heey meiden , Heb nog niks terug gelezen maar ben net thuis nu wat een kut dag zeg (of te wel week) alles zit tegen ik ga even terug lezen maar niet overal op reageren nu sorry
Knuffieeee voor Knippyyyyyyy! Oh ik heb zoiets leeeuks! Mijn moeder word 23 maart geopereerd aan haar dikke darm en ik dacht ooh die ken wel wat leuks gebruiken! Dus wat heb ik nou gedaan, voor 17 april, een geslachtsbepaling echo geboekt! Desertman weet ook nog van niks, dus hopen dat ie niet mee leest Dus nu gaan we 17 april onder het mom, gezellig wokken met mijn ouders..en daarna naar de echo! Nou is dit leuk of is dit leuk?
@ sas jippie alle spullen binnen @ Lies hoe is het met lieselman @ suuz hoe was het bij de griek en welke was je? niet leuk lees ik nu jammer dat het niet smaakte @ Syl hoe is de sollicitaie geweest? @ Ink goede en minder goede berichten bij de vk vandaan heb je ook foto's? @ Miranda leuk nieuwe kleertjes voor allyssa altijd welkom toch @ Rootje toch onveilig geklust wie weet @ loel super dat alles goed was @ Klasien wat een blunder zeg met die upc maar fijn dat et gefixt was @ syl volgens mij was gister je ei hoor Ik zal even uitleggen wat er precies gebeurd is vanmorgen ik stopte voor het stoplicht en daarna trokken we op gelijk staan we weer stil op keizerkarel plein (zeer bekende rotonde in nijmegen) dat ging allemaal goed de auto voor mij trekt weer op en ik ook maar mits ik optrek remt ze gelijk weer ik dus ook en op de een of andere manier blokkeerde me wielen dus en gleed zo door tegen haar aan ik denk dat ik net tegen de 20 km p/u zat nou mijn voorkant helemaal in elkaar en zei heeft dus amper schade lichte krassen meer niet dit was mijn auto ongeluk verhaal dus Morgen ga ik kijken naar een andere want waarschijnlijk gaat het opknappen hiervan 1500 tot 2000 euro kosten en de dagwaarde van de auto is ongeveer 2000 euro dus gaan we niet doen Ik heb zelf gelukkig helemaal niks alleen hele grote schrik en nu buikpijn en hoofdpijn ga zo lekker me bed in Meiden bedankt voor alle lieve woorden en knuffel jullie zijn echt schatten Kus))))))))))))) @ sas wat een leuke verrassing voor je mama en nu ga ik naar bed ik ben op sorry doei doei
Och lieve Knip, wat erg zeg!Kan me helemaal voorstellen dat je je kapot geschrokken bent! Doe je rustig aan? Kussieee
Even snel een dikke knuffel voor Knippy, doe maar even rustig aan, wel balen dat je nu een andere auto moet zoeken... @sas, oow helemaal leuk Dat is echt een verrassing hoor! Ik heb in 2007 een geslachtsbepaling laten doen als verrassing voor vaderdag (hij was tenslotte as papa ). Viel ook erg in de smaak, dus komt vast goed bij jou! Zo dan ga ik zo maar slapen, ben gewoon moe van al dat schoonmaken in huis... Truste meiden en tot morgen!
he bahhh...wat een raar ongelukje zeg...en idd zoveel betalen terwijl hij niet zoveel waard is....dikke knuffel hoor!!1
Ik kom snel nog effe een dikke knuf posten voor Knip! Ik hoop dat je snel een nieuwe auto vindt, want voor dat geldd laten repareren is idd niet de moeite. Ben al blij dat jij niets hebt! Voor de rest k*tavond: -mijn overgrootmoeder (woont naast mijn ouders, dus goede band mee) is heel slecht en ligt in het ziekenhuis. Longontsteking, hartritmestoornissen en geheugen weg...ziet er niet goed uit -broer van onze buurvrouw heeft zelfmoord gepleegd... Ken die man niet, maar krijg het er toch koud van. 35 jaar en 2 kinderen en een vrouw blijven achter - baas van onze vaste taverne heeft een epilepsieaanval gehad namiddag en ligt ook in het ziekenhuis - ik had weer zo'n "sliertje" ouder bloed toen ik daarstraks naart toilet ging, dus denk weer neit raak deze ronde, mits ik dat vorige ronde ook had *jammergezang uit* Met mannetje gaat het gelukkig beter, tnx iedereen die ernaar vroeg. Ga zo maar mijn bedje in, morgenvroeg effe vergaderen en dan even helpen in de taverne... En dan rustig weekendje houden denk ik! Slaap lekker meiden!
Goedemorgen dames! Zal de ochtend positief beginnen. De relatie is toch tot een einde gekomen! Hij had toch bedacht dat zijn werk belangrijker was, en dacht nog steeds dat het zo'n vaart niet zou lopen. Ik ben dus in de logeerkamer in getrokken. Mag blij zijn als ik vanacht 4 uurtjes geslapen. Hij was om half 1 thuis en dacht zonder een woord te kunnen gaan slapen! Nou, dat had ik niet bedacht, dus ik de kamer in gestormd en heb hem nog 1,5 uur wakker gehouden! Nu druk op zoek naar een andere woning. Heb via marktplaats wel iets gezien, maar nog geen reactie op de mail gehad. Vanmiddag maar eens bellen. Verder ben ik dit weekend goed druk, dus zal er niet veel zijn! Maar als er weer iets gebeurt laat ik het jullie allemaal weten! Dikke kus......
Owww Helma een hele dikke kus voor jou terug + enorme knuffels. Wat een vreselijke nacht zo . Het klinkt ook uit je verhaal totaal niet alsof je vriend zich nog wilde inzetten voor jullie relatie . Hoop dat je die persoon van marktplaats snel kunt bereiken ivm de niewe woonplek. Kun je tot je iets voor jezelf gevonden hebt bij vrienden of familie terecht? Dikke knuffel meid nogmaals. @ Lieselke: jij ook al zo'n heftige avond achter de rug . Heb je nog wel een beetje kunnen slapen? Ook een enorme hug voor jou
zoo wat een nieuws om te lezen zeg.... Helma dikke knuffel meis....rot vent...ga maar snel idd iets voor jezelf zoeken en wie weet hoe het dan verder gaat. Misschien kunnen jullie elkaar dan weer leren kennen of juist niet en ga je gewoon verder. Heel veel sterkte meis, en kom je frustraties hier maar uiten! Oh en kan je idd ergens terecht totdat je woonruimte hebt? ooh en liesel jij ook al zo een rot avond/dag...dikkek knuf voor jouw! Weer bruin? he bah...wanneer wilde je er naar laten kijken of alles goed zit bij jouw en je ventje? Hier net vanalles geregeld voor die 4 weken dat ik fulltime moet werken....dan zie ik mijn meisje hele dagen niet...want moet haar dan s'ochtends wegbrengen om half 8...is ze net wakker...en ophalen doet marco...en ze gaat rond 7 uur naar bed. Als ik geluk heb ben ik om half 7 thuis.... dus geen eten geven..maaar wel de ochtend fles nog! die is voor mij hihi...= lekker knuffelentijd voor mama! En de ongi...tsjah...wat moet ik ervan zeggen...tis niet veel en ook niet weinig...hopelijk snel weg! want had helemaal geen bruin...gewoon meteen rood! zou het een normale ongi zijn? Dan heb ik toch mijn ei gehad...op de dag dat mijn vorige ongi net weg was......op donderdag een ietjes donkere test gehad..dus was ei al weg helaas... Groetjes, Miranda
Moooge meiden! @helma, wat een stap! Sterkte! @lieselke, jeetje wat een ellende jij ook sterkte en knuffel! Vandaag gaan we naar de Gemeente voor de erkenning van het kndje, leuk! kuss
haha jaa en hij moet er wel bij zijn....tenminste...lijkt me wel makkelijker hihi.. veel plezier vandaag dan he...ik ga ook maar eens iets doen! zit alweer de hele ochtend hier! foei..... volgende week hou ik Alyssa thuis! joepie kijk er nu al naar uit! Groetjes, Miranda
Hier in Purmerend moet je een afspraak maken, wisten wij veel hahahha, dus volgende week vrijdag hebben we een afspraak voor de erkenning!
Zo zie je maar dat je er beter vroeg bij kunt zijn want het is al met al een hele papierwinkel om alles geregeld te krijgen voor de erkenning. Iig heb je nu wel een afspraak staan .