In sneltreinvaart de berichtjes doorgelezen. Wat een gave datum 25 november, romantisch hoor O En het is gewoon een onwijs mooie overduidelijke streep! Het is gewoon een superduidelijke tweede roze streep. Ik ben zo blij voor je. En ik hoop zo dat Lies jou volgt en dat jullie idd saampjes op gaan.
mijn batterij is op....van de laptop dan he...ik ga ermee stoppen...ben helemaal blij voor je knip! ga lekker tv kijken, en morgen vroeg op...om 8.45 bij de fysio zijn voor Alyssa... Geniet ervan meis knip! oh en ronde 8..hmm zit in ronde 7....zou het...had trouwens geen pendels voor maart haha...wel eentje voor april.. Groetjes, Miranda
deze test was van vanavond hoor meiden die van vanmiddag was minder duidelijk maar wel goed zicht baar en ja lies volgen en dan de andere dames ook natuurlijk allemaal nog in 2009 een beebje zou geweldig zijn
Whoehoe! Wat zie ik wat zie ik! gefeliciteerd KNIPP! Nu kan je straks ook mooie buikfoto's showen zeg! Heerlijk voor je en die ongikrampen horen er nu ffe bij ivm je baarmoeder die oprekt! Geniet van je zwangerschap voor je het weet zit je al op de 20 weken..... liefs ink
Ben helemaal happy. Vanmiddag heel druk geweest met dat jurkje (moest me er echt toe zetten), maar op de rmmc was ook echt bijna niemand. Daarna wezen wandelen door de duinen om wat beweging te hebben. Moet zo verder aan dat jurkje maar dacht: nou, nog eventjes kijken hoor of er nieuws is. Zo enorm gaaf Knip. Helemaal geweldig.
ink hahaha ja nu moet ik ook aan de buikfoto's maar ben niet de slankste dus heb al een buikkie hoor en die word dus nog meer straks doe mij nu eerst de 12 weken maar de enge periode voorbij
breek weer in knip tuurlijk zeg ik niets!en die ongi pijn had ik ook hoor hoort er echt bij!ben echt super blij voor je! fynn doet het echt goed lekker makkelijk ventje.kom hem binnenkort wel laten zien want dat moet ook nog steeds haha. kus breek weer uit
ja we moeten echt weer eens afspreken meis ben heel benieuwd naar je ventje hoe raar dat je elkaar hier ineens weer tegen komt na al die tijd he
heel lief meis ben zo onwijs blij met jullie. even een dikke knuffel voor al mijn lieve forum dinnetjes
Ja, ook heel overdonderd maar hij is net als mij ook heel erg blij hoor maar tegelijkertijd zo onwerkelijk
Het is ook gewoon zo onwerkelijk in het begin. Trouwens aan het eind ook nog wel. Weet nog dat de vliezen gebroken waren en dat we 's avonds een wandelingetje aan het maken waren (op advies vd vk) en dat we ons nog steeds niet konden voorstellen dat we de dag erna zo'n hummeltje in onze armen zouden hebben. Owwww ik ben zo blij zo blij zo blij voor jullie!
Precies. Het is jullie dag vandaag, en morgen ook natuurlijk en overmorgen enz en dan op naar de kwaaltjes en dan het buikje en dan een bubbelgevoel en dan overduidelijk een schopje en dan een buik die je ziet bewegen. Aaaaah, zwijmel. Ehm ik loop wat op de zaken vooruit geloof ik.