Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Ik hoop het voor je weet niet hoe groot je buik is dan. :p

2. hielko2006

lies kan me er wel wat bij voorstellen ik durf ook nog niet zo veel te kopen

heb tot nu toe alleen nog maar een knuf (zie album)
    en op de huishoudbeurs een t-shirt gekocht met trotse vader (voor als ik een posi test heb)

3. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @lieselke: gewoon een beetje gaan shoppen!

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Knippy, tosti was heerlijk. Was een gewone met kaas, maar net zo lekker hoor.

En nu ga ik even bedenken wat ik vanavond allemaal lekker in de salade ga gooien.

Ik heb 2 spierwitte rompertjes gekocht voor frummel. Verder nog helemaal niets. Ik denk dat als morgen alles goed is, dat het dan wel komt. Ook een soort van bang om te Jinxen. Shoppen dus ook nog niet gedaan.

@Knippy, jij ongeluk met toet-toet gehad? :confused:

5. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Daan: hoe laat heb je morgen je echo?

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Hier ook nooit voor de 12 weken shoppen, omdat ook ik idd bang ben dat dat ongeluk brengt, maar nu heb ik gisteren het hartje gehoord en kan ik ook lekker een babypakje gaan halen, kan niet wachten :D

7. hielko2006

Daan alles is vast goed hoor en dan kan je lekker gaan shoppen.

en jep vorige week me toet toet in de prak gereden 1500 euro kosten ongeveer
    niet meer de moeite waard dus een nieuwe gekocht ga ik straks ophalen
    nou ja nieuwe 2de handse dan uit 2000

8. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Joyce: wat heerlijk dat je het hartje hebt horen kloppen!

9. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
  10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Morgenavond om 18.30 uur. En dan moeten jullie nog wel even wachten, want ik heb daarna drama les tot half 11. (maar misschien kom ik eerder thuis, want ik heb er niet veel aan, aangezien ik niet met de produktie meedoe).

Haai Syl, zwaait en geeft kus

11. hielko2006

doe ik vanavond even thuis

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
  13. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

mooi he lies!

meiden, ik hou mijn werkdag voor gezien! Zo nog even langs een vriendinnetje, loopt tegen het einde aan nu dus nog even naar de dikke buik gluren :)
    even een nieuw tuitbekertje brengen omdat de andere lekte. En tupperware lekt niet ;) tenzij het stuk is en dat was 'ie!

vanavond ben ik er niet, morgen weinig... zal morgen avond na de echo nog wel even komen vertellen hoe het was!
    doeg doeg!

14. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Jaaa Liesel, ze was laatst bij Oprah!

Nou k ga even opschieten, hondje uitlaten, vroeg eten maken, Desertman komt zo thuis, zorgen dat het eten klaar is, word kip madras, lus ik wel, daarna gaan we naar de openavond in het Waterlandziekenhuis, voor medische bevallingen, kun je de verloskamers en de weeenkamers enzo zien..kortom, leuk!

hummm aan mijn manier van typen had ik er ook wel een liedje van kunnen maken hahahahaha

Tot vanavond! Enne Eetsmakelijk allen! KUssssss

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    zoooo. ff meer dan 10 pagina's bij moeten lezen...heb maar ff snel gescand hoor. solly!

Daan weer terug! Joepie!

Hoe is het hier nu met iedereen?

Hier nog steeds minimaal ongi...zou het een korte zijn deze keer!

Mijn mama was vanmiddag hier...was bij mijn oma geweest..en weer drama...pfft lang verhaal....

Mijn oma heeft overal commentaar op...en reageerd dat dan op mijn mama af...dus nu.

Mijn meisje is dinsdag jarig...ik vier dat voor de oma en opa's en groot oma's en opa's op die dag van 11 tot 3...niet zo raar toch dan is ze wakker en s'avonds ligt ze in bed...dan vier je niet voor de kleine maar voor jezelf. En voor andere familie op zondag...van 11 tot 3 ook...omdat het anders te druk op 1 dag word voor haar....ook niet raar toch?

En mijn oma zei...nou dan kom ik niet hoor....zo een rare tijd...en overdag...en doordeweeks...pff zeg dat dan tegen ons...en niet tegen mijn mama zo zielig...ze kreeg echt de wind van voren en wist niet wat ze moest zeggen...want mijn mama wist niet dat ik 2 dagen vierde...die had ook een kaartje gehad voor de 24e!

Stom he...dus kwam ze even babbelen..ze had me gisteren in tranen opgebeld......en nam meteen een tasje van de natuurwinkel mee hahah voor 5 euro 5 producten...jam brood koeken en nog 2 dingen.

Meteen even gevraagd om de was mee op te vouwen...wat heb ik daar een hekel aan zeg...en er stonden 4 manden..whahaha dus die is nu weg!

Nog spannende plannen voor vanavond mensen?

Groetjes,
    Miranda

16. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Zo ben weer terug van boodschapjes doen.

Wat ik vanavond ga doen? In ieder geval mijn tent is top kijken. Wij moeten natuurlijk Apeldoorn aanmoedigen. En een jongen van de musicalgroep waar ik bij zit werkt daar, dus moet ff kijken of ik em kan spotten.

Diezelfde jongen heeft trouwens auditie gedaan voor de rol van Lucas in gtst (weet niet of iemand dat kijkt, ik in ieder geval (nog) niet), maar hij krijgt deze week te horen of hij de rol heeft. Hij zit bij de laatste 3 en heeft vandaag of morgen een ontmoeting met de cast en de regisseur en dan krijgt hij het te horen. Zo spannend joh. Ik ben zo trots. Hij heeft al wel wat kleine dingetjes gedaan, dit zou zijn eerste grote rol zijn.

17. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Zo, ik ga eten dadelijk als mannetje terug is dan dan hop, off to work!

Knip: volhouden he, probeer tot morgenvroeg te wachten met testen, je hebt je karakter nu al zo bewezen! Kom op meid! Ik duim!

18. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Daan is die lucas niet een zoon van Ludo, was ooit volgens een personage maar is eruit gegaan, zou leuk zijn als hij de rol krijgt!

Miran wij hebben de verjaardag van de kleine toen tussen 15.00 en 17.00 gevierd, en idd uitnodigingen verstuurd om te voorkomen dat iedereen maar zou komen wanneer het hen uitkwam. Ik vond het ideaal. 2 Uurtjes drukte was voor haar lang zat.

Lies eet smakelijk en werkze!

Moor ook bedankt voor de tip, ik denk dat die kleine meid heeft zitten graaien en toen wat veranderd heeft.

Syl een ei, super!

Zo ga ik Loïs haar eten in de magnetron doen, macaroni, altijd handig!

19. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Zoon van Jeanine en Stefano als ik het goed heb begrepen.

He bah Miran, dat vind ik zo zielig. Zeker als je moeder dan ook nog eens de wind van voren krijgt. Kan je je oma niet bellen? Dat ze dat soort dingen met jou moet bespreken.
    Lijkt mij juist heel logisch dat je het zo hebt opgelost. Zo is het niet te druk voor de kleine meid en is de jarige job wakker als de visite er is en dus om de kadootjes te ontvangen.

Zow knippy, heftig hoor. Zelf niets aan over gehouden?

20. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Oh ja zoon van Jeanine!

Deel Deze Pagina