Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

@suuz, als je toetsenbord weer eens niet luistert, CTRL en TAB tegelijk (eerst CTRL, dan TAB erbij). Springt het ook weer naar de andere stand. Meestal is dat ook de oorzaak van het "ge-etter"

@lumea, gaaf hoor een eigen B&B. wel hard werken hoor zo'n eigen kleine toko.
    Zo wil ik al mijn hele leven een boekenwinkel, het liefst met een HELE GROTE reisboekenafdeling! Het zal bij dromen blijven ben ik bang...

@all... ik heb een beetje bonje met mijn "baas" over het opnemen van vrije dagen. Ik heb 3 dagen vrij gevraagd, 1 in april en 2 in mei. Veelal de donderdagen na feestdagen zegmaar. Krijg ik te horen dat hij dat niet goed vind, omdat ik vorige week ook al een dag heb opgenomen en het wel een beetje veel wordt zo in korte tijd... nou ja! we hebben het over volgende maand en de maand erna, op dooie dagen nog wel! grrrr mijn anders zo leuke drukke jobbie is vandaag minder leuk!
    ik roep altijd wel, heb geen zin maar ondertussen ;)

zo, ff geklaagt. Daarstraks weer Zwanenburg in het nieuws, eerst stort er een vliegtuig neer, dan weer een grote brand... pfff daar werk je dan naast zeg maar!

2. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Ehm ehm ehm....het is nog wel een beetje in het brainstorm stadium hoor :).
    Enneh muissie, wat heb jij weer een coole banner 8)

@ Moor: grote brand in zwanenburg :confused: nog niets van gelezen. Oja en dromen moet je blijven doen toch? Je kan eens serieuzer naar het idee vd boekenwinkel kijken.
    Wij wilden graag naar het buitenland voor een aantal jaar en dat is uiteindelijk ook gelukt. We zijn niet over 1 nacht ijs gegaan, maar uiteindelijk toen bleek dat het best reeel kon zijn, de stap genomen. Die b&b is echt nog een ideetje, niet eens een grote wens.

3. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

moor wat flauw van je baas zeg
    hoop dat je ze toch nog vrij krijgt.

(((((((((((((knuffel))))))))))))

4. hielko2006

lumea wij zijn er al vol van zoals je ziet ;)

5. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

6. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Jaha, aanmoediging is altijd beter dan dat mensen meteen gaan uitleggen waarom iets niet kan, toch?

7. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Lumea, wordt het een B&B in Nederland? Of het buitenland?
    bij een B&B stel ik mij echt zo'n heerlijk oud engels landhuisje voor, met een paar mooie kamers en 's ochtends ontbijten met verse producten...
    idyllisch ;)

8. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Oehoe meisjes!

Heb zowaar zonder meds een goede eisprong gehad! Dus aftellen is weer begonnen...
    Morgen een laatste soll gesprek en ik moet deze week (lees: morgen) nog een assesment maken voor de andere functie.
    Donderdag vetrekken we voor 5 dagen naar Ierland (met vriendlief, zus en vriend van zus) Veel zin in!

@ Daan: welkom terug! Ik heb je gemist!

9. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    :confused: da's wel een flinke fik ja. Gelukkig zijn er geen gewonden gevallen.

10. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

haaaai sylvia!

goed hoor van je ei! Helemaal toppie! Dus, testen mee naar Ierland nemen ;) en een internetcafé opzoeken.
    Mooi hoor Ierland (althans, dat denk ik altijd maar, ben er nog nooit geweest)!

11. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    @ Syl: Naar Ierland.....owwwww dat wil ik ook! Maar wij gaan pas wanneer vrienden van ons weer terug wonen in Ierland (zitten nu nog in Nepal). En morgen een assessment; is dat voor die meer internationale functie (als ik het goed onthouden heb)?

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja! Syl wat goed! een eigen gesprongen ei!
    Wauw! ik ga duimen voor je meis!

13. hielko2006

moor tis bij jullie in de buurt ook altijd wat ziet er wel heftig uit

syl joepie eigen ei sprong en lekker hoor even 5 dagen er tussen uit

14. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    In nederland, liefst aan zee. Een geschikt pand vinden en financieren lijkt me wel lastig. En nog veel belangrijker: ik weet nog niet zeker of ik dit echt leuk vindt. Daarom ben ik begonnen met orienteren.
    Hee maar, ik meende het wel hoor wat ik schreef van je boekwinkel met grote reisafdeling. Het is altijd de moeite waard om er verder in te duiken.

15. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Het assesment is inderdaad voor die meer internationale functie en ik heb toch nog een extra gesprek aangezien ze een hoger budget aanvragen voor mij (ik ben nie goedkoop ;) ) en nu moet ik hoofd PZ ook nog even spreken zodat hij aan de CEO kan beargumenteren dat ze een "zwaarder" persoon nodig hebben..

@ Moor: in Ierland testen zou nog iets te vroeg zijn, we komen maandagavond al weer thuis

16. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Oeeeh Syl, spannend! En lekker paar daagjes weg, heeeelijk!

Muis, leuk je banner zo! Had laatst bij uuh coolcat geloof ik, shirts gezien en stond op Think Pink, dus mocht er ooit een meeting komen, trek ik er zo een aan hahahaha

17. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

als je een goed business plan hebt, is een financiering best redelijk te regelen, mijn bezwaar tegen het eigen boekwinkeltje is meer de romplsomp er omheen en het feit dat je de eerste tijd echt zonder noemenswaardig inkomen zit, wij hebben vooronszelf best een behoorlijke hoge levensstandaard neergezet inmiddels, naar beneden daarin gaan kan wel, maar is altijd moeilijker dan omhoog. misschien later, als ik groot ben :) als zeg maar de kid(s) op school zitten of zo.
    Nu gaat het denk ik de komende jaren ook echt effies te druk worden!

@syl, oh is maar kort weg! Wel erg lekker en zit je misschien minder met je gedachten bij testen! Ook wel weer prettig natuurlijk.

18. hielko2006

@ lumea als het allemaal doorgaat komen we met zijn alle mooi een keer naar jou.hopelijk dan allemaal met kids

@ sas als die shirts je dan nog passen.coolcat valt klein uit

19. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Knip, ik mag aannemen als ik normaal xs heb, dat ik dan op zijn minst wel een L of XL aan kan toch? Toch? :)

20. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Zow, lekker spelletje aan het maken voor in de les vanaaf en hier terwijl bijlezen!

@sylvia: wooow, goed zo van de job! En een applausje voor je spontaan gesprongen eitje!

*klapklapklap*

Op paasmaandag ga ik met mijn vriendin (heeft een dochertje van 10mnd) naar de beurs van de gezinsdbond. Is een 2dehandsbeurs waar je aaaaaaaaaaaalles voor beebjes en mommys2be kan kopen. Echt gek goedkoop en soms zelfs niet gedragen/gebruikt. Vorig jaar daar niets gekocht, maar nu we wel zelf bezig zijn om een kindje te krijgen, kriebelt het. Maar nu -dom hoor- durf ik niets 'op voorhand' te kopen omdat ik dan bang heb ons te 'jinxen'... En als ik dan thuiskom heb ik zo'n hartzeer van alles dat ik heb laten liggen... Idioot he!

Deel Deze Pagina