Ey pup, jammer dat je het niet gaat zien vanavond. En dan moet je ws ook nog wel even wachten tot aan de 20 wk echo. Hartje luisteren is ook leuk. Bij mij is het altijd een heel gezoek, maar als ik het dan hoor, dan smelt ik nog steeds. heb je een leuke verloskundige? Is pupke man al gewend aan het idee? Daanman nu wel, maar laat het niet echt merken. Soms als we samen op de bank zitten en ik zeg dat hij schopt/plopt, dan gaat hij heel hard tegen mijn buik schreeuwen "Hier is papa", heel grappig, maar toch maar even gezegd dat dat niet zo hard hoeft. Kind kon er wel doof van worden hihi. Ik lees potverdorie net dat Puzz zwanger is. Is dat niet ongelofelijk of wat? Knip en Lies, dat moet goed komen met jullie. Liever gister dan vandaag natuurlijk. Ik duim uiteraard nog steeds voor jullie. Aan mijn hcg hebben jullie niet veel meer vermoed ik maar wel mijn positieve gedachtes. Leuk Liesel, dat ze komen. Dat zal ook niet vaak gebeuren. Zo'n eind weg.
Tnx Daan! Nee, hebben ze nu al bijna 2 jaar niet gezien. Maar ja, is ook een heel gesleur, met die 3 pagadders! Ik ga even op de zetel liggen, raam staat open, vogeltjes fluiten en ik effe niksen, anders ben ik vanaaf opt werk geen sjiek waard!
zit op mijn werk... heb geen zin meer... moet nog vergaderen straks... zon schijnt, vogeltjes fluiten, het vriest niet vandaag... ik wil naar buiten... stomme school. Zo... heerlijk om te lezen dat het met de zwangere dames zo goed gaat! Maar ik vind het nog steeds een bizar en onwerkelijk idee dat er hier straks in augustus geen kindje is... Nou goed... verder met het leven... Voor Knip en Lies.. ik duim meiden... ze vallen er bijna af!
zouden ze ook in Nederland bezorgen denk je? En hoe hoog zouden de bezorgkosten zijn? Ernstig geinteresseerd in die mogelijkheid
Laten we eerlijk zijn, het is toch ook een gat in de markt? Bezorgservice van de Mac? En KFC en BK? Gewoon zo een driehoeksbezorging hahaha Snap echt niet waarom dat er nog niet is hier! @klasien, dikke knuffel!
ik vroeg me net af of ze ook in Nederland zouden bezorgen, misschien toch eens bellen. En idd Sas zou een gat in de markt zijn! Kan me indenken Klasien dat het moeilijk voor je moet zijn, ook van mij een dikke knuffel!
ben er weer heb even een broodje gesmoltenkaas op @ daan hoe was jou tosti? @ joyce als het dan toch is meisje is is het alleen maar meer een verrassing @ pupke wat heb jij rare vergelijkingen zeg hahaha lig helemaal dubbel hier @ suuz wat ben je toch een schat (ach zijn jullie allemaal) onze tijd komt zeker wel of dat nu ronde 8 is of 20 komen gaat het ik weet het zeker @ lies wat leuk zeg dat ze komen en ik hoop vanharte mee dat je leuk nieuws aan ze kan vertellen @ Daan wat lief van daanman zeg maar laat hem maar wel rustig doen met het gehoor ja je positieve gedachten zijn zeker welkom @ Lies al 2 jaar niet gezien is wel lang @ Klasien even een dikke knuffel voor jou (((((((((((((((((klasien))))))))))))))))) Mac en bezorgen doe maar niet denk dat we dan nog sneller zouden gaan bestellen en nu is het vaak al koud voordat je het hebt hoe moet dat als ze eerst nog een stiuk moeten rijden Hier kreeg ik net telefoon van de garage hadden ze me nieuwe auto meegenomen daarna toe om de oude ingedeukte mee te nemen ja hallo auto is nog niet betaald de nieuwe dan ik heb nog geen vrijwarringsbewijs van mijn oude ibiza en heb hier nog een leen auto schiet niet echt op he dus die meneer mocht met mijn auto rechtsomkeeer auto terug bregen en weer terug om de andere te gaan halen stelletje sukkels. Nu ga ik dan vanavond zelf naar ingen omdaar me nieuwe toyota corolla op te halen en toch ook maar netjes te betalen.
Zo de lunch is bijna op. Was heerlijk; frietjes vd McDonalds en een hamburgertje :^o . Vannochtend even het balkon weer netjes gemaakt en de balkonkast geordend terwijl 't meisje rondscharrelde over het balkon, erg gezellig. Toen naar de bibliotheek om even te vragen of ze een boek konden aanvragen bij andere bibliotheken 'wegwijs in de bed&breakfast-sector' aangezien dat een loeiduur boek is (iets van Euro 79), maar helaas is niet mogelijk. Zit me te orienteren of dat iets voor mij zou zijn. M'n eigen tokootje. @ Lieselke: wat gaaf dat je familie overkomt! @ jongetje of meisje: ik had ook voorkeur voor een jongen, maar 't werd een meisje. Ach en toen ik dat kleine wonder in m'n armen hield maakte het niet meer uit. @ Knip: broekloerse vandaag. Hoe is het verder met je? Helemaal bekomen van de schrik? @ Daan: wel weer heel gezellig hoor om jou hier mee te zien beppen. @ Klasien: ik herken dat gevoel sterk hoor Klasien. Heb het zelf ook. Dikke knuffel meis. @ Suuz: nog aan toe gekomen om wat dingetjes te doen die je wilde doen? @ Springmuis: Kan me voorstellen dat je er wat zenuwachtig voor bent, het is niet niets hoor! Tjonge drie maand, wat een tijd. Dat moet dus wel een ingewikkeld onderzoek zijn als ze daar zo'n lange tijd voor nodig hebben. Ik wil weer meer gaan sporten. Zal vanavond eens vragen aan een kennis of ze weer wil gaan hardlopen, kunnen we 't eventueel samen doen.
Lumea leuk idee je eigen bed en breakfast hoop dat je jezelf er goed in kunt orienteren Broekloeren gaat nog steeds goed nog niks te zien behalve beetje witte afscheiding dan hahaha sorry ben goed over de schrik heen hoor baal nog wel vreselijk maar ja niks aan te doen hoop dat ik van mijn nieuwe auto meer plezier ga krijgen
mijn schoonvader word aankomende donderdag opgenomen en krijgt dan 2 of 3 stents moet dan waarschijnlijk 1 nachtje blijven dus als het goed is dan weer helemaal oke lief dat je er nog aan denkt
Ja ik vind hem eigenlijk nog een beetje te saai loop maar te klooien en niets lukt haha en als ik er wat bij gooi is het weer TE hahaha. ben ook zo'n leek
Muis mooi banner, lang mee bezig geweest? Zouden eigenlijk allemaal zo 1 moeten hebben het rmmc logo... cool Knip straks straks lekker rijden met je nieuwe auto!
oh en lumea heb idd nog wel wat kunnen doen hoor...Had eigenlijk meer in mijn hoofd, maar ach dat komt wel wanneer ik me wat fitter voel.
ik vind juist dat rmmc logo erbij zo leuk joh @ suuz ja heb wel zin om hem op te halen vanavond rijd wel lekker namelijk
Suuz ben er niet zo lang mee bezig geweest, denk kwartiertje, valt wel mee dus. moet er niet te lang mee bezig zijn anders ga ik alleen maar twijfelen haha