*rolt de club binnen....ziet dat we Hyves hebben (zo eens even checken dan), ziet een vergelijking tussen de worst die Syl eet en de flessenwarmer van Daan, kijkt nog eens verder en ziet dat er weer veel geklept is, uch garnalen, nee dank je* Tja, had een verjaardag en net op de valreep ook nog ff een bezichtiging van ons huis. Nee, staat niet meer te koop, maar eigenlijk ook wel. We hadden het verkocht, maar nu blijkt de financiering niet rond te komen (echtscheiding enzo) dussss......gelukkig al een bod van de 2e keuze die nog op de wachtlijst stond, die zijn net even wezen kijken. Nu maar hopen dat we morgen een definitief eindbod hebben en dus niet meer zorgen hoeven te maken, want tja....het was tot vanmorgen 11 uur allemaal oké en ineens zakt dan je hele wereld even onder je voeten weg. Denk je ineens "straks twee huizen, hoe ga je dat betalen enz enz enz" pfffff...wat een dag. *vraagt Ruben om een heerlijke rugmassage om even bij te komen, oh en dan graag in een warme Jacuzzi......hmmm* Verder wel bijgelezen, maar even geen reacties hoor, ben nog een beetje aan het stuiteren van vandaag! Dus ik ga die Hyves even checken en dan lekker mijn bedje in! Oh jaaaaa....vergeet ik nog wat: Ik heb slijm, veel slijm, ik heb kriebelende borsten, enorm, maar....negatieve ovutest! Pfff, wat nu zeg. Gister geklust, morgen maar weer en dan hopelijk ook de positieve test. Kan m niet missen dan, toch? Oooohhhwww, irritant zeg, zo'n lijf! Doei!
Nou, nog even dan: Bonsai, wat een nacht! Wel kunnen slapen verder? Pffff, heftig zeg... Hopelijk vannacht een rustig nachtje! Daan, ik heb sinds de zwangerschap van nr 1 ook restless legs.... Kreeg het zo rond de 12e week zwangerschap en het is nooit meer weggegaan. Irritaaaaant! Inderdaad, bewegen, je moet wel, haha.... Er zijn vrouwen die beweren dat een stuk zeep onder je matras helpt, maar ja....ik geloof daar niet zo in, lijkt me ook niet lekker liggen, een bobbel onder je matras... *vraagt om toestemming toe te mogen treden aan de almachtige beheerder van de hyve...*
Nooit meer weggegaan Ik heb echt vreselijk last gehad van restless legs, echt heeeel erg, vanaf de 5e maand sliep ik ook heel slecht en kon niet meer stil liggen. Tegen het einde vd zwangerschap kon ik niet meer slapen en ook niet meer stil zitten en bleef ik lange einden lopen buiten. Maar ik was bevallen en het was weg. Gewoon helemaal weg . Heb nu wel een zoem in m'n oor die er door de bevalling is gekomen en nooit meer weg is gegaan, maar dat is weer een HEEL ander verhaal. En nu ga ik lekker slapen. Welterusten allemaal.
Meiden ben ik weer, heb een poging gedaan om te sporten. merk dat ik na mijn ziek zijn nul, nul conditie heb! Sylvia M je moet je vent echt maar verleiden hoor, wat is jouw test positief zeg! Knalt van he scherm af, dat had ik ook! Mijn eisprong is geweest! Heb geen buikpijn meer, ga mannetje hopelijk vanaaf nog verleiden al ben ik heel moe en hangt hij voor 007! Jutte je ei gaat bijna springen! Super meid, op naar de positieve test! Veel klusplezier! Gat nu ffe op hyves kijken truste alvast
Wow het lijkt wel pasen met al die eieren zeg. *Hoopt dat Jutte en heerlijke massage heeft (gehad) van Ruben. En dat de jacuzzi haar wat heeft helpen ontspannen* Als je zo blijft doorklussen, dan kan het niet missen Jutte. Go Jutte en Jutte-man. *wordt niet blij van die verhalen over restless legs en ik kan mijn man ook niet aan zijn verstand peuteren hoe vreselijk irritant het is. Maar goed, gaat op de negeer stand en dus bestaan die restless legs niet. *Port Sylvia-man dat ie z'n vrouwtje maar eens lekker moet verwennen* Inkerbell, ik vind het zowieso wel stoer dat je sport. Ik ben echt zo'n luie drol wat dat betreft. Ik sport 2x in de 6 weken en dat is tijdens de danslessen van de musicalgroep. Nou verder weinig nieuws te melden hier. Man zit met zijn nieuwe telefoon te spelen en dus kan ik nog ff lekker interneppen. Tjussie!
Ik ga mijn best doen (maar vrees moeheid van lief en hij is niet altijd makkelijk over te halen....). Lief is nu nog op een werkborrel en is pas rond 12 uur thuis (ai ai, werkt ook al niet mee). Anyhoe, ik trek alles uit de kast
Daan, ik heb nog een leuke site voor je, hier wordt heel uitgebreid de ontwikkeling van je baby beschreven en van jezelf gedurende de zwangerschap (+tips voor je man). Echt leuk: http://www.babyzone.com/pregnancy/trime ... -pregnancy
Rootje wat leuk zeg inderdaad in de buurt! Wonen naast vleuten.. weet je het dan niet de kant van de Meern maar andere Weltruste Daffie! Jutte iedere dag klussen? Kan dat kwaad.. , heb me nooit bezig gehouden met ei en ovu testen.. Ik ga vanavond vroeg naar bed, mijn paps belde op dat ik er vroeg uit moest! dus ik zo eg nie slaap uit , morgen komt ventje dus moet fit zijn, want wij gaan ook heftig klussen niet dat het zin heeft met een opgeblazen blaas om je ei haha maar toch lekker samen zijn. Maar paps drong aan want anders zou ik spijt krijgen hmmmm dus toch er vroeg in en op tijd op Oeh irrri he inkerbell.. je lichaam is nog zo slap en onfit! Mannetje had het vorige week, griep , dagen erna nog heel er moe en niet kunnen sporten DAAN IK BEN KLAAR MET DE WAS EN JIJ?
Jep, eerste was is opgevouwen en de andere 2 wasjes hangen te drogen. Strijken heb ik voor morgen bewaard en dan moet ik echt, anders doet mijn moeder het als ze morgen langskomt en dat wil ik niet.
Ik heb eerst bonte was gedaan, en gedroogd en daarna de witte en die hangt nu te drogen.. Strijken bewaar ik ook maar voor morgen hihi Lief he die mama's doet de mijne ook altijd als ze komt hihi
Dank je Syl, nog meer om die informatiegeilheid te voeden. Wat een wurm is die frummel nog maar he........
Meiden ik ga me met mijn echte hyves aanmelden maarrreuh...er kan echt NIET gezien worden dat ik lid ben he? voor mijn vriendjes?
Ik 2 witte (liep wat achter oeps) en een bonte. Mijn mama wil soms wel iets te veel voor me doen hoor. Maar ik ben superblij met haar. Dus morgen is strijkdag voor ons hihi. Gezellig.
Nee, je bent echt anoniem meid. Ik heb het getest en iemand anders hier ook al zag ik. Maar voel je niet verplicht hoor, je moet doen waar je je goed bij voelt.
Oke dan gaan ik het maar doen voel me niet verplicht hoor vind het alleen zo ongezellig zo zonder vrienden wil jij me zo haksupteren? zoals jij dat zo mooi verwoord haha! Liefs
Hihi yep inderdaad.. Hoop dat ik nog genoeg energie over heb voor morgen avond haha @ Springmuis je bent echt ontzichtbaar! voor je andere hyves vriendje op de Roze Motor en Mini club hyve
Oh wat erg op SBS6 een vrouwtje dat opgepakt is in het buiteland.. 65 jaar oud en 14 jaar moet ze zitten