Ja mano word soms ook wakker, maar dan heeft hij meestal dorst, dus als hij dan wat heeft gedronken slaapt hij wel weer verder, gelukkig en ik slaap dan ook gewoon weer verder.
Goedemorgen allemaal. Voel me bijna schuldig na die verhalen over beroerde nachten, maar ik heb dus heeeeeeeerlijk geslapen van 21.30 tot iets van 6.30 met een onderbreking om 't meissie even te drinken te geven. Heerlijk. Meestal ga ik pas laat slapen, maar was helemaal total loss door de gebroken nacht die ik daarvoor gehad had. @ Kwie: mooi dat je even wat liet horen, zat me net vannochtend te bedenken dat we je al een tijdje niet meer gezien hadden. En wat mooi dat je nu met je moeder over je zorgen kunt praten en daar ook een klankbord hebt. @ Ink: voel je je vandaag wat beter? Die rmmc meeting is volgens mij op de lange baan geschoven. Maar wij komen het weekend van 8 mei naar Leeuwarden toe . @ Suuz: wat een leuke foto's van Lois....geweldig. @ Miran: wanneer begin je met je werk? @ Springmuis: droge lippen ipv koortslip..... Moeten jullie trouwens wachten op de uitslag v dat bloedonderzoek alvorens het ICSI traject verder loopt? @ beebie: dat je weer ongesteld bent geworden meid. En groot gelijk dat je die gynacoloog weer gaat bellen. @ Knip en Suuz: heel vermoeiend die slapeloze nachten Mooi weertje trouwens vandaag. Het voorjaar is toch echt onderweg; de strandtenten zijn weer opgebouwd, de ijscoman op de boulevard is er weer yeah!
Hallo lieverds, daar ben ik dan eindelijk weer na een eindeloze strijd met de computer/virussen etc. Damn, wat heb ik jullie gemist zeg, maar ik ben er weer gelukkig. Ik heb natuurlijk ontzettend veel gemist enzo. Even een kleine update van mijn kant: Zwangerschap verloopt prima. Controles tot nu toe allemaal goed. In totaal nu 5 kilo aangekomen en een behoorlijke buik. Met de kleine is alles goed. Lekker bewegelijk volgens de vk. Ik voel wel de hele dag door plopjes, maar nog niet echt goed gevoelt. Maar dat zal wel niet heel lang meer duren vermoed ik. En natuurlijk zoals een groot deel van jullie ook al lekker op/over de helft. Morgenavond hebben we de 20 weken echo, dat vind ik wel spannend. Ik ben zo ontzettend benieuwd hoe het met jullie is. Dikke kus van Daan
Haai Lumea, fijn dat je lekker geslapen hebt! Woon jij aan de kust dan? Hier is het ook zonnig, nog wel fris, maar het oogt goed! Ramen staan lekker een stukje open, frisse lucht snuiven!
KWIE! Leuk je weer eens te zien hier zeg! Enne.. die buikfoto komt eraan hoor. Vanaaf mag ik idd weer naar de VK (bravo knip! 10 punten) en volgens mij maken ze ook weer echo's dan. Ik heb mijn broertje in Australië beloofd de echo's te sturen en een buikfoto, dus dan slinger ik ze ook gelijk weer mijn album in hier. Voor de slechte slapers: dat is wel echt balen zeg! Wij hebben vannacht de eerste nacht op ons nieuwe matras doorgebracht en dat beviel me prima. Slapen kan ik momenteel als de beste, dus ik zal Klaas Vaak vannacht jullie kant op sturen. Ik droom wel heel veel de laatste tijd. ... de rest ben ik ff kwijt #-o
Daan! Welkom terug! Wat ben jij een enorme lange tijd weggeweest. Dat was wel even cold turkey afkicken zeker vd zp . Hoop je weer veel te zien hier! @ Suuz: yep woon vlakbij het strand. Kan net de zee niet zien vanuit ons huissie maar maar het is zo'n 300 m lopen naar de boulevard. Had zelf niet gedacht dat ik ooit nog zo dicht bij zee zou wonen en het heeft wel wat. Ehm, iig vaak heel veel wind
Hou op, schei uit. Ik voelde me totaal geisoleerd van alles. Maar als het goed is werkt alles weer naar behoren en kan ik weer lekker interneppen en met jullie kletsen. Hoest met ons Pupke, gaat je zwangerschap goed? Je schiet al lekker op zeg. En vanavond weer naar de vk. Spannend, helemaal leuk als je weer een echo zou krijgen. Dat is voor mij al weer 8 weken geleden, maar morgen 'mag' ik weer. Al is het dan de 20 wk echo.
Daan welcome back! Fijn dat je er weer bent en dat alles goed is. Lumea, heerlijk zeg! Jullie kunnen dus altijd heerlijk wandelen, langs het strand, duinen en de boulevard. Krijg er helemaal een vakantie gevoel bij hahaha. Het went natuurlijk ook om daar te wonen, dus misschien dat jij het niet zo voelt.
Haaaai Daan! Ik had jou ook al gemaild, via je msn adres? Maar je bent er gelukkig weer! Ellendig he dat als je pc t niet doet? Morgen voor 20weken echo, wil je het geslacht weten? Waarschijnlijk een vraag die iedereen stelt op dit moment Pupke, veel plezier vanavond bij de vlos! Knip, oeeeeeh het gevoel weer weg, duimduimduim Hier is het ook heerlijk weer, zonnetje schijnt..heeeeerlijk, eindelijk, lang op gewacht hahaha
Ik moet al mijn mail nog doorworstelen, dus zal die van jou ongetwijfeld tegenkomen. rolf en ik zijn ontzettend aan het twijfelen of we het geslacht willen weten. Kijk, natuurlijk willen we het weten, want we zijn ontzettend nieuwsgierig. Ons grootste probleem is wel het voor ons houden. Volgens mij kunnen wij dat niet namelijk............Dus vanavond gaan we het er nog eens over hebben. En we waren er zo duidelijk over dat we het niet wilden weten. Moeilijk hoor. Volgens mij twijfelen we morgenavond nog hoor. Ik ben voornamelijk heel erg benieuwd of alles goed is met die 'kleine' frummel. Hoest met jou dan? kussssssssssss
@Daan, Ja gaat super! Afgelopen week een blaasontsteking gehad, maar voor de rest gaat het goed! 17april een geslachtsbepalingsecho, spannneeeeendddddd En hoe is het met jou? ooh knip, zet die maar niet op de lijst hoor! Dat was van die verrassing! Bonsaaaaaaaai? Hoe was t met jou? Muissie, heb jij Bonsai nog gesproken?
Moeilijk Daan, wij wilden en willen het wel weten. Ik heb me blijkbaar 1 keer verluld tegen een collega, maar zij zei ik zeg pas of echt zo is als het geboren is en ik had het idd verklapt. Het belangrijkste is ook dat alles goed is en je kunt weer lekker kijken, het is al weer zo gegroeid! Spannend hoor! Er zijn nu hier nu 4 jongens en 1 meisje, dus er zouden nog wel wat meiden kunnen komen om het in evenwicht te houden...
Sas ik noem je nu eigenlijk altijd zo en niet meer desert, vind je dat vervelend eigenlijk bedacht het me in 1 keer.
Ah dus jullie willen het wel weten. Wat spannend zeg. Leuk. Ja gaat goed hier hoor. Barst van de energie en heb enorme nesteldrang, met als gevolg al 2 dagen helemaal bekaf en over pijn omdat ik in het weekend een slag in de rondte heb gewerkt in huis. Doseren moet ik dus nog leren. Verder ben in ontzettend verstopt en dat doet zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer echt niet normaal. Heb nu roosvicee laxo vanaf vrijdag, maar dat helpt nog niet, ben in ieder geval nog niet geweest, nu al 1,5 week niet. Auw! Suuz, mijn voorkeur gaat stiekum uit naar een jongetje , maar als we toch besluiten om te weten wat het is, zal ik het jullie laten weten. Waar kan ik hier vinden wie wat krijgt? (om het maar even oneerbiedig te zeggen) Zo en nu ga ik eerst even buikfoto's maken. Kan ik even showen hihi.
Morrrrrgen sunshiniees! Wat en zalig weer hier vandaag! *ziet kwie om de hoek komen spieken...* @kwie: tuuuuurlijk zijn we je niet vergeten en ben je altijd nog welkom! En geweldig dat het zo goed gaat op je werk en dat je nu wat meer vrije tijd gaat hebben! Oleeej! Fijn dat je zo goed met je moeder hebt kunnen praten erover, doet goed je hart te luchten denk ik he! @knip: ik wil graag graag graag op roze, maar ik wacht lekker af. Denk deze maand weer niet, vraag me niet waarom Oeh, lees net nog geen ongi en buikpijn en hoofdpijn weg! En flakkert weer een sprankeltje hoop voor je in men buik hoor! @sas: wat een leuk buikje! Vindet ook zo leuk om de 'evolutie' hier in alles te volgen @pupke: veel plezier bij de vk vandaag! @suuz: aaah, jergh, hoofdpijn! Hoop dat het weg is ondertussen, want als er iets verschrikkelijk is, is het wel hoofdpijn! *springt als een gek in het rond als ze Daan ziet verschijnen...effe lezen...wooehoeee* @Daan: helemaal blij dat je terug bent! En nog bijerder dat alles goed verloopt! We hadden hier echt al zoekacties opgezet naar je Lijkt me zaaalig, die 'plopjes'! Zal wel snel evolueren naar het echte gevoel! En veel plezier morgenavond! Weten jullie al wat het is of willen jullie het niet weten? edit: twijfel nog dus...naja, we horen het wel morgen ik ga zo even naar de groenten en fruitboer, lekker fruitsla maken vandaag, want het is er zoooo het weer voor! Dan beetje voor school werken, af en toe wasje buitenhangen en kaarsje branden dat de duivels wegblijven voor iedereen hier! Oleeeej!
Suuz, nee vind dat wel prettig hoor, doe maar liever Sas hahahaha Daan, ik kon ook zo moeilijk naar het toilet, heb t toen gevraagd aan de gyn, en ik moest van hem Duphalac gebruiken tot ik goed was geweest..en het kan geen kwaad voor het kindje! Want als je niet gaat kun je straks overloopdiarree krijgen en daar word je helemaal niet blij van, afgezien dat het ontzettend pijn doet als die bakstenen eruit moeten hahahahahaha
Sas, dank voor de tip. Ik moest het van de vk eerst met huis tuin en keuken middeltjes proberen, maar misschien ga ik wel stout doen. Kan ik eht gewoon bij de apotheek halen?
Daaaaaaaaan! Je bent terug. Gelukkig! Ik begon me eerlijk gezegd al af te vragen hoe alles ging. Stomme computer ook met stomme virussen. Hopelijk blijft alles nu clean en kun je weer naar harte lust met ons meekletsen. Lees dat alles super met je gaat en dat je nesteldrang hebt, haha. Begint dat nu al? Hoe staat het verder met de babykamer? Zijn jullie er al mee begonnen? Toch fijn dat ik nog mee mag kletsen, haha. Ik was er al niet bang voor hoor, maar vind het wel vervelend dat ik er soms geen tijd en zin voor heb. Ik ben benieuwd hoe het met Bonsai gaat, en met Jutte, Sweepy (ook al lang niet gezien) en Niena. Iemand nog iets van ze vernomen? In tegenstelling tot een aantal anderen heb ik juist wel lekker geslapen. Een beetje het gevoel als-een-blok-in-slaap-vallen-en-uitgerust-weer-wakker-worden. Van de week trouwens iets naars meegemaakt. Een vader van één van de Bso-kinderen van mijn groep is beroofd en neergestoken. Hij was op weg naar huis op vrijdagochtend om zijn zoontje van school te halen toen hij in een fietstunneltje werd opgewacht door twee jongens. Die hebben hem van de scooter afgetrokken, in elkaar geslagen en geschopt en ook nog eens op verschillende plekken gestoken. In eerste instantie leek het ernstig want hij verloor veel bloed door een steek in en zijtak van zijn rechterslagbeenader. Daar is hij aan geopereerd en gelukkig is die ook geslaagd. Verder was de schouder uit de kom en zit hij onder de blauwe plekken en kneuzingen. Ik schrok me rot toen ik het hoorde via het team. De hele middag misselijk en ik ben ook eerder weggegaan. Ik kon gewoon niet verder werken. Daarbij ook nog het besef dat dit echt een hele aardige, zachte man is die gewoon zijn scooter mee zou geven zonder dat hij er iets op zou zeggen. Waarom wordt dan juist hij zo in elkaar geslagen? Bizar gewoon.
Daan, op de lijst staan de geslachten van degenen die dat bekend gemaakt hebben. Sweepy weet het ook, maar die moet je effe pb'en Kwestie dat het hier biet blijft staan Nu jet zegt, waaar is Sweep? hoe is het met jou en de twins?
Daan, ja zelfs bij de drogist kun je het halen, je moet dan 15 mm mengen met limonade of water en werkt echt! Ik kon dezelfde dag nog naar het toilet! @kwie, wat erg he? Waar ze t lef ook vandaan halen zeg! Grrrrrr Kan me helemaal voorstellen dat je er ff door heen zat toen...