Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    En Knip al volop met bezig met broekloeren= Heee waarom doet mijn vraagteken het niet=

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Suuz, ben ook blij met een meid hoor, maar jongen zou ik zo leuk vinden. Tja, ik zou het morgen kunnen weten hahaha. grmbl, ik ben zo slecht in keuzes maken enzo...........

3. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Ohhh mac donalds, ik lust wel een big mac of quarter pounder...

Niet aan denken, niet aan denken...

4. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

@ suuz dat lijkt me dus ook leuk heb hier ook zo'n goede band met moeder en wat zou ik dat graag willen met een dochter maar goed een jongen lijkt me ook leuk eerst maar eens zwanger worden

@ daan ja ik wil ook heb honger

@ Suuz jaaaaaaaaaa ben geloof ik al 10 keer naar de wc geweest kreeg net al te horen zeikerd.
    Maar ja ik kan hier niet gaan zeggen sorry ben aan het broekloeren hahaha
    ? even rechtsonder op het toestenbordje taal wijzigen dan komt hij weer goed

aaaaaah nu heb ik alleen maar meer honger ik wil kipnuggets met friet mjaammie

5. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ooh ik schrijf me in voor een McTasty! Bezorgen in Purmerend aub! Lekkerrrrrrrrr

Ik denk dat iedereen wel een voorkeur heeft hoor..ookal maakt het je verders niet uit, belangrijkste reden is dat het gezond is! Ik bedoel, onze voorkeur gaat ook uit naar een jongen, voor zover je een voorkeur mag hebben, maar dat is meer omdat ik meer een jongetjes moeder ben..maar we zullen het zien hahahaha

6. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    ?

Knippy you're the best!

Ik zat al te zoeken en te proberen....

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik ook met mijn mac verhalen, maar oh wat heb ik daar toch vaak zin in.

nog maar 2x aan toegegeven hoor in die 20 weken dus ik ben wel trots op mijzelf 8)

8. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ik had laatst zo een trek in Burger King he...en toen waren Desertman en ik op CS in Amsterdam, wij naar de BK.....komen we daar aan, is de hele buitenkant ondergekotst met BK..en niet schoongemaakt...dus dat hoefde ik niet meer hahahahah

9. hielko2006

sas ik zeg nog steeds een meisje hoor

suuz gelukkig doet hij het weer :D

daan ik ben nog niet zwanger maar heb er ook onwijs veel zin in gelukkig zit er hier nu geen 1 in de buurt

10. hielko2006

he bah zo trekken ze ook niet echt klanten lijkt me

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Nou hier heb ik altijd een lichte voorkeur gehad voor een meisje, maar denk niet dat ik ooit een meisje ga krijgen :D

Enne de mac, jaaaaaaaaa mc chicken aub en een milkshake :D

Oh ik ga wel gewoon hoor naar de mac, bij de zwangerschap bij mano, had ik ook een abbo op de mac :D

12. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Oeh, macdonalds! Hmmm lust ik ook wel, maar gelukkig is mijn buikje al gevuld nu!

Ik zou als eerste ook graag een meisje krijgen en mannetje ook, omdat er bij hem in de familie al veel jongetjes zijn. Maar maakt niet uit, sluit e bij Knip aan, eerst maar lekker zwanger worden :)

*gaat eens zien of de was buiten al droog is...zaaaalig toch!*

13. hielko2006

whaaaaa ik krijg alleen maar meer honger van jullie

@ joyce wie weet is het toch een meisje bij jullie je weet nooit

@ Lies ja helaas he duurd het bij ons best wel lang en nog een aantal meiden natuurlijk jammer dat we niks kunnen plannen

knipman heeft vroeger meerdere malen gedroomt dat hij 2 meiden zou krijgen
    en ik ongeveer een half jaar geleden dat ik een meisje had en ook heel duidelijk de naam hoorde roepen spannend zou het uit komen

14. hielko2006

meiden ik ga nu maar eten hou het niet meer
    tot straks

15. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Liesel: fijn he, de was buiten drogen. Ik heb wel een wasdroger, maar hang het bij enigszins goed weer altijd buiten. Dat ruikt lekkerder dan welk wasmiddel/wasverzachter ook. Heerlijk!

Hey Knippy, eetsmakelijk. Hier staat het tosti apparaat aan. Geen zin om in de auto te stappen gnif.

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    :D heb ook wel honger gekregen, maar heb al gegeten.

Heb nog een banaan die ga ik zo lekker opeten, ja moet ook ff aan mijn beebje denken, daarom neem ik ook fruit mee tegenwoordig naar mijn werk :D

@ knippy je weet maar nooit idd, maar ik ga er niet vanuit :D

17. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    DAAN! Muts! Jij bent lang zoek geweest!
    Met 'ons' is alles goed hoor, lekker rond aan het worden. Ik verneem net uit betrouwbare bron dat ik helemaal geen echo krijg vanaaf :( jammer hoor. Had die kleine ET graag nog even gezien. Maar hartje horen is ook leuk natuurlijk.
    Verders last van de gebruikelijke kwaaltjes, maar tot nu toe loopt het allemaal op rolletjes eigenlijk.
    Fijn dat het goed met je gaat, mooie buik hoor!

Ik ben heel erg nieuwsgierig naar het geslacht.. altijd gezegd het niet te willen weten, maar daar kom ik wel een beetje op terug nu. Pupkeman wil het niet weten, dus ik moet ook maar gewoon wachten tot Kruimel eruit komt. En er zijn denk ik maar heeeeel weinig mensen die geen voorkeur hebben. Toen ik de kleine van mijn vriendin zag, had ik wel zoiets van: het maakt eigenlijk geen donder uit, als het gezond is. Toch hoop ik stiekem op een jongen. Heb er ook al 2 keer over gedroomd, een kleine blonde krullenbol die me mama noemde en de 2e droom ging over de bevalling en toen was het ook een jongen. Maar of dat nu intuïtie is of gewoon de wens vader van de gedachte... al sla je me dood (liever niet). De laatste tijd worden er in mijn omgeving alleen maar meiden geboren, dus een jongen zou wel mooi staan op de balans. We zullen zien.

MacDonalds :sick: ... ik vergelijk de mac met vreemdgaan: Wan te voren heb je er zin in en achteraf voel je je vies ;) Ik heb liever Burger King, maar het zal wel gewoon een boterhammetje worden zo. De lunch is hier pas om 13.00 uur en ik rammel ondertussen ook.

18. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Je moet niet overal zeggen dat je een voorkeur hebt. Heb weleens meegemaakt op ander forum dat iemand met de grond gelijk gemaakt werd toen ze vertelde na 3 jongens graag een meisje te willen...

Ieuuwwww Sas, dan loop je er idd liever voorbij. Misschien was het ook wel van een zwangere muts die er zo'n in had ;)

Ik heb mijn was straks toch in de droger gegooid en is nu alweer opgevouwen, had er even geen zin in.

Lies en Knip extra knuffel voor jullie omdat jullie al een poos moeten wachten. Let wel bij mij ook pas raak in ronde 8 en zie bij Daan ronde 7 staan. Niet iedereen is helaas in ronde 3 of 4 zwanger. Knuffel!

Heb net een broodje kaas gegeten en net gedaan of het een big mac was, smaakte goed zeg!

19. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Oeh, net op facebook gelezen dat mijn tante en nonkel en hun 3 kids van 3juni tot 11 juli naar Belgie komen (ze wonen in Amerika in North-Carolina). Ben zoooooo blij! Zijn 3 schatten van kids, superenergiek wel, maar heb er zo'n zin in!

Het is van hen dat we de kinderkamer en kinderwagen al gekregen hebben, cool he! Hoop dat we tegen dan kunnen zeggen dat ze snel gebruikt gaan worden!

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    :D Haaj!

Daan welkom terug! wat een gedoe he met computers :( weet er helaas alles vanaf!
    maar je bent weer terug, en ik hoop nu voor wat langere tijd ;)

uhm...

uhm...

OWJA!

Lumea ik heb eigenlijk geen idee hoe dat zou zijn gelopen als we de afspraak niet hadden gecanceld, ik denk dat we dan pas na de uitslag echt zouden kunnen beginnen.
    ik hoop dat hij op 3 mei komt, oh dat is op een zondag, nou dan op 4 mei want ga niet nog langer wachten dan 3 maanden ;)
    ben wel benieuwd wat er uit komt..maar ook wel zenuwachtig :oops:

Kusssss

Deel Deze Pagina