Hoi meiden heb even vluchtig alles doorgelezen... Knip op een roze wolk, super! Pupke verliefd op de hartslag van haar baby! Bij Daan alles goed, ga je straks pben... Sas en Daf die Will en Carlton nadoen, yeah baby's! Hier het eten opstaan kom later terug x
@ Daffie ja moet wel lukken maar ik heb altijd 4 deurs gehad vind ik eel makkelijker namelijk lekker dat je even hebt kunnen rusten zeg @ gekke meiden met jullie filmpjes maar wel leuk hoor die dansjes speciaal voor mij zag het al helemaal voor me @ nina thanks
meiden ik lees net dat ik van een oud vriendin Blusvrouw ze schreef hier gister haar angelsound mag lenen echt super he
avond meiden, zou vandaag drukke dag hebben gehad waar het niet dat ik vannacht wakker werd na gedroomd te hebben... Droomde dat er een bij in mijn oor was gevlogen en me daar had gestoken en toen ik aan mijn oorschelp trok vloog de bij eruit...toen ik dus daarna wakker werd verging ik van de oorpijn....niet leuk! en geen molletje te vinden in huis..ja een lege strip! bah..dus de hele nacht wakker gelegen van de pijn...in de ochtend niet meer vol kunnen houden. Ventje dus de afspraak bij de fysio voor alyssa afgezegd...en meteen de HA gebeld..ik kon direct komen....(wist eigenlijk al dat het een oorontsteking was) Heb die namelijk genoeg gehad in mijn leven, maar het is dus idd een ooronsteking en voel me toch belabberd...krijg er niks voor moest molletjes slikken...want je lichaam moet dat zelf oplossen. Ik maakte me alleen beetje zorgen dat het zo snel en zo pijnlijk was...dat had ik nog nooit gehad...en ook nog eens zonder dat ik keelpijn of oorpijn had gehad of dat ik verkouden was.....raar! Daarom ook mijn afspraak bij het uitzend afgezegd...moet nu volgende week woensdag komen tekenen...en dinsdag net voordat de visite komt op haar verjaardag met Alyssa naar de fysio..... Echt voel me toch rottig...wat een pijn kan dat doen zeg....ben echt wel blij dat ik dit al jaaaaren niet meer heb gehad...bah bah bah.. Dus meiden heb wel snel gelezen...las dat alles geod is met de beebs...en knip op der roze wolk! Dikke knuffel allemaal, Groetjes, MIranda
Ongeluk kwam toch met ... drie. Toch?!? Wat een dag vandaag zeg. Mag ik niet met iemand ruilen? 1. Mijn vriend is zijn baan kwijt. Bedrijf failliet, dus vandaf dinsdag thuis en afwachten wat de curator zegt. Wel balen. Hij zat tien jaar op deze plek, pas promotie gehad en dinsdag met het functioneringsgesprek was er niks aan het handje. Nu blijkt het financieringsbedrijf van Opel de financieringen van alle showroomauto's stopgezet te hebben. De baas van mijn vriend moet even dik één miljoen op tafel leggen en tja ... een geldboompje heeft hij niet, dus failliet. 2. Iemand is met zijn skelter tegen de mijn auto aangereden, dus dikke deuk en flinke kras (gelukkig wel verzekering, maar toch ... ) Een collega van mij zag het gebeuren en heeft die betreffende jongen even naar me toegebracht. 3. Rijd ik met mijn autootje door de Botlektunnel en zie ik dat er een aanrijding is gebeurd. Blijkt het om mijn zwager te gaan en mijn toevallige passerende andere zwager stond er ook bij. Gelijk stress want was alles goed. Dat wel, alleen wel auto behoorlijk in elkaar en het was niet eens zijn schuld. Mag ik nu naar bed toe dan? @ Daan; Moeten we je pmmen voor het geslacht of weten jullie het niet? Want anders pm ik je gelijk hoor.
AAAAH GIL GIL GIL! ik was bezig met terug lezen zie ik me toch een super gave mooie banner voorbij komen! KNIPPPP VAN HARTE GEFELICITEERD MOP! ik wilde nog verder terug lezen maar aaaah ik ben er te enthousiast voor haha! wat leukkk! Aaaah hoop je echt te volgen! krijg er steeds meer een goed gevoel over! om over de kwaaltjes maar te zwijgen, maarja die kunnen ook wijzen op ongi Jaaa leuk heb je gelijk even aangepast op de site hihi Kussssss
Jeee, Kwie, dat is echt zo een dag waarvan je zegt, ik duik in bed en kom er de komende uren niet uit! Sterkte! *egobericht* Ik heb een brutale vraag *schaam* ik doe mee met Duncan, mijn lieve hond, voor buurthond van het jaar verkiezing, zouden jullie misschien willen stemmen op hem? De link is: http://www.buurthondvanhetjaar.nl/kandi ... rend/stem/ Alvast echt super bedankt! Hij hoeft echt niet 1e te worden, maar die andere prijzen zijn zooooo leuk! *egobericht uit*
Hier ff een kort berichtje van mij: KNIPPY KRIJGT EEN KNIP-BABY MET KNIPMAN Gefeliciteerd wijfie! Ben echt onwijs blij voor je! Van de week zal ik weer eens verder terug kijken.... Dikke kus!
ik mag pas uhm..ik geloof woensdag testen hahaha maar ik doe het niet hoor, dat durf ik niet [-( maar pff, heb echt wel HET gevoel..stom he.. anders dan andere keren dat ik het gevoel had zwanger te zijn.. raar gevoel in mn buik haha iedere keer als ik iets voel en ik denk ohjeej misschien ben ik wel zwanger krijg ik helemaal een soort van vlinders in mn buik of zenuwen gevoel hahaha stom he heb trouwens ff op duncie gestemd Hoe is het met jouuuuu Kussssss
Nee is niet stom! Is juist nog meer spannend Oooh zou ook zoooo gaaf zijn! Je weet het dan he, samen zielig doen met dikke buik om bij Simon in de buurt te komen Ooh super lief van je, thanks!
WHAHAHA Simonnnnn pregnant ladies coming throughhhh! Hahahahaha ik heb wel raar pijn achtig iets dingetje rechts in mijn onderbuik naja niet echt pijn...maar meer dat het voelt alsof ik mijn eisprong krijg ofzo hahaha vaaaaag omschreven mja..kans is zoooo klein dat ik me waarschijnlijk nu gek zit te maken om puf hahaha ow ow ow ik moet ook steeds bijna janken als ik iets zie op tv, zelfs gister bij friends hahahaha krijg ik tril lip hahaha Pfff voel me nu een stommerd, wilde het eerst niet aangeven omdat ik zoiets had van zal je zien dat ik gewoon ongi word en dan zit ik hier weer stomme dingen te lullen hahaha Kusssssss