Ben er achter gekomen dat ik er eigenlijk behoorlijk tegenop zie om weer zwanger te worden. Afgelopen maand was ik opgelucht dat ik niet zwanger was en deze maand doen we er ook niet echt ons best voor en dat komt vooral bij mij vandaan. Het is gewoon angst. Heb het er wel met Lumeaman over en hij zei nog tegen me dat als je nooit risico's neemt uit angst dat het vast fout zal gaan dan kom je nergens en dat is ook zo met zwangerschap. Misschien klinkt dat nu wat bot maar hij bedoelde het juist heel lief O. Oja, verder nog een update: ik ben bezig met een sollicitatiebrief durf er bijna niet meer over te schrijven want ik heb gewoon niets nieuws te melden pffffff
zo, ben ik er weer ffies na heel veel drukte hier, is dit het eerste dat ik lees! hoe komt dat zo Lumea? door werk en woning perikelen?
@ Desert en Moor: ik was m'n berichtje nog aan het wijzigen. Doe ik altijd tig keer.... Ja, het is vooral angst denk ik voor weer een MA en een miskraam en vooral omdat de vorige miskraam nog vers in het geheugen ligt. Er weer zoveel mee bezig zijn en dan is het weer niets. En dan is het ook nog 2x een MA geweest en dan ben je weer 2,5 maand verder voordat het komt. En nu ga ik weer snel verder, moet nog heel veel doen. Lees ander moment even bij ok.
@ Helma: Na al die verhalen lijkt me dat idd het beste, hoor. Veel sterkte ermee. Ben de rest een beetje vergeten Aan iedereen die knuffels nodig heeft --> een dikke knuffel Aan iedereen die het niet nodig heeft --> ook een dikke knuffel Het ziet er zo fantastisch uit buiten en ik zit binnen Morgen gaan we wel een dagje naar Eindhoven! Jippie: eindelijk naar Babydump voor enkele grote aankopen en dan een middagje gezellig rondslenteren en winkel kijken. Iemand een tip? Ik wou zeker eens een kijkje gaan nemen in Prenatal. groetjes Meilan
wow lumea...misschien ben je dan nog niet helemaal klaar voor een tweede...alhoewel..het commentaar van je man...is ook wel iets. Heel veel succes met het op maken van je hoofd en beslissing! Meilan! Ben niet zo heel erg bekend in eindhoven...maar ikea zou ook leuk zijn...die zit toch ook in eindhoven? daar heb je ook heel veel babyspulletjes! ooh ff spammie... ik vond haar zo in bedje...en nadat ik in mijn broek piestte van het lachen en het fototoestel had gepakt om ff een kiekje te nemen, heb ik haar een kontje gegeven en stond ze!
Middag! Vandaag beetje beter hier, rustiger vooral @miran: wij wachten nog tot de zomer voor we verdergaan. Gyn hier vraagt te wachten tot je zeker 9mnd bezig bent... naja we zien wel, ik geef zeker de hoop niet op hoor. Denk trouwens dat ik pas van vorge maand echt ontpild ben, omdat ik toen pas men eisprong echt gevoeld heb en rond die periode ook vrij wat afscheiding heb met soms dat sliertje bruin (afsch op zich is compleet transparant.) Wat een leuke foto van je meis! Zal niet zijn dat je bijna in je broek pieste! @Knip: hoe zit het met je auto? Gat het een beetje met je? Geen pijn meer? @helma: dus toch een einde...dikke knuf meid en ik hoop dat je snel terug 'op de rails' bent! X Zo, ik ga effe wat knabbelen (heb nog niet kunnen eten vandaag) heb zin om vanaaf lekker uit eten te gaan, seffes bij mannetje aanbrengen
jaa..die foto is leuk...maar daarvoor zat ze met haar tanden om het bed....hihi...dat was zooo grappig! en daarom moest ik zo erg lachen! knabbel ze! Oh en nog wat langer wachten, als je idd nu je eisprong voelt..moet snel goed komen dan!
whaaaaaa hallo allemaal Ik heb goed nieuws ( nou ja koste wel behoorlijk wat) Ik heb vandaag een andere auto gekocht het is een toyota carolla 1.9 uit 2000 met de kleur blauw en een diesel aangezien ik wel heel veel kilometers maak. het was wel een hoop geld maar ben er wel blij mee nu even afwachten hoeveel de schade bij de tegenpartij is hoop niet te veel eerlijk gezegd. einde ego berichtje ga ff eten maken en bij lezen
bedankt meiden voor alle knuffels doet toch altijd goed @ Lies wat een dag heb jij gehad zeg ook een hele dikke knuffel voor jou hoop dat het snel beter gaat met de mensen die in het ziekenhuis liggen @ Helma meissie dus toch het einde Hele dikke knuffel ook voor jou hoor meis. Hoop dat je snel een eigen plekkie vind en je alles voor je zelf weer lekker op de rails krijgt @ Miranda die 4 weken gan je lukken weet je dat het bedrijf trouwens op wat zou het zijn ongeveer 5 minuten van mijn huis zit. ow en laten we hopen dat je een normale cyclus hebt met een normale ongi @ sas leuk desertman heeft kindje erkend woepie uhmmm toch nog niet jammer dan volgende week maar @ Lumea ach tjeee waarom toch? het zwanger zijn moet ook zo mooi zijn en kijk eens wat voor mooie pracht dochter dat je al hebt daar kan toch best nog een wondertje bij lijkt me @ Miranda wat een leuke foto's @ Lies heb nu wel heel erge pijn in me portomonee bah wat kost het veel geld zeg merk trouwens ook dat ik een stuk rustiger rij nu Ikke ben weer bij gelezen zal nog even snel de lijst toveren en dan ga ik naar me oom en tante om te knippen heb gelukkig een leen auto nu
NOD: * Beebie, 26 jaar, 15 maart, 18e ronde voor 1e kindje * Knippy, 24 jaar , 18 maart , 8e ronde voor 1e kindje * Lieselke, 24 jaar, 24 maart , 8e ronde voor 1e kindje * Springmuis, 21 jaar, 24 maart , 30e ronde voor 1e kindje * SylviaM, 32 jaar, 24 maart, 12e ronde voor 1e kindje * Lumea, 32 jaar, 27 maart, 2e ronde na mk voor 2e kindje * Rootje, 30 jaar, 28 maart, 11e ronde voor 2e kindje (pauze dus ronde blijft het zelfde volgende keer) * KwiePark, 27 jaar, ? maart , 12e ronde voor 1e kindje * Miranda, 28 jaar, 8 april, 7e ronde voor 2e kindje Zwanger: * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon * Daffie1977, 32 jaar, zwanger in ronde 1 van 3e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon * Meilan, 26 jaar, zwanger in ronde 1 van 1e kindje uitgerekend 25 juli van een dochter * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 2 augustus * Sweepy, 27 jaar, zwanger in ronde 2 voor 1e kindje (tweeling) uitgerekend 9 augustus * Inkerbell, 28 jaar, zwanger in ronde 3 voor 1e kindje uitgerekend 14 augustus * Jutte, 31 jaar, zwanger in ronde 4 voor 2e kindje, uitgerekend 21 augustus * Pupke, 29 jaar, zwanger in ronde 4 voor 1e kindje uitgerekend 3 september * Katjak79, 29 jaar, zwanger in ronde 15 voor 1e kindje uitgerekend 12 september * xxsuuzxx, 28 jaar, zwanger in ronde 8 voor 2e kindje uitgerekend 15 september * Joyce, 24 jaar, zwanger in ronde 4 voor 2e kindje uitgerekend 15 september * Desert, 33 jaar, zwanger in ronde 3 voor 1e kindje uitgerekend 16 september * Moor, 28 jaar, zwanger in ronde 7 voor 1e kindje uitgerekend 30 oktober Vlindertje: * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen en in ronde 11 bij 5 weken en 1 dag * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen * Nadinneke heeft in ronde 1 en ronde 2 vlindertjes gekregen * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje * Bonsai heeft in ronde 2 een vlindertje gekregen * Lonny heeft in ronde 5 een vlindertje gekregen * Lumea heeft in ronde 1 bij 11 weken een vlindertje gekregen * Klasien heeft in ronde 1 een vlindertje gekregen Artsbezoekjes: * Joyce 16 maart de 2e afspraak bij de vk * pupke 17 maart verloskundige * Jutte 20 maart (18 wk zwanger) echo en baarmoedermeting. * Daffie 24 maart VK * Kwiepark 25 maart gyne om 10 uur * inkerbell 26 maart 20 weken echo * Desert 30 maart afspraak gyne 9.30 uur * Suuz 30 maart 3e afspraak VK * Desert 3 april internist om 13.50 uur Pendels: * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen * knippy:1x maart jongen 1x meisje ,1x april meisje ,1x juni meisje 1x juli jongen, 1x november een meisje, 1 x maart 2011 meisje * Rootje79:Maart 2x Meisje , Juni 1x Meisje , December 1x Jongen * Desert: Knippy zegt januari een meisje * Miranda:1x april jongen,1x mei meisje,1x september jongen,februari 2011 meisje * Joyce: Justfem zegt zwanger in december van een jongen (pos test in januari) , caruli januari zwanger van een meisje * Bonsai: knippy zegt April 2009 meisje Maansteen: * Knippy 7e ronde met 1e x maansteen * Moor 7e ronde met 1e x maansteen 1e ronde met maansteen gelijk raak * lieselke 7e ronde met 1e x maansteen * Rootje 10e ronde met 1e x maansteen Verjaardagen: # Alyssa van Miranda 24 maart wordt 1 # Lieselke 27 maart wordt 25 # mirthe van Jutte 8 april wordt 2 # Helma 9 april wordt 30 # knippy 24 april wordt 25 # joyce 1 juni wordt 25 # Lumea 5 juni wordt 33 # klasien 15 juni wordt 31 # Lois van Suuz 16 juni wordt 2 # Klasien Zoon 22 juni wordt 8 # Loel 16 juli wordt 30 # katja 28 juli wordt 30 # Desert 3 augustus wordt 34 # Mano van Joyce 17 augustus wordt 2 # Sylvia 19 augustus wordt 33 # Moor 26 augustus wordt 29 # Meilan 1 september wordt 27 # Marissa van Rootje 11 september wordt 2 # Inkerbell 6 oktober wordt 29 # Jutte 1 november wordt 32 # Miranda 8 november wordt 29 # Suuz 22 december wordt 29 # MirandaMan 24 december wordt 35 # klasienMan 14 januari wordt 27 # Daffie 29 januari wordt 33 # Rootje 30 januari wordt 31 Bijzonderheden: * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn * Miranda: heeft PCO * Nadinneke: gaat na 3 miskramen voorlopig even aan de pil * Hanneke : krijgt een kijkoperatie en daarna misschien starten met IVF * Lonny: Heeft even een pauze * klasien : Voorlopig even rustig aan doen * SylviaM: Krijgt een chromosomen onderzoek ivm de MK * Lente1973: neemt na ronde 5 even afstand wil het even laten bezinken. * Helma : gaat weer aan de pil *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img]
Haai meiden Ben ik weer na een dagje groningen effe naar ikea geweest en naar de woonbeurs. Was super maar ben nu helemaal bekaf! Helma wat een grote stap, maar goed dat je hebt doorgezet zeg... Knip joehoe een nieuwe auto Lumea 2e blijft idd denk ik spannend....oja de fotos van mijn buik kan ik niet plaatsen, wil niet namelijk.... pfff meiden ik ga ffe ko...op de bank liefs ink.
haai Ink, fijn dat je een leuke dag hebt gehad! Geniet nu maar van je avondje op de bank, ga ik ook doen toedeloe!
wat een rust hier zeg vanavond liggen jullie allemaal op de bank? Ik ben weer terug van het knippen eerste centjes voor de auto zijn weer binnen. nu de rest nog hahaha zal eens kijken of ik een foto van internet kan uploaden hier
Woooow Knip, wat een mooi bakkie! Leuk! *ego modus aan* Hier alles wel redelijk, vanmiddag begon ik ineens kleine beetjes te plassen en een drukkend gevoel, plasje ingeleverd bij de assistente, komt ze terug blaasontsteking :-s Ging ze helemaal laten zien, jaa en als je hier kijkt zie je dat je bloed in je urine zit, dus ik, uuh wat? Bloed in mijn urine? Jaaa enne je maakt teveel leukocyten(bloedlichaampjes) aan..en ik moest met spoed een kweek naar het ziekenhuis brengen..kortom Sas in paniek! Mja heb toch maar de gynaecologie afdeling gebeld en daar werkt zo een lief meisje, die heeft alles rustig uitgelegd en ze zei ook dat ze het niet echt netjes vond van de assistente,dat ze zo hoog van de toren blaaste, ik bedoel, ze kennen me en ze weten wat voor paniekvogel ik kan zijn! Anyway, woensdag hoor ik of de kweek goed was, ze hadden ook eiwit erin gevonden...afwachten dus! *egomodus uit* @miran, wat een superlieve en leuke foto's!
hey meisjes! pff het is zo'n gekkenhuis geweest deze week, niet normaal! ik heb alles gelezen (meer gescand eigenlijk) Knip, blij dat jij in orde bent! Dat je auto stuk is, is vervelend maar jij bent belangrijkerder. Mooie nieuwe toet hoor Ggrr zegt ie Oja, nieuwe echo is 18 maart! lumea, ik kan mij je onzekerheid wel een beetje voorstellen. ik kan het niet voor je wegnemen helaas. Helaas is zwanger worden niet altijd vanzelfsprekend ... Het blijft spannend, iedere keer weer. Ik denk ook dat ieder verloskundige bezoekje of gyn bezoekje weer spannend gaat zijn. Zeker als je eerder al eens een slechte ervaring hebt gehad. Dinsdag vroeg moorman aan mij of ik er over na had gedacht dat er ook niet een kloppend hartje zou kunnen zijn. Nou, uiteraard had ik dat bedacht! Wat zou ik dan doen, vroeg 'ie. Geen idee... boven in bed kruipen en er niet meer uitkomen waarschijnlijk... knuffie voor lumea! Syl, wat mooi van je sollicatie! Zet m op hoor, ik duim voor je! Sas, jakkie blaasontsteking. Antibioticum gekregen? sterkte ermee! Leuk, volgende week erkennen! Daarna wel saampjes hapje eten ofzo he? Beetje vieren Ink, alleen kijken kijken niet kopen? Miran, knap meiske hoor, zo aan het bed! Met dr tandjes aan het bed?! Gek kind al gebeld met de fysio? het kan heel veel zijn he? Als kindjes een bepaalde kant minder gebruiken. Ook problemen met gehoor of zicht kunnen dit veroorzaken. Lies, voor jou ook een knuf, was niet niks zo op een avondje om mee te maken zeg! Sliertje bloed zegt weinig he... Rootje, vraagje voor jou. Nu de maansteen zijn werk heeft gedaan, moet ik dan over naar een andere? Of om met de woorden van Moorman te spreken: Moet er niet een andere kei om je nek? Deze is toch klaar? @Helma, meid wat een grote stap heb je gezet. Knap dat je de beslissing hebt genomen. Ik wens je veel succes met de woningzoekactie. Ik zal mijn oren open houden voor je. Zoek je alleen in je huidige woonplaats? @suuz, bij mij smaakt sommige etenswaren ook niet meer lekker zoals eerst. Gisteren had ik een echt heerlijk kabeljauwhaas, tenminste volgens moorman was ie heerlijk vervelend is dat he? Gelukkig wel gezellig geweest met uit eten. zo, ik heb ffies genoeg getikt nu. Het is waaaaaay past bedtime! heb ik niet persoonlijk op je gereageerd. Het is niet persoonlijk bedoeld en je staat niet op "mute" ik ben gewoon moe! sorry kus Moor
Even snel voor Moor, voor zover ik weet blijft deze gewoon werken hoor, hij kan ook helpen bij klachten tijdens de zwangerschap, zoals misselijkheid... maar ik zou even verder zoeken op internet, ik wil morgen nog wel even zoeken in mijn boekje hier thuis ook, maar ik ga nu eerst slapen. Je zou hem in ieder geval weer kunnen opladen in het maanlicht, dat kan geen kwaad. O ja, knip, leuke auto hoor! Welterusten!