Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Goedemoooorgen meiden, wat is het hier toch rustig! Gister heeft de hele avond internet er af gelegen, mensen wat een ellende hahaha

Vandaag de hele dag op Djenno passen, leukleuk!

Hoe is het hier?

Zie dat Knip nog maar 2 dagen tot testen is, spanneeeend meis!

Joyce mag vandaag naar de Vlos! Succes!

xxx

2. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Goedemorgen meiden!

Zo het weekend is weer voorbij, gaat altijd snel...

Jaaa Knip nog 2 dagen, heb je de testen kunnen weerstaan, en wat denk je?

Joyce veel plezier vandaag!

Hoe zou het met Jutte zijn? Bij aan het komen van het verhuizen?

Muis gefeliciteerd met je baan!

Leuk Sas oppassen, en idd wat voel je je ontheemd he als je geen internet hebt, eigenlijk erg ;)

Hier alles goed. Mijn buik begint echt te groeien, en somsss heb ik het gevoel dat ik de kleine voel, heel licht en ver weg maar eigenlijk onmiskenbaar! Heerlijk, ben zo benieuwd hoe deze kleine eruit ziet en of hij/zij op Loïs lijkt, na ja we moeten nog heel lang wachten.

Ben zaterdag met mijn zus wezen shoppen. Drie truien voor mezelf en voor Loïs een supergave tuinbroek met korte pijpen, hij staat haar helemaal te gek! Loïs is met mijn vriend vrachtwagens gaan kijken. Ze is helemaal dol van auto's, dus dit was een feest. Achter het stuur en toeteren. Als ik straks tijd heb zal ik wat foto's uploaden.

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen dames, ben al geweest :D En heb het hartje gehoord :D Was deze keer weer voor de`1e keer en wt is het toch een mooi geluid :D

Ben weer helemaal blij.

4. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Joyce wat een goed nieuws! Ja die eerste keer het hartje horen, super. Zo'n kleine wurm die zo zijn of haar best aan het doen is!

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja helemaal geweldig weer :D

En ze vond hem echt heel snel en ze luisterde heel lang. :D

6. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Goedemorgen!

@ Desert: heb even op de website voor je kleintje gekeken. Leuk hoor!
    @ Suuz: lekker geshopt dus en ben benieuwd naar de foto's van Lois
    @ Joyce: geweldig zo'n goede echo. Hoe is het verder met je? Begint de moeheid al wat minder te worden of heb je er nog steeds heel erg last van?

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Lumea, heb geen echo gehad hoor :D Was alleen bezoekje aan de vk.
    Enne ja gaat al een stuk beter hier hoor met de vermoeidheid, soms heb ik er nog wel last van, ik geloof dat ik gisteren om half 8 ben gaan slapen en werd vanmorgen pas weer wakker. Maar de meeste dagen valt het wel mee hoor.

8. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Ehm en dan nog een aantal:
    @ Knip: hoe rijdt 't autootje? Al een beetje gewend aan? Of heb je 'm nog niet (wij moesten toen een week wachten)
    @ Daffie: nog gefeliciteerd met je meisje, wat worden ze snel groot he?
    @ Loel: heerlijk een weekendje weg geweest.
    @ Lieselke: heb even de link bekeken, maar denk niet dat het truitje qua kleur iets voor mij is. Ben van mezelf nogal bleek :( en wordt snel wat grauw met zo'n kleur die ik overigens wel heel mooi vind.

En toen wist ik het niet meer. Het meissie ligt net weer op bed was zo aan het jammeren dat slapen dan de enige oplossing is. Gisteren een erg leuke dag gehad.

9. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    @ Joyce: lezen is ook een kunst :oops:. Ging er vanuit dat je bij de vk de echo had gehad en naar het hartje geluisterd had. Mooi dat je je wat minder vermoeid voelt.

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey Meiden,

Heb niet zoveel onthouden sorry!

Knip mooie toet toet hoor!

Joyce...geweldig...zolang dat hartje klopt....mooi om te horen he!

Suuz...kijk ernaar uit om Lois in der korte broek te zien hihi...

Heb Alyssa deze week en volgende week thuis gehouden...lekker vakantie voor ons tweetjes hihi...

Nou ja...had druifjes in een potje gedaan..om mee naar boven te nemen...we liggen nog lekker op bed met zijn tweetjes. En dat potje had ik even naast me neer gezet...(olvarit potje) heeft madammeke dat potje gepakt en zit er de druiven uit te vissen...handje past er precies in hihi...lief om te zien...ach ja ze waren toch voor haar die druiven...maar wel grappig dat ze ze zelf kan pakken....

Groetjes,
    Miranda

11. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Suuz, wat leuk dat je meid zo gek is op auto's!

Miran, wat ontzettend schattig, en nu zie je ook hoe snel het eigenlijk gaat he?

Joyce, wat een bijzonder geluid he, het hartje horen!

Lumea, ja leuke site he?

Heb net de foto's van de babykamer en wagen geupload, voor de liefhebbers:

www.babyhoeppe.babysite.nl

Oh de kleine is wakker, entertainment team modus on!

Tot later!

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Lumea, nee de vk doet niet zelf de echo's moet ik naar een echobureau voor.

Oja ik moet 14 april weer naar de vk, die afspraak kan weer op de lijst.

Moet tussendoor ook nog ergens naar gyn. omdat ik overgewicht heb, maar wanneer dat is weet ik nog niet.

13. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Lumea lekker op bed leggen dan die kleine meid,is ze straks weer helemaal het meisje!

Miran geniet er maar lekker van zo samen! Druiven hier ook favoriet, en dan de blauwe.

Sas haal je kwaliteiten maar uit de kast! Tja met een pop maak je haar niet zo blij, met auto's kun je iig wat...

14. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Joyce weet jij al wanneer je de 20 weken echo hebt? Ik kan alleen op woensdag bellen en dat was ik dus vorige week vergeten...

15. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
  16. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
  17. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
  18. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Zo hier onze mini truckster!

19. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Hallo lieve meiden,

Hoe gaat alles hier? Zag dat ik 8 pag's bij te lezen heb dus daar ga ik eens mee beginnen vandaag.

@Syl: Wat fijn dat je gesprek goed ging! Enne... kunnen we niet een keer in de zomer en MMC picknick houden? De gerechten die jij maakt, daar loopt het water me van in de mond. Yummie!

@Suuz: Wat grappig dat jij dat ook hebt met avondeten... same here! Het liefste eet ik gewoon brood op het moment hihi.

@knippy: meid, gelukkig ben je nog heel zeg! Getver, dat is schrikken. Ik heb ook zo'n hekel aan het Keizer Karel... wie dat bedacht heeft is gek! Klamme handen, iedere keer als ik er overheen moet. Wel fijn dat je al zo snel weer een nieuwe auto naar je zin hebt kunnen vinden.

@Springmuis: had ook eens gekeken naar die link die je op gaf voor je banner... heb er nu een nieuwe verslaving bij hihi. Best leuk dat digitaal scrappen. Ik ga een scrapboek maken van foto's, kaarten en ervaringen tijdens mijn zwangerschap. De eerste pagina heb ik al af, in de stijl van de babykamer. Zal hem in mijn album zetten.
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Is iedereen hier aan het job-hoppen? Hihihi.

@Desert: Wat een leuke verrassing zeg! Ben heel benieuwd hoe ze reageren. Als je het geslacht weet, ga je het dan verklappen of hou je het voor je?
    Leuke site heb je gemaakt voor je kleine!

@Helma: Sterkte met het zoeken naar woonruimte meid. Je maakt wel een woelige tijd door zo.

@Miran: hihi, wat een leuke foto's!

@Daffie: Kleine zwemmer in je buik dus. Wel bijzonder hoor. Heb wel hetzelfde als Desert, kan haast niet wachten tot ik echt iets ga voelen. Dacht vorige week een kriebeltje van binnen te voelen, maar was er niet zeker van en heb het daarna ook niet meer gevoeld.

@Beebie: KNUFFELS! Klote meid, weet niet wat anders te zeggen.

@Joyce: wat gaaf! Als het goed is mag ik morgen ook voor het eerste het hartje horen... kan niet wachten!

Zo, hehe.. ik ben weer bij.

Morgen mag ik weer naar de vk, kan haast niet wachten hihi. Ik heb helemaal geen zin om iets aan te pakken op mijn werk vandaag. Wilde me eigenlijk ziek melden, maar hou niet zo van spijbelen en ben toch maar gegaan.

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38

Deel Deze Pagina