trouwens iedere keer als knip gaat testen moet ik werken...dus als het raak is moet je maar even smsen Ben veel te nieuwsgierig!
@ Ha Daan, fijn dat alles goed gaat en spannend hoor morgen! @ Lumea: lijkt me heerlijk, lekker uitwaaien aan het strand @ Pupke: plezier vanavond, hoop dat je mooie foto`s meekrijgt. O, geen foto`s, da`s balen. @ Daan: Ik kon ook zo verstopt zitten, Blergh. Goede tip...LACTULOSE. Is verkrijgbaar bij de drogist . Echt een aanrader. Wauw, mooi buikkie hoor. Ik heb ook veel Woezel en Pip spulletjes, zooooo leuk. @ Kwiepark: da`s toch niet meer normaal. Wat kan het toch raar lopen allemaal. @ Springmuis: je hebt echt kei leuke banners zeg. @ Klasien: ((((((((((((((((((((((((((((knuf))))))))))))))))))))))))) @ SylviaM: LANG LEVE DE EISPRONG Zo weer door de pagina`s heen geworsteld. Heb ook weer een buik- en echofoto geplaatst
Ik las ff over het woordje "fik" heen en dacht dat je het over de sprong van Syl d'r ei had hahaha, lag al bijna onder mijn stoel van het lachen toen ik mijn foutje bemerkte hihi. Afspraak bij de VK is verzet naar morgen jammer... moet ik weer langer wachten en ben al zo geduldig geweest hihi. Kan ik me vanavond even schuldig maken aan een oude verslaving, Sims 2. Heb een vermogen uit gegeven aan al die spellen en doe er bijna niets meer mee. Weinig tijd/zin gehad, maar heb er nu wel weer ff zin in om een paar digitale levens in het honderd te laten lopen *woehahaha* Loel, mooie buik hoor! En wat een lieve echo, zo dat gezichtje van de zijkant.. *zwijmel*
@Loel, wat geweldig. Je krijgt een zoon! Mooie foto hoor en mooi buikkie. @Pupke, jemig afspraak verzet. Balen. Je kijkt er toch naar uit. Hoe laat moet je? Sims, heerlijk verslavend, maar ik gebruikte altijd de cheats, omdat ik geen zin had om echt geld te verdienen. Ik wilde alleen maar grote huizen bouwen hihi. Ik heb volgens mij in al die jaren maar 1x een mensje gehad met een fatsoenlijke baan incl. promoties hihi.
Grrrrr pup, balen! Na ja op naar morgen! Loel wat een gave echo, zo duidelijk. Mooi mannetje. En een mooie buik ook!
Haai famkes (op zn fries) Hoe gaat het hier, hea wie zie ik daar terug bij m&m! Daan! Alles goed meid? Computerstoring gehad, balen zeg. Gaat alles goed? Zie dat je morgen 20 weken echo hebt! Spannend, ik volgende week dnderdag. Knip hoe gaat het met broekloeren? Spannend meid.....ohhh je voelt vanalles en nog wat weet ik wel...hopelijk is het roze dit keer voor jou! Hier vandaag een cursus dag gehad blehhhhh met dat super mooie weer zonde zeg......en morgen weer een andere cursus. Ze hebben alles in 1 maand gepropt omdat anders ik in juni moest....waarschijnlijk ben ik dan niet zo flexibel meer...... Verder geen nieuws momenteel.... liefs ink
@ Ha muissie: super mooi hoor. Ik wilde een berichtje achterlaten, maar toen sloeg mijn computer meteen vast
whaaaaaa meiden ik heb me nieuwe 2de handse autoooooo hij rijd lekker joh. ow en nog steeds geen zou het dan misschien toch heb nog steeds niet getest. De filmpje waren leuk @ Moor wel komen naar de echo he we willen alles horen @ sas hoe was de open dag @ Miranda wat stom dat ze zo tegen je mama uitvallen zeg @ daan zou leuk zijn als hij die rol krijgt zeg @ Lies heb nog steeds niet getest en weet niet of ik het morgen ochtend wel ga doen misschien wacht ik nog wel. @ Daan zelf niks kwa schade behalve dan een lege bankrekening @ suuz als ? ik test en het is posi zal ik je sms en oke beloofd maar misschien dat ik toch nog wacht.ik zie wel de testdrang is nu gezakt namelijk @ Loel jou buik lijkt kleiner als die van daan maar ziet er wel goed uit hoor en de echo ook geplaatst zie ik leuk leuk leuk @ pupke waarom is de afspraak verzet? @ ink voel nu helemaal niks als alleen pijne tepels maar ik test nog niet we wachten af dan maar beter dat ze voor jou alles in 1 maand hebben gestopt alleen jammer van het mooie weer @ Loel thanksssssss @ muis ziet er leuk uit die site en makkelijk met bijhouden ook. ik ben weer bij ondertussen even gebroekloerd maar nog steeds niks en ook geen buikpijn of hoofdpijn
Gaaf dat je nieuwe auto zo goed rijdt. Da's dan wel weer een pleistertje op je baalgevoel toch? En wat betreft geen ongi: enorm spannend.......wanneer ga je testen? Heb je normaal voor je Nod altijd last van buikpijn en hoofdpijn? Oeh zo sssssspannend [begint bijna nagels te bijten]. Hier voel ik niet zoveel. Heb wel afgelopen zondag de hele dag pijn in m'n buik gehad en dacht toen dat dat misschien m'n eisprong was. Maar dat klopt totaal niet met de datum die ff aangaf op basis van eerdere cyclussen want dan had het op woensdag / donderdag of vrijdag moeten zijn. Zondag zou dus wel heel laat zijn. Nouja, we zien wel.
Haaai meiden! De openavond ja was uuh niet zo heel veel aan, toevallig was mijn eigen gyn er die ging spreken, maar die spoorde vanavond niet helemaal, probeerde het muispijltje weg te vegen met zijn hand van het scherm hahahahaha Heb wel de verloskamer en de weeen kamer gezien en klein joh! Had t echt veel groter verwacht Knip, spanneneeeeeeend mop! Laat je t me weer weten hihihihihi Muis, leuke site! Ik ga lekker slapen, trusten moppies! kuss
Goedemorgen meiden, heb heel goed geslapen vannacht en ben nog steeds niet ongi maar wel hele erge krampen dus denk dat ze zo wel zullen arriveren die Heb nog niet getest.dus het blijft gewoon nog even afwachten. @ Lumea ja het is wel fijn dat hij lekker rijd dat scheelt een hoop normaal als ik ongi word heb ik altijd buik krampen en meestal ook wel hoofdpijn niet al je nagels op eten he ik heb deze periode ook meerdere dagen buikpijn gehad zo had ik maandag 2 maart hele erge krampen dus ik dacht ei maar nu klopt dat volgens mij niet ow en zaterdag de 7e had ik weer zo'n buikpijn dus wil nog niks zeggen denk.wanneer is ook alweer jou NOD? @ sas jammer dat er niet zoveel aan was zeg en ik heb ook geen idee hoe groot zoiets is. ik weet nog niks dus kan ook nog niks laten weten maar als ik had getest en posi had ik je wakker gebeld zoals afgesproken maar helaas niet getest. ik ga ff werken nu.
Morgen! @Knip: lag al om half 7 aan je te denken... Maar niet getest... En dan nog krampen... Het lijkt er echt op dat ze er weer zitten aan te komen he... nou, hoe dan ook, ik ga jou lekker platknnuffelen seh! @sas: kleine verloskamers bij jullie? Wat gek, de weeënkamer is hier bij ons vrij klein (een bed voor mama en een zatel voor papa, kleine douche en toilet), maar de verloskamer is echt zo groot als een woonkamer (neem ongeveer zo'n 7m bij 6m)! Wel lachen dat je gyn dat pijltje probeerde weg te vegen, hoop dat ie bij de bevalling wat beter geconcentreerd is Zo, ik ga hier vandaag wat rondlummelen en kleine dingetjes in huis doen en vanaaf werken! Morgenavond ist al weer lekker weekend! Oha, ik heb nog nergens echt last van, maar precies soms zo de voorlopers van ongikrampjes, dus ik denk dat ik weer een maandje opschuif (begin m'n lichaam steeds beter en beter te kennen )
Goedemorgen allemaal! @ Desert: Jammer dat het een iets minder interessante avond was dan verwacht. Hoe groot waren die kamers dan in m2? In Zwolle had ik destijds een behoorlijke kamer. Alhoewel de weeen kamer was voor 2 personen en ik was er in m'n eentje geloof ik en de verloskamer heb ik niet zo meegekregen, was te druk met wat anders bezig . Maar wel groot genoeg dat er nog een bed in gereden werd waarop Lumeaman als een blok in slaap viel nadat dochter geboren, bewonderd, geknuffeld, aangekleed, in slaap gevallen was. @ Knip: mijn nod is 27 maart. Ik had geloof ik een gemiddelde genomen van 28 dagen. Voel steeds wel iets in het midden van m'n buik maar misschien let ik er wel teveel op. Het is maar goed dat je aan het werk moet, heb je tenminste wat afleiding. En je berichtje over de krampen vond ik toch wel jammer......we willen geen ongi krampen natuurlijk. Ik hou je updates in de gaten hoor .
Hmmm, ik zit een beetje m'n tijd te verdoen door te klikken tussen de rmmc en de nod pagina. Ik ga maar eens afsluiten. Iedereen een hele goede dag gewenst en ik kom nog wel eens even tussendoor kijken naar nieuwe berichtjes.
@ Lies niet te veel piekeren over mij hoor. ik ben ook bang weer gewoon een ronde verder te moeten dus stel me daar maar gewoon op in.mocht het dan niet zo zijn valt het dus reuze mee hopelijk word jij toch ook niet ongi hoor ik blijf duimen @ Lumea in feite dus nog maar 9 dagen voor jou schiet ook al op de krampen zijn hier helaas nog steeds (of zou ik ze me indenken ze lijken nu minder heftig namelijk aaaaah ik word zo gek hiervan) Ik ga nu ff in nod maart kijken