heb trouwens 6 mei de 20 weken echo, had eigenlijk een week eerder moeten zijn, maar er was geen plek meer! Dus Knip als je straks weer met je voeten op de wereld staat mag hij erbij! Zag trouwens een mooie site van muis voorbij komen, is misschien ook een goed idee, ziet er handig uit!
Ben hier allemaal losse flodders aan het plaatsen... Maar bedenk met net dat Pup vanavond naar de vk moest. Je zult ws nu of bijna op de tafel liggen om het hartje te luisteren, geniet ervan! En Daan je 20 weken echo, ben benieuwd hoe het is met jullie spruit en of jullie besloten hebben te weten wat het wordt!
Ik wacht met smart op Knip, ze belde me en zei dat ze rond deze tijd online zou komen! oeeeeeehhhhhhhhhhhhh spanneeeeeend! Pupke, hoe was t bij de vlos?
Hoe is het met Knip? En idd pup en daan? Spannend hoor allemaal! Hoe is het verder met iedereen? Groetjes, Miranda
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Oeeehoeeeeeeh KNIPPYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd meis! Je hoeft de foto's niet eens te vergroten, zo goed zie je t! Dikke dikke kus
wowww das een duidelijke streep zeg...hoefde idd niet te vergroten zag em al kei duidelijk! Gefeliciteerd meis! lange wachten is beloond...hoe gaat het met je en met knipman? Groetjes, Miranda
Joepieeeeeeeeeeeeeeeee! Van harte gefeliciteerd! Superrrrrrrrrrrrrrrrr! Eindelijk meid kun je ook op roze! En idd wat een duidelijke test! Ben helemaal blij voor jullie yes!
ik voel me heel happy meiden en zo onwerkelijk heb ook nog steeds buikpijn dus het lijkt of de ongi komt
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KNIPPY OP ROZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd hoor meis! Geniet er lekker van! Hele dikke knuffel voor jou!
Knippy dat had ik ook, hoort erbij! Geloof het nu maar, jij wordt mama! Zet de polonaise nogmaal in, hup nu de andere kant op!