan heb ik ook een zieke geest hoor. Maar ja, dat zegt mijn man dan ook al jaren. Ik ben de hyves kwijt.
Moet je even op je eigen hyves naar home gaan en dan onderaan de pagina al mijn hyves aanklikken, daar staat ie tussen. Zou je link geven als ik de hyvepagina voor me had, maar dat heb ik dus niet, duh... #-o
@bonsai, o gelukkig... waar woont je vriend dan, want wij wonen ook aan die kant op leidsche rijn... misschien woont ie wel in de buurt @garnalencocktail... (*kwijl kwijl, krijg daar echt zin in nu na al die lekkere recepten *) Helaas had ik vanavond gebakken aardappeltjes met doperwtjes en een hamburgertje, maar goed, dat was ook wel lekker hoor... En niet onbelangrijk, dochterlief vind dat heerlijk en eet dan haar hele bordje leeg, wat ze meestal niet doet. Dus eten we dit toch iedere week maar een keer. Zo dan ga ik nu onze boef maar in bad doen en dan kan ze lekker gaan slapen. Misschien tot later! PS De spanning loopt hier nu wel op richting NOD, normaal heb ik altijd 2 dagen voor NOD een beetje bruine afscheiding, maar nu nog niet zou dat eindelijk goed nieuws kunnen zijn? Ik durf het niet te hopen eigenlijk... toch maar weer afwachten... testen heeft toch nog geen zin voorlopig omdat ik een LF van 10 dagen heb (en daardoor dus de vorige keer ook pas 1 week overtijd posi testte). Maar als ik donderdag nog niet ongi word heb ik goede hoop. Ok nu stop ik echt Bye!
Heejjjj Knippy gefeliciteerd! Maak er een leuke avond van. Ik je en pb sturen en hoor het wel! Daan nee hoor geen zieke geest, ik zag het gelijk... Rootje spannend! Wij eten ook gewoon gebakken aardappeltjes enzo hoor. Ze moeten een beetje vet binnen krijgen toch! Lees dat er een aantal nog druk zijn met de was, is hier gelukkig al gebeurd, heb er zo'n hekel aan... Pupke hoe is het met jou? Oh shoot nu kan ik geen vorige bekijken, wilde nog meer reageren maar weet even niet meer wat...Na ja komt dan nog!
bbkane, je zei in een krabbel wat een heerlijk ventje, maar het is een meisje hihihihi, je bent niet de eerste hoor...Nu ze haar heeft en klipjes in kan, zie je het wel hoor. Kijk hier maar eens in mijn album
! Advies nodig! Ik heb 1 week geleden een zo goed als positieve ovulatietest in mijn handen gehad (zie + op 19 nov in FF), temp ging iets omhoog en ik dacht dus mijn ei gespot te hebben. Gisteren een klein dipje in mijn temp (hoopte op innestellingsdip), vandaag weer ietsje omhoog... Heb ik vandaag een beetje roze/bruin slijm (draderig)... dus ik zojuist voor de zekerheid weer een ovulatietestje gedaan : BINGO... Hoe kan dit? Heb ik nu mijn ei of vorige week? Ik ga hem nu laden in mijn album...
Sorry, kan je niet helpen ik heb echt geen idee. Het klinkt wel een beetje vreemd inderdaad. Hoop dat er snel iemand is die er ervaring mee heeft.
Heee Daan, weet niet of je dit leest maar weet je nog dat we het over misselijk worden hadden? En dat je nog schreef dat ik waarschijnlijk eerder misselijk zou worden dan jij? Nou, ik voel me niet helemaal lekker, een beetje rillerig en ook een onpasselijk misselijk gevoel. Morgen weet ik of het vd zwangerschap is of dat ik algeheel lamlendig ben. ale: Verder gaat het hier goed . Aan de rest die hier ook ronddwalen: ....hoe is het met jullie?
Och, arme jij. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Er gaat wel iets rond, want er zijn meer meiden hier die ziekjes zijn. En ander, tja je bent nu 6 weken, dan schijnt het te beginnen hoor. Hoe dan ook niet fijn zeg. Maar 1 voordeel: Je bent er, als het goed is, ook weer eerder af dan mij En lente: Ik heb een site gemaakt voor de augustusmama's. Kijk maar onder mijn banner en klik!
Zo hé, dat is een echte positieve test. Je zegt dat je vorige week een zo goed als positieve test hebt gehad. Zou het niet zo kunnen zijn dat dit je echt positieve test is? Ik zou voor de zekerheid even nog aan de klus gaan. Je weet maar nooit. Je ovutest als zwangerschapstest....... dan ziet het er wel heel erg goed uit. Ik vind het alleen zo vroeg. Het zou wel heel heel erg leuk zijn. Ik ga duimen voor je hoor!
Ik ga ook maar proberen mijn vriend te verleiden vanavond... (zal niet zo makkelijk gaan, is moe en sjagerijnig)
Dames ik ga lekker slapen. Ben moe en heb het koud dus lijkt het me verstandig naar bed te gaan. Welterusten allemaal!