Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Knippy: Heerlijk gevoel hè, ook nog wel een beetje onwerkelijk.
    Ik vind het niet gek hoor dat je het met je moeder wilt delen. Mijn moeder weet ook alles van mij. Het is zelfs zo erg dat ze de naam al weet :oops: :oops: . Maar ze kan goed haar mond houden ;) .
    Werkzuh!

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

zo, exact 10 pagina's om terug te lezen, hoewel het belangrijkste nieuws heb ik al gezien! KNIPPY! oh ik ben zo blij blij blij voor je!

Bij Pupke was alles goed bij de VK! Gelukkig maar weer!

Daan hebben we nog niet gezien hier :( Daan, was alles goed gisterenavond? Alle teentjes en vingertjes eraan en alle orgaantjes e.d. in orde?

nou, gisteren een torenhoge bloeddruk. Waarschijnlijk van de zenuwen / stress van de dag. Moet wel goed in de gaten worden gehouden. In ieder geval niet te veel zout meer eten.
    De vk heeft mij wel een weekje terug gezet in de zwangerschap, dus ik moet zo mijn banner aan gaan passen. Ben nu 7 weken en 1 dag maar dat weten we echt helemaal zeker op 07/04, dan heb ik de termijn echo. 04/05 weer op controle bij de VK.

Oh knippy ik vind het zo leuk leuk leuk! De huisarts moet je wel bellen hoor, om te melden dat je zwanger bent, die zet het in je dossier zodat ook de apotheek het weet.

meiden, ik ga wat doen!

3. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hier ook hoor! Mams wist het meteen dat ik zwanger was en ook de namen hebben we al besproken. Voor mijn moeder kan ik niets maar dan ook niets geheim houden. (in de puberteit wel hoor :) )

4. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hehe, gelukt!
    de foto's staan in het album :)

poeh hee... wat een "bevalling"

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen dames,

Oh ik lees het nu pas :D

Maar Knippy GEFELICITEERD !

Hier ook gelijk aan mijn moeder verteld hoor :D En schoonouders trouwens ook nog dezelfde dag :D

6. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Net wat je zegt loel het is heerlijk maar te gelijker tijd nog onwerkelijk
    Ik denk dat ik ook stiekem de naam wel zal gaan zeggen tegen me moeder
    nog niet gedaan hoor maar hoelang ik dat volhoud :rolleyes:

@ moor super joh die echo's ik hoop dat ik ook heel snel mag hahaha
    ik ga zo de dokter bellen en daarna de verloskundige praktijk voor een afspraak

Hoe komt het dat ze je nu pas op 7 weken en 1 dag zetten?
    je weet toch wanneer je eisprong is geweest of ongeveer

@ thanks joyce knipman wil nog even wachten met schoonouders maar is voor mij best moeilijk aangezien ik in het familiebedrijf werk
    nou ja ik praat gewoon veel met mijn mama en jullie dan moet het vol te houden zijn.

7. hielko2006

NOD:

* Lieselke, 24 jaar, 24 maart , 8e ronde voor 1e kindje
    * Springmuis, 21 jaar, 24 maart , 30e ronde voor 1e kindje
    * SylviaM, 32 jaar, 24 maart, 12e ronde voor 1e kindje
    * Lumea, 32 jaar, 27 maart, 2e ronde na mk voor 2e kindje
    * Rootje, 30 jaar, 28 maart, 11e ronde voor 2e kindje (pauze dus ronde blijft het zelfde volgende keer)
    * KwiePark, 27 jaar, ? maart , 12e ronde voor 1e kindje

* Miranda, 28 jaar, 8 april, 7e ronde voor 2e kindje
    * Beebie, 26 jaar, 11 april, 19e ronde voor 1e kindje

Zwanger:
    * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon
    * Daffie1977, 32 jaar, zwanger in ronde 1 van 3e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon
    * Meilan, 26 jaar, zwanger in ronde 1 van 1e kindje uitgerekend 25 juli van een dochter
    * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 2 augustus
    * Sweepy, 27 jaar, zwanger in ronde 2 van 1e kindje (tweeling) uitgerekend 9 augustus
    * Inkerbell, 28 jaar, zwanger in ronde 3 van 1e kindje uitgerekend 14 augustus
    * Jutte, 31 jaar, zwanger in ronde 4 van 2e kindje, uitgerekend 21 augustus
    * Pupke, 29 jaar, zwanger in ronde 4 van 1e kindje uitgerekend 3 september
    * Katjak79, 29 jaar, zwanger in ronde 15 van 1e kindje uitgerekend 12 september
    * xxsuuzxx, 28 jaar, zwanger in ronde 8 van 2e kindje uitgerekend 15 september
    * Joyce, 24 jaar, zwanger in ronde 4 van 2e kindje uitgerekend 15 september
    * Desert, 33 jaar, zwanger in ronde 3 van 1e kindje uitgerekend 16 september
    * Moor, 28 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 4 november
    * Knippy, 24 jaar , zwanger in ronde 8 van 1e kindje uitgerekend 25 november

Vlindertje:
    * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen en in ronde 11 bij 5 weken en 1 dag
    * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken
    * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen
    * Nadinneke heeft in ronde 1 en ronde 2 vlindertjes gekregen
    * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje
    * Bonsai heeft in ronde 2 een vlindertje gekregen
    * Lonny heeft in ronde 5 een vlindertje gekregen
    * Lumea heeft in ronde 1 bij 11 weken een vlindertje gekregen
    * Klasien heeft in ronde 1 een vlindertje gekregen

Artsbezoekjes:
    * Jutte 20 maart (18 wk zwanger) echo en baarmoedermeting.
    * Daffie 24 maart verloskundige
    * Kwiepark 25 maart gyne om 10 uur
    * inkerbell 26 maart 20 weken echo
    * Desert 30 maart afspraak gyne 9.30 uur
    * Suuz 30 maart 3e afspraak verloskundige
    * Desert 3 april internist om 13.50 uur
    * Moor 7 april termijn echo
    * Joyce 14 april de 3e afspraak bij de verloskundige
    * Moor 4 mei Verloskundige
    * Suuz 6 mei 20 weken echo

Pendels:
    * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen
    * knippy:1x maart jongen 2x meisje
    * Rootje79:Maart 2x Meisje , Juni 1x Meisje , December 1x Jongen
    * Desert: Knippy zegt januari een meisje
    * Miranda:1x april jongen,1x mei meisje,1x september jongen,februari 2011 meisje
    * Joyce: Justfem zegt zwanger in december van een jongen (pos test in januari) , caruli januari zwanger van een meisje
    * Bonsai: knippy zegt April 2009 meisje

Maansteen:
    * Knippy 7e ronde met 1e x maansteen 2e ronde met maansteen raak
    * Moor 7e ronde met 1e x maansteen 1e ronde met maansteen gelijk raak
    * lieselke 7e ronde met 1e x maansteen
    * Rootje 10e ronde met 1e x maansteen

Verjaardagen:

# Alyssa van Miranda 24 maart wordt 1
    # Lieselke 27 maart wordt 25
    # mirthe van Jutte 8 april wordt 2
    # Helma 9 april wordt 30
    # knippy 24 april wordt 25
    # joyce 1 juni wordt 25
    # Lumea 5 juni wordt 33
    # klasien 15 juni wordt 31
    # Lois van Suuz 16 juni wordt 2
    # Klasien Zoon 22 juni wordt 8
    # Loel 16 juli wordt 30
    # katja 28 juli wordt 30
    # Desert 3 augustus wordt 34
    # Mano van Joyce 17 augustus wordt 2
    # Sylvia 19 augustus wordt 33
    # Moor 26 augustus wordt 29
    # Meilan 1 september wordt 27
    # Marissa van Rootje 11 september wordt 2
    # Inkerbell 6 oktober wordt 29
    # Jutte 1 november wordt 32
    # Miranda 8 november wordt 29
    # Suuz 22 december wordt 29
    # MirandaMan 24 december wordt 35
    # klasienMan 14 januari wordt 27
    # Daffie 29 januari wordt 33
    # Rootje 30 januari wordt 31

Bijzonderheden:
    * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn
    * Miranda: heeft PCO
    * Nadinneke: gaat na 3 miskramen voorlopig even aan de pil
    * Hanneke : krijgt een kijkoperatie en daarna misschien starten met IVF
    * Lonny: Heeft even een pauze
    * klasien : Voorlopig even rustig aan doen
    * SylviaM: Krijgt een chromosomen onderzoek ivm de MK
    * Lente1973: neemt na ronde 5 even afstand wil het even laten bezinken.
    * Helma : gaat weer aan de pil

*Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img]

8. hielko2006

moor als je een week terug gezet bent wat is dan jou uitgerekende datum nu?

en daan meis hoe is het bij jou gegaan?

9. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hey knippy, datum wordt nu 04-11 ik twijfel of ik naar de november mama's zal gaan!
    ik ben een week teruggezet, waarschijnlijk is deze maand de eisprong later geweest ofzo. is moeilijk te zeggen!

10. hielko2006

Hij is aangepast
    en jaaaaaa kom maar naar de noveber mama's ik ga daar ook een beetje meekletsen namelijk gezellie

heb je je eisprong niet gevoelt de laatste keer?

11. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Goedemorgen meisjes!

Knip, hoe bevalt het op je roze wolk? Lekker en onwerkelijk of niet? Geniet er maar lekker van hoor, het is je echt van harte gegund!

Zou je mij op de lijst aan willen passen? Ik mag 21 april weer naar de VK. Ik ga ook proberen op die dag de echo voor prenatale screening te plannen, daarvoor moet ik naar Nijmegen want dat doen ze niet bij ons in de praktijk.

En het is idd slim om toch je huisarts in te lichten, zodat hij weet wat hij je voorschrijft als je medicijnen nodig zou hebben. Meid, ik ben echt zo blij voor jullie! Hoe gaat het met knipman?

12. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hey knip, ik heb inderdaad geen eisprong gevoeld de laatste keer, wel de innesteling volgens mij ;) ik ben er ook niet zo mee bezig geweest op vakantie :)
    ik zal zo eens kijken bij de nov mama's, misschien stap ik over!

pupke, prenatale screening is de 20weken echo toch?

gisteren werd direct de combinatietest aangeboden, ik ben nog in twijfel of ik het wel of niet zal doen :|

13. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Yep, dat moet tussen de 20 en de 21,3 weken heb ik me gisteren laten vertellen.
    De combinatietest hebben wij afgewezen... het is slechts een kansberekening en daar heb ik voor mijn gevoel helemaal niets aan. Als je kansen op een gezond kindje hoog zijn, kun je toch een kindje krijgen met een afwijking en andersom ook zo. Dus ik zie het wel als het er is. Ook Down is niet met zekerheid vast te stellen of uit te sluiten. En gezien mijn leeftijd is de kans op een gezond kindje gewoon goed. Maar dat mag iedereen natuurlijk voor zichzelf uitmaken.

14. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hey meiden,

allereerst:

KNIPPY van harte gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws ik ben er helemaal ondersteboven van. Het was het eerste berichtje wat ik hier las zostraxs.
    Heel erg, ontzettend gefeliciteerd voor jou en Knippyman.

@Moor: wat een mooie foto's. Op die van jou is ook nog een mooi vruchtzakje te zien. Grappig. Heb ik ook nog een foto van.
    Doe aub voorzichtig met die bloeddruk van je.

@Pupke: fijn dat de controles goed waren. Dat is weer even een pak van je hart he.

Nou even over mijzelf. De 20 weken echo was goed. Yay! Alles zag er prima uit. Groeit goed, alles goed aangelegd, alleen een superbeweeglijk kindje. Ze kon met moeite maar alles op de foto krijgen :D
    Het stak zelf z'n tong naar ons uit, dat was leuk om te zien zeg.
    10 vingertjes en 10 teentjes, alles er op en eraan. En het heeft mijn neus. Grappig om te zien zeg.
    Wat een opluchting zeg, want wat duurde de dag gisteren lang. Daanman heeft haar wel meegenomen naar de grote M, dat vond ik heel lief.

Voor verdere ;) details graag even pm'en. De foto's komen er zo snel mogelijk aan. Er zit er een bij van een voetje van de onderkant. Zo mooi joh. Schoenmaat 3 zei de echoscopiste hihi. (3 cm dus gniffel).

p.s. ik had toch gezegd dat ik daarna gelijk door moest naar de musicalgroep ;) Moesten jullie natuurlijk wel heel erg lang wachten. Gelukkig heeft Knip jullie goed beziggehouden. Joeppie de poeppie!

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Daan gefeliciteerd ! ,fijn dat alles geod was :D

@ Moor, mooie echo foto's :D

Oja en ik moet op 16-4 naar de gyn om 10.00

16. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Daan, goed om te lezen dat het allemaal lekker loopt (had ik net al gezegd he?) zitten die grote voeten in de familie? :)

de bloeddruk zakt wel weer hoor, kwam echt van de stress denk ik. Zaterdag bij moeders thuis nog maar eens meten.

thanks voor de complimenten op mijn mooie beeb ;) echt een fotogeniek ding nietwaar ;)

17. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Goedemooorgen meiden!

@knip, heeerlijk geslapen zeker? Ik ga je zo ff bellen!

@Moor, jee wat was je bloeddruk hoog zeg! Kreeg je geen medicatie ervoor? De mijne was 130/85 en werd al opgehoogd?

@prenatale screening, de combinatietest gebeurt niet met 20 weken maar met de 12 weken echo! De 20 weken echo is die echo waarbij ze ook naar het hartje kijken enzo..want de nekplooimeting heb ik gehad met 12 weken....

Of je het moet doen, moeilijk...ik zou er zelf niet meer voor kiezen, maar dat is gewoon omdat ik zo een paniekvogel ben en dus nachten had wakker gelegen voor die meting!

@daan, had je nog naar het geslacht gevraagd? :)

18. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

sas, goedemorgen :)
    normaal heb ik niet zo'n hoge bloeddruk hoor, waarschijnlijk was dit gewoon stress. Als het zo blijft (dus 4 mei weer zo is) word ik doorgestuurd naar de gyn. (was net zo blij dat dat dus niet hoefde na alle ellende)

@screening / combitest. screening is standaard dus die doen we sowieso. ik denk toch dat we de combitest mee pakken. Moorman vindt het wel een fijn idee. ikzelf ben er nog niet helemaal uit. Maar heb nog effies om er over na te denken (4 tot 7 weken ;))

19. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Moor, ik heb nog speciaal gevraagd of het grote voeten waren, maar ze zei dat het normaal was hihi.

20. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

gelukkig maar Daan :D geen abnormale voetjes hihi (en al zou het wel, toch)

Deel Deze Pagina