nee hoor geeft niets, maar omdat ik vorige keer al zei dat ik dacht dat ie grote voeten had, dacht ik, ik vraag het even aangezien ze dat toch moest opmeten. En Rolf heeft maat 45 en ik 37 dus het lag ook niet in de lijn der verwachting.
wanneer hoorde je mededramaleerling (goh... mooi woord ) of ie naar GTST mag? cool hoor, als je iemand kent die in een serie speelt! ik ken geen beroemde mensen persoonlijk!
deze week. Hoopte gisteren al op goed nieuws, maar toen wist hij nog niets. Er zijn er nog 2 van de musicalgroep die nu het vak in gaan. (zijn nu bezig met een prof opleiding). 1 studeert dit jaar af aan de zelfde academy waar Freek (joseph) ook aan afgestudeerd. is. Spannend toch.
dat is zeker spannend! gaaf hoor! heb je straks allemaal beroemdheden om je heen, hihi! kan je op handtekeningen jacht
Daan, ik hoorde dat Lucas, de zoon van Stefano en Janine, als homo terug zou komen? Wel gaaf hoor als hij uitgekozen word! Ik heb wel een beroemd iemand in de familie, Henk Poort, die musical ster! Mja we hebben geen contact met hem hoor! Ik moest een keer figureren daar en toen vertelde iemand hem dat ik zijn achternicht was en mocht meteen bij m aan tafel eten, tussen alle echte acteurs! Vond het doodeng hoor hahaahaha
Meiden, iemand van jullie ervaring met zo'n Angelsound doppler? Ik wil er 1 aanschaffen om lekker zelf te luisteren en ook om het geluid op te nemen en naar mijn broertje te sturen. Maar dan moet 'ie het wel goed doen natuurlijk.
Pup. ze hadden laatst op zp een topic er over bij zwangerschap...ik heb er zelf geen ervaring mee....
Ik hoor er op zich wel goede dingen over. Een paar meiden bij de aug. mama's hebben em. Ik zou er persoonlijk heel erg zenuwachtig van worden, want onze kleine ligt ver naar achteren, dus het is elke keer een gezoek naar het hartje. Maar vanwege de reden die je hebt vind ik het wel een heel leuk idee. Ik lees hier ook dat sommigen een video opname hebben van de echo (zelfgemaakt of op dvd gezet) misschien ook iets voor jou, om naar je broer te sturen?
Zo even snel reageren... Heb weer mooie beebjes voorbij zien komen, fijn dat de echo's goed waren @Daan en klopte mijn pendel, of heb je het niet gevraagd Eeeeh verder weet ik het eigenlijk niet echt meer.... Wel een nieuwtje hiervandaan Ik heb begin van de week bloed laten prikken bij de huisarts omdat ik me zo moe voel al een tijdje en nu blijkt dat ik ziekte van pfeiffer heb... Dusse lekker balen (er was nog iemand die dat had hier volgens mij... desertman?, ik weet het niet meer denk ik). Maar goed, met rust zou het over moeten gaan, maar ja, rust met zo'n kleine boef van 1,5jaar erbij kun je wel vergeten, dus dan maar lekker vroeg slapen... Dus als ik even wat minder hier ben, dan weten jullie dat ik probeer te rusten Dikke knuffels voor jullie allemaal en nu ga ik nog even (rustig) wat werken...
@Rootje, voor zover ik weet heb jij mij niet gependeld? Maar je mag het nog voor me doen voor ik je het vertel hihi. Oh en ik heb ook de ziekte van pfeiffer. Lastig hoor. Probeer echt je rust te nemen want anders duurt de nasleep heel lang. Ik zit er nu vanaf aug. mee, begin me nu eindelijk wat beter te voelen.
arme rootje, pfeiffer! kan je volgens mij goed beroerd van zijn, en zo lang ook knuf en sterkte meid!
Goedemorgen, Wat een blijheid allemaal en geklessebes op deze mooie ochtend. Mooi dat iedereen van die mooie echo's heeft gehad of hartje gehoord heeft. Fantastisch, schoenmaat 3 8) @ Knip: lekker wakker geworden dus @ Knip: ehm volgens mij moet je alleen gaan liggen als je vliezen breken voor een bepaald aantal weken, maar zou het zo 1-2-3 niet weten. Ik zat in de veilige zone van 38 weken en de baby zat er ook nog eens als een stop op omdat ze ingedaald was. Dus soms liep er wat water weg en dan weer een tijd niet. Het was niet als een waterzak die knapte, hij lekte maar een beetje , bovendien wordt er steeds nog vruchtwater aangemaakt. @ Rootje: wat enorm balen dat je pfeiffer hebt zeg. Een zwager heeft het gehad en dat heeft toen best een tijd geduurd voordat hij er weer vanaf was.
O nee, dat klopt, kijk nu in mijn lijstje, ik dacht dat ik jou gependeld had, maar dat waren pupke en katjak toen voor het geslacht Ik ben nu zo moe, ik ga niet pendelen, dat kost me te veel energie nu... Maarre ik ben wel nieuwsgierig, dus je mag me wel pm-en hoor Balen zeg dat jij ook pfeiffer hebt.... Ja ik probeer zo rustig mogelijk te doen, maar ik heb een kindje rondrennen hier die dat vooral niet doet Nou ja, hopen maar dat je er snel vanaf bent (en ik ook). O sorry desert, ik dacht dat het jouw mannetje was, dan was het iemand anders zijn hubbie geloof ik.... nou ja, ik zei al, ik weet het niet meer... Maar goed, hoe gezellig het hier ook is, ik moet echt voor 1april mijn belastingaangifte indienen en mijn boekhoudprogramma is heel erg gecrasht, dus ik moet mijn hele boekhouding van 2008 opnieuw invoeren, pfff ik heb echt geen zin....
Ff snel antwoord geven, vanavond lees ik de rest. @ Pupke: ik heb de angelsounds ook en ben er super blij mee . In het begin is het goed laag zoeken, dus niet in paniek raken als je het niet snel kan vinden. Mijn ukkie vond het geweldig om dat ding te ontwijken, erg irri. Nu hij al groter is, hoef ik het maar op mijn buik te leggen en heb ik het hartje meteen. Hij geeft er nu het liefst een trap tegen . Doet zeer aan je oren . Dus DOEN zou ik zeggen.
@ pupke de roze wolk zit heerlijk voel me zo gelukkig zeg Fijn dat alles ij jou goed was ik ga de afspraak zo toevoegen knipman heb ik net gebeld en die heeft het op het werk al allemaal gezegd hij klonk zo ongelovelijk blij en lief aan de foon echt super ik mag trouwens pas 28 april naar de verloskundige pfff wat duurt dat nog lang zeg. @ moor nee das waar ook op vakantie had je wel andere dingen te doen he ik hoor wel of je overstapt naar november ik zou het wel leuk vinden @ Daan dank je wel super dat alles goed was zeg bij jullie ben benieuwd naar de foto's en ga je zo pmen ik wil meer details horen hahaha @ Joyce ga je er zo bij zetten @ sas bedankt voor het heerlijke telefoongesprek net henk poort hahaha lachen snap best dat je zenuwachtig was tenslotte ken je hem persoonlijk nog geen eens ondanks dat je familie bent @ rootje balen zeg hoop dat je er snel vanaf bent sterkte @ lumea ja zeker goed geslapen ow en ik heb weer wat geleerd over vruchtwater nou de komende tijd zal ik wel heel veel bij leren denk @ Loel klinkt echt geweldig zo'n angelsound ik zit ook te denken om hem aan te schaffen hoor maar goed nog even wachten tis nog vroeg nu maar weer de lijst updaten
NOD: * Lieselke, 24 jaar, 24 maart , 8e ronde voor 1e kindje * Springmuis, 21 jaar, 24 maart , 30e ronde voor 1e kindje * SylviaM, 32 jaar, 24 maart, 12e ronde voor 1e kindje * Lumea, 32 jaar, 27 maart, 2e ronde na mk voor 2e kindje * Rootje, 30 jaar, 28 maart, 11e ronde voor 2e kindje (pauze dus ronde blijft het zelfde volgende keer) * KwiePark, 27 jaar, ? maart , 12e ronde voor 1e kindje * Miranda, 28 jaar, 8 april, 7e ronde voor 2e kindje * Beebie, 26 jaar, 11 april, 19e ronde voor 1e kindje Zwanger: * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon * Daffie1977, 32 jaar, zwanger in ronde 1 van 3e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon * Meilan, 26 jaar, zwanger in ronde 1 van 1e kindje uitgerekend 25 juli van een dochter * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 2 augustus * Sweepy, 27 jaar, zwanger in ronde 2 van 1e kindje (tweeling) uitgerekend 9 augustus * Inkerbell, 28 jaar, zwanger in ronde 3 van 1e kindje uitgerekend 14 augustus * Jutte, 31 jaar, zwanger in ronde 4 van 2e kindje, uitgerekend 21 augustus * Pupke, 29 jaar, zwanger in ronde 4 van 1e kindje uitgerekend 3 september * Katjak79, 29 jaar, zwanger in ronde 15 van 1e kindje uitgerekend 12 september * xxsuuzxx, 28 jaar, zwanger in ronde 8 van 2e kindje uitgerekend 15 september * Joyce, 24 jaar, zwanger in ronde 4 van 2e kindje uitgerekend 15 september * Desert, 33 jaar, zwanger in ronde 3 van 1e kindje uitgerekend 16 september * Moor, 28 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 4 november * Knippy, 24 jaar , zwanger in ronde 8 van 1e kindje uitgerekend 25 november Vlindertje: * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen en in ronde 11 bij 5 weken en 1 dag * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen * Nadinneke heeft in ronde 1 en ronde 2 vlindertjes gekregen * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje * Bonsai heeft in ronde 2 een vlindertje gekregen * Lonny heeft in ronde 5 een vlindertje gekregen * Lumea heeft in ronde 1 bij 11 weken een vlindertje gekregen * Klasien heeft in ronde 1 een vlindertje gekregen Artsbezoekjes: * Jutte 20 maart (18 wk zwanger) echo en baarmoedermeting. * Daffie 24 maart verloskundige * Kwiepark 25 maart gyne om 10 uur * inkerbell 26 maart 20 weken echo * Desert 30 maart afspraak gyne 9.30 uur * Suuz 30 maart 3e afspraak verloskundige * Desert 3 april internist om 13.50 uur * Moor 7 april termijn echo * Joyce 14 april de 3e afspraak bij de verloskundige * Joyce 16 april gyn om 10.00 uur * pupke 21 april verloskundige * Knippy 28 april eerste echo + intake verloskundige om 8.30 uur * Moor 4 mei Verloskundige * Suuz 6 mei 20 weken echo Pendels: * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen * knippy:1x maart jongen 2x meisje * Rootje79:Maart 2x Meisje , Juni 1x Meisje , December 1x Jongen * Desert: Knippy zegt januari een meisje * Miranda:1x april jongen,1x mei meisje,1x september jongen,februari 2011 meisje * Joyce: Justfem zegt zwanger in december van een jongen (pos test in januari) , caruli januari zwanger van een meisje * Bonsai: knippy zegt April 2009 meisje Maansteen: * Knippy 7e ronde met 1e x maansteen 2e ronde met maansteen raak * Moor 7e ronde met 1e x maansteen 1e ronde met maansteen gelijk raak * lieselke 7e ronde met 1e x maansteen * Rootje 10e ronde met 1e x maansteen Verjaardagen: # Alyssa van Miranda 24 maart wordt 1 # Lieselke 27 maart wordt 25 # mirthe van Jutte 8 april wordt 2 # Helma 9 april wordt 30 # knippy 24 april wordt 25 # joyce 1 juni wordt 25 # Lumea 5 juni wordt 33 # klasien 15 juni wordt 31 # Lois van Suuz 16 juni wordt 2 # Klasien Zoon 22 juni wordt 8 # Loel 16 juli wordt 30 # katja 28 juli wordt 30 # Desert 3 augustus wordt 34 # Mano van Joyce 17 augustus wordt 2 # Sylvia 19 augustus wordt 33 # Moor 26 augustus wordt 29 # Meilan 1 september wordt 27 # Marissa van Rootje 11 september wordt 2 # Inkerbell 6 oktober wordt 29 # Jutte 1 november wordt 32 # Miranda 8 november wordt 29 # Suuz 22 december wordt 29 # MirandaMan 24 december wordt 35 # klasienMan 14 januari wordt 27 # Daffie 29 januari wordt 33 # Rootje 30 januari wordt 31 Bijzonderheden: * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn * Miranda: heeft PCO * Nadinneke: gaat na 3 miskramen voorlopig even aan de pil * Hanneke : krijgt een kijkoperatie en daarna misschien starten met IVF * Lonny: Heeft even een pauze * klasien : Voorlopig even rustig aan doen * SylviaM: Krijgt een chromosomen onderzoek ivm de MK * Lente1973: neemt na ronde 5 even afstand wil het even laten bezinken. * Helma : gaat weer aan de pil *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img]