Sas gelukkig maar! Daan dat is vervelend dat je verstopt bent, ik begreep het eerst niet dacht moet ik tot 10 tellen, hihi...Misschien goeie tip van Sas! Haai Lies, lekker eten maken! En ik brand met je mee. Haai Kwie, tjeee wat een verhaal. Wat een schoften lopen er toch rond he, snap dat je van de kaart was. Ja Sweepy missen we ook al even. Ik zal ze even roepen Sweepy, Bonsai, Jutte, Moor, Katjak, Niena waar zijn jullieeeeee....Ben ik nog iemand vergeten...
meisjes ik leef nog hoor het is alleen zo druk hier op het werk en thuis, ik ben allang blij dat ik zo nu en dan kan lezen wat er allemaal gebeurt! ik begin zo af en toe lekker misselijk te zijn en die voorgevel van mij is nu uitgegroeid tot een E (echt te groot...) verder zaterdag echt stress gehad, ik had geslapen op de bank en toen ik opstond en naar het toilet ging (daar kom ik nogaleens) en braaf in het potje van MvM plaste, verloor ik 3 druppels bruinige bende. Daarna geen druppels meer alleen wat bruinige afscheiding (tot gisteren) maar goed, dat was stress zaterdag jakkes! ik zal zo af en toe wel melden dat ik mee lees! en jullie niet vergeet! ohja, nog effies te vermelden: Daan, das lang geleden! Meid ben blij dat het goed met je gaat en mooie buik hoor! Vraag anders de VK of ze het wel even aan ons doorgeeft wat jullie krijgen Kwie, fijn dat je zo'n goed gesprek met je moeder hebt gehad. Dat zal je goed doen! zo! weer niet onpersoonlijk als ik je naam niet genoemd heb, maar zie eerdere opmerking: DRUK DRUK DRUK en last van poetsneigingen in huis, laat moorman het maar niet horen
uhmmm raar ik heb geen mail gehad dat er nieuwe berichten waren hier kijk ik via de site zie ik bijna 2 pagina's vaag @ Lumea lekker tch dat je goed geslapen hebt @ Daan jippie je bent er weer en super dat het allemaal zo goed gaat je bent al over de helft joh. @ Pupke jaaaa leuk fotoooos veel dromen niks engs hopelijk en stuur hem maar door erg fijn als ik goed zou slapen @ sas zal hem er niet opzetten maar pas op dat desertman niet meeleest dan @ daan al 1,5 week niet tjee das lang zeg lijkt me zeer pijnlijk ja ik zal zo even de lijst plaatsen maar niet iedereen staat erop met geslacht omdat ze het verder niet bekend willen hebben mooie buik hoor whoehoeeee @ Lies we blijven gewoon hopen hoofpijn en buikpijn is nog steeds weg testdrang word erg groot maar doe het nog niet ik wil toch nog afwachten @ kwie bah beroofd en neergestoken waar haalt de jeugd toch het lef vandaan om zo iets te doen snap dat je daar even kapot van was hoor @ Moor gelukig jij bent er ook weer hahaha een voorgevel E ach ja hethoort erbij he dat zal ik waarschijnlijk wel nooit halen heb nu ook net eenC tje je bent al weer bijna 8 weken zie ik gaat snel he zo ikke ben weer bij tot straks
NOD: * Knippy, 24 jaar , 18 maart , 8e ronde voor 1e kindje * Lieselke, 24 jaar, 24 maart , 8e ronde voor 1e kindje * Springmuis, 21 jaar, 24 maart , 30e ronde voor 1e kindje * SylviaM, 32 jaar, 24 maart, 12e ronde voor 1e kindje * Lumea, 32 jaar, 27 maart, 2e ronde na mk voor 2e kindje * Rootje, 30 jaar, 28 maart, 11e ronde voor 2e kindje (pauze dus ronde blijft het zelfde volgende keer) * KwiePark, 27 jaar, ? maart , 12e ronde voor 1e kindje * Miranda, 28 jaar, 8 april, 7e ronde voor 2e kindje * Beebie, 26 jaar, 11 april, 19e ronde voor 1e kindje Zwanger: * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon * Daffie1977, 32 jaar, zwanger in ronde 1 van 3e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon * Meilan, 26 jaar, zwanger in ronde 1 van 1e kindje uitgerekend 25 juli van een dochter * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 2 augustus * Sweepy, 27 jaar, zwanger in ronde 2 voor 1e kindje (tweeling) uitgerekend 9 augustus * Inkerbell, 28 jaar, zwanger in ronde 3 voor 1e kindje uitgerekend 14 augustus * Jutte, 31 jaar, zwanger in ronde 4 voor 2e kindje, uitgerekend 21 augustus * Pupke, 29 jaar, zwanger in ronde 4 voor 1e kindje uitgerekend 3 september * Katjak79, 29 jaar, zwanger in ronde 15 voor 1e kindje uitgerekend 12 september * xxsuuzxx, 28 jaar, zwanger in ronde 8 voor 2e kindje uitgerekend 15 september * Joyce, 24 jaar, zwanger in ronde 4 voor 2e kindje uitgerekend 15 september * Desert, 33 jaar, zwanger in ronde 3 voor 1e kindje uitgerekend 16 september * Moor, 28 jaar, zwanger in ronde 7 voor 1e kindje uitgerekend 30 oktober Vlindertje: * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen en in ronde 11 bij 5 weken en 1 dag * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen * Nadinneke heeft in ronde 1 en ronde 2 vlindertjes gekregen * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje * Bonsai heeft in ronde 2 een vlindertje gekregen * Lonny heeft in ronde 5 een vlindertje gekregen * Lumea heeft in ronde 1 bij 11 weken een vlindertje gekregen * Klasien heeft in ronde 1 een vlindertje gekregen Artsbezoekjes: * pupke 17 maart verloskundige * Daan 18 maart 20 weken echo * Moor 18 maart verloskundige * Jutte 20 maart (18 wk zwanger) echo en baarmoedermeting. * Daffie 24 maart verloskundige * Kwiepark 25 maart gyne om 10 uur * inkerbell 26 maart 20 weken echo * Desert 30 maart afspraak gyne 9.30 uur * Suuz 30 maart 3e afspraak verloskundige * Desert 3 april internist om 13.50 uur * Joyce 14 april de 3e afspraak bij de verloskundige Pendels: * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen * knippy:1x maart jongen 1x meisje ,1x april meisje ,1x juni meisje 1x juli jongen, 1x november een meisje, 1 x maart 2011 meisje * Rootje79:Maart 2x Meisje , Juni 1x Meisje , December 1x Jongen * Desert: Knippy zegt januari een meisje * Miranda:1x april jongen,1x mei meisje,1x september jongen,februari 2011 meisje * Joyce: Justfem zegt zwanger in december van een jongen (pos test in januari) , caruli januari zwanger van een meisje * Bonsai: knippy zegt April 2009 meisje Maansteen: * Knippy 7e ronde met 1e x maansteen * Moor 7e ronde met 1e x maansteen 1e ronde met maansteen gelijk raak * lieselke 7e ronde met 1e x maansteen * Rootje 10e ronde met 1e x maansteen Verjaardagen: # Alyssa van Miranda 24 maart wordt 1 # Lieselke 27 maart wordt 25 # mirthe van Jutte 8 april wordt 2 # Helma 9 april wordt 30 # knippy 24 april wordt 25 # joyce 1 juni wordt 25 # Lumea 5 juni wordt 33 # klasien 15 juni wordt 31 # Lois van Suuz 16 juni wordt 2 # Klasien Zoon 22 juni wordt 8 # Loel 16 juli wordt 30 # katja 28 juli wordt 30 # Desert 3 augustus wordt 34 # Mano van Joyce 17 augustus wordt 2 # Sylvia 19 augustus wordt 33 # Moor 26 augustus wordt 29 # Meilan 1 september wordt 27 # Marissa van Rootje 11 september wordt 2 # Inkerbell 6 oktober wordt 29 # Jutte 1 november wordt 32 # Miranda 8 november wordt 29 # Suuz 22 december wordt 29 # MirandaMan 24 december wordt 35 # klasienMan 14 januari wordt 27 # Daffie 29 januari wordt 33 # Rootje 30 januari wordt 31 Bijzonderheden: * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn * Miranda: heeft PCO * Nadinneke: gaat na 3 miskramen voorlopig even aan de pil * Hanneke : krijgt een kijkoperatie en daarna misschien starten met IVF * Lonny: Heeft even een pauze * klasien : Voorlopig even rustig aan doen * SylviaM: Krijgt een chromosomen onderzoek ivm de MK * Lente1973: neemt na ronde 5 even afstand wil het even laten bezinken. * Helma : gaat weer aan de pil *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img]
Daan je echo staat erop voor morgen ow en wil je op de verjaardag lijst? sweepy weet het ook al wat het word maar wil niet op de lijst met geslacht pb haar anders even.
Zo, 3 kilo prei en een kilo selder de diepvries ingewerkt! kan ik weer lekker soepjes maken @kwie: jee zeg, waar halen die gasten het in hun hoofd! Kan ik zo boos om worden he! En heel begrijpelijk dat je dan wat vroeger naar huis gaat, een mens is voor minder over zijn toeren! @Daan: wat een mooie buik! Waaawiee, daar teken ik ook voor hoor! *wacht geduldig tot haar gezonde (echt waar!) mini-pizaatjes klaar zijn*
dat eerste heb ik ook hoor, zo nu en dan, of ben ik ineens uitgelogd wat dat tweede aangaat... ooit, lang geleden, had ik een bescheide A (zeg maar zo, tepels staken naar voren, meer niet) daar heeft een hele lieve dokter tegen een mooi prijsje shock: ahum) iets aan gedaan. naar een mooie, volle B. Toen ben ik een kilo of 8 aangekomen, en dat is zeer lokaal gaan nestelen (buik en borsten). Dus kocht ik maar D's want ja, te kleine BH's... nu zijn we bijna 8 weken verder (waarschijnlijk iets korter volgens de VK maar dat hoor ik morgen) en zitten we alweer op E! pfff dan moet ik nog 7 maanden! poe hee...
Nou ik wacht met smart af hoor, tot mijn borsten eindelijk beginnen te groeien...heb nu nog steeds een A hahahahaha
Thanx 31 geworden. Poehee. Eens kijken of ik foto's heb van al die geinige babydingetjes (alles van woezel en pip) op de foto heb. Zoooooo schattig. Baby krijgt ook woezel en pip kamertje. Ik ga zelf een muurschildering maken van tante perenboom, hoe zoetsappig.......gnif. *gooit deur open, met dekentje op de bank is toch wel warm zo*
eeeuuhmmmm wie? woezel en pip ken ik "van gezicht" hoort tante perenboom daar bij? /me gaat zich gauw in kinderseries verdiepen, getverpielekes.
mooi dan. Hoop, dat als het een ventje wordt het nog zo leuk is hihi. Twijfel, twijfel, twijfel enzovoorts.
nog gefeliciteerd Ik zal hem er onder toevoegen hebben we met de rest ook gedaan als je wilt tenminste @ moor vaag he als de site dat ineens doet oooowwww das wel een groot verschil dan van A naar E achteraf misschien beter niet dat prijsje ervoor hoeven te betalen of vind je het niet erg. hier ook niet zo thuis in woezel en pip ken het van plaatjes maar nooit in verdiept schandalig eingelijk
Haaai Moor, goed wat van je te horen. De mijne zijn ook zo groot, voor mijn doen dan. Vind het wel mooi eigenlijk, maar een E heb ik nog lang niet! Daan je mag best een voorkeur hebben, had ik ook. Wilde graag een meisje. Neemt niet weg dat ik met een jongen net zo gelukkig zou zijn. Waarom een meisje, ik heb zelf een goede band met mijn moeder, en deden toen ze nog helemaal goed was erg veel met elkaar. Op vakantie enzo, zou dat ook graag met mijn dochter willen hebben... Nu maakt het me totaal niet uit, we zien het wel. Mijn vriend zou nog een meid wel heel leuk vinden... Daan woezel en pip zijn lief! Lies geniet van je echt gezonde mini pizaatjes!