D900 samsung ik ben ook helemaal hyper had nu getest met babyboom moest zo nog weg voor de auto en dan nog kleding gebeuren bij mijn nicht waar ik 2 gratis truitjes tegoed heb dus moet wel gaan daarna kan ik pas naar huis toe
snap em...hihi echt leuk meis!! ikke ga ff voor je googlen...of je foon mogelijkheden heeft om het met knipman of ons te delen hihi...jij bent hyper....... en niet zonder reden!! ooh en dan nog zoveel doen vanavond..
heb al nieuwe wap instellingen gedaan nu dus ben aan het proberen wat door te zenden naar sas en knipman
Ooow ik kijk even snel om het hoekje en zie dat knip een posi test heeft! Jeetje, ga maar snel alles doen wat je moet doen en kom zo snle mogelijk thuis om nog eens te testen hoor! Wij kunnen niet wachten! Enne als ie inderdaad zo duidelijk is als de ovu van 24/10 dan ben je echt heel erg zwanger! Ik wacht met spanning af O ja, mocht je de lijst nog bijwerken, haal dan dat pauzeronde maar weg bij mij We hebben zondag nog geklust en maandag of dinsdag is ei geweest, dusse... niet echt pauze geweest ZO ik ga snel verder werken voordat Marissa wakker wordt! Dikke knuffels voor iedereen (sorry dat ik niet zo uitgebreid reageer, maar ben druk momenteel).
rootje thanks zal vanavond lijst tevoorschijn toveren ik ga nu weg voor me auto spreek jullie vanavond meiden dikke kus en bedankt voor alles
hihi knip...ja de wap instellingen verandere is enige wat je kon doen...hij moet gewoon via mms kunnen versturen maar dan meot je wel kunnen wappen idd...als je dat niet kan moet je idd eerst even je wapinstellingen aanpassen zodat je dat wel kan.. Kun je bij je provider opvragen! Maar hopelijk is het gelukt, je bent nu waarschijnlijk al weg...doe maar snel idd je ding en hopelijk tot vanavond met een keeeiiii positieve test hooor! *draait haar duimen helemaal stuk* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *gooit er meteen eentje bij voor lieselke en de andere die tegen de NOD aanzitten* *duim*
GO KNIPPY! GO KNIPPY! GO KNIPPY! Ooowwww wat spannend, nu ben ik ook zenuwachtig haha! Oh Knip, volgens mij mogen in Nijmegen in het Canisius de mannen wel blijven slapen. Mijn vriendinnetje is daar bevallen, ze hebben hele mooie kraamsuites... als ik in het ziekenhuis zou bevallen, zou ik het daar willen. Maar daar ben ik nog steeds niet helemaal uit voor mezelf.
Jaaaaaa Knip! Ik voelde me wel zoooooo vereerd dat je me belde! Zoooooooo spannend! Ik wacht met smart op je mmsje hoor! Kusss
*draait als een dolle, springt als een gek en zenuwt als een beest!* Knip, woooeeeeeehoeeeeeeee! Vindet zo jammer dat ik vanaaf moet gaan werken, ga er niet met mijn hoofd bij zijn! Zo helemaaaaaaal geweldig!
@ Knippy: OEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! spannendspannendspannendspannendspannendspannendspannend! Maar ja streep is streep toch . Ik wacht met joelen als je het zelf zeker weet, maar dan ga ik wel los hoor @ Miranda: Bij mij was GBS inderdaad de oorzaak, als ik het zo lees hebben jullie veel geluk gehad. Gelukkig maar. GOOOOOOOOOOOO KNIPPY!
Jaaaaaa, kreeg toch een smsje met spannend nieuws. Go Knippy Go Knippy Go Knippy! Ik wacht met smart op nieuws vanavond, maar lees dat je het druk hebt! Ik ga niet eerder naar bed voordat ik je testnieuws heb gelezen!
Ik gun het je echt van harte en hoop zo voor je dat het echt zo is en je vanavond nog een keer een tweede streep ziet. Ik zal voor je duimen en hoor wel van je hoe het vanavond gaat. Dikke knuffel.
Ik ga werken! Knip, ben thuis tegen tienen en dan kom ik als een tornadostorm hier kijken naar de foto!
breek in: knip ik zit de heledag al te kijken hoor.ik heb geen duimen meer over.ik hoop het zo. ga niet eerder slapen als dat je hier weer bent geweest. kus breekt weer uit.