Roze motor en mini-club

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by KwiePark, Nov 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lumea

Lumea Fanatiek lid

Nov 16, 2008
    1,508
    0
    0
    @ Desert: in Zuid-Holland. Volgens mij best nog wel een eindje bij jou vandaan al weet ik niet meer of je nu in Purmerend of A'dam woonde. Of heb ik dat zelfs fout?
    Wel heeeeeeeeel lief dat je het aanbood hoor (dikke knuf)

2. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Kan toch wel hormonaal zijn, dat je huid iets vetter is dan normaal en dus je porien eerder verstopt, maar wat te doen? Tja.
    De zon is altijd een goed idee, dus even met je koppie in de zon gaan zitten als de tijd het toelaat.
    Stomen, lekker ff de porien open zetten. (zelfs onder de douche met een washand op je koppie valt daar al onder volgens mijn theorie).
    Niet te veel cremetjes smeren, mijn ervaring tenminste.

Pff verder zou ik het niet weten.
    Als je dat van de zon zou kunnen uitproberen, zou natuurlijk ideaal zijn. Of zonnebankje natuurlijk, maar dat heeft niet iedereen en is een stuk duurder.

3. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

weekendplannen:
    morgen komt mams weer thuis na 3 weken vakantie! Die haal ik op van Schiphol en breng ik thuis naar de honden.
    Daarna naar het eigen huis om dat schoon schoon schoon te maken. 3 weken 3 honden in huis (met soms 4) samen met de drukte van de afgelopen weken zorgt voor een vies vies vies huis. Althans, volgens Moorman valt het allemaal wel mee!
    Maar goed, dat is dus mijn plan voor het weekend.
    Oh en natuurlijk alle kadootjes die mams heeft meegenomen uitpakken, want ik geloof dat ze last heeft gehad van haar verwenklier in Florida :)

4. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Wat wij gaan doen van het weekend:

Morgen komen vrienden en gaan we weer D&D spelen. Dat zal wel de hele dag in beslag nemen. (hopenlijk niet tot heel laat)

Zondag, geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee.

5. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

tis dat Moorman moet werken morgen, anders kwam ie meedoen :)

6. lieselke

lieselke Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    2,983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Morgen! (allee, middag al bijna)

Was gisteren superdruk opt werk, heb mlijn pc neit aangehad... Maar nu terug van boodschappen doen en gelijk komen lezen!

@Knip: hoe zit je daar op je wolkje? Ben verschrikkelijk blij voor jullie, echt waar!

@Daan: fijn dat alles goed was! En schoenmaatje 3 al, woohoo

@Moor: wat een fotogeniek frummeltje hebben jullie zeg! Mooie echo's en top dat alles bij jou ook ok loopt! Let wel op je bloeddruk he meid!

@pupke: mijn nichtje heeft de angelsound en is er heel tevreden van! Je hoort heel goed het hartje, maar ook als de beeb 'zwemt' of de hik heeft, hoor je het verschil! Lijkt me ook leuk om te hebben...hihi

@rootje: de ziekte van pfeiffer...? Wat houdt dat eigenlijk in? Ik hoop niet dat het te erg is hoor!

@Daan: kan je me pb'en met de details?

@Knip: 28 april! Hoh, het gaat snel zijn hoor, echt waar! Die roze wolk voert je wel door de dagen heen En fijn dat knipman zo lief is, het moet toch zalig zijn!

@meilan: hoe was de prenatale les!?

@sas: waahaaaa, de Carlton DAce! vind ik ook een van de beste stukjes uit de serie!

@miran: nu weer een oorontsteking meid... Het zit je ook niet mee he... En idd, dat kan zo'n pijn doen! Maar wat raar van je droom! Jij had dat wel vaker he, zoals bij die oude dame in de trein... Vind dat wel 'speciaal'. Heb daar ook iets mee, met zo van die 'onverklaarbare dingen'... Veel beterschap meid!

@kwie: jeeeeeezes wat een dag zeg! Gaat het een beetje met je man!? Goh, ik weet niet zo geod wat zeggen, zoveel rottigeheid op 24uur... Een mens is toch niet gemaakt om dat te verdragen... Dikke knuf hoor!

@sas: aaaah, ik kan niet stemmen op Duncan, gaat niet als je uit belgie bent...dom he... Maar ik hoop toch dat ie iets leuks in de wacht sleept!

@knip: leuk pakje van je mama! En dat speeltje ook al zo lief! Ben benieuwd naar de andere reacties int weekend!

Ohja, effe vergeten te melden dat ik een domkop van jewelste ben geweest... Ik kon de verleiding neit weerstaan en heb een test gedaan *kruipt snel achter een hoekje van schaamte* en opt eerste zicht zag ik niets, maar als ik heb dichterbij hou en een beetje schuin, zie ik toch precies een meeeeega licht streepje... Goed zo lies, nu maak je je helemaal koekeloere. Ik weet niet waarom ik het gedaan heb, want heb nog steeds het gevoel dat ik ongi ga worden, maar nu zit ik hier... Ik moest direct aan jou denken Knip, met de vorige ronde. Ik hoef er geen foto van te maken, want je ziet zo echt geen knijt erop...

Ik verklaar me vandaag dus als RMMC-kieken van de dag!

7. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

morgen lies!
    oeh wat maak je ons nu? een licht streepje? AAAH spannend! tjonge zeg, dat zou wat zijn zeg!
    dat is dus niet goed he, voor mijn bloeddruk :)

8. lieselke

lieselke Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    2,983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Sowwy Moor, echt...Maar ik weet echt neit waarom ik nu getest heb. Nogmaals, ik ben er zeker van dat ik ongi ga worden, maar zo van die dingen maken je toch twijfelachtig hoor...

Naja, ik heb dat ding al weggestoken, ga er niet meer aan denken en gewoon afwachten, neh! :)

9. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

tuurlijk ga je van een verwegstreepje twijfelen, zou ik ook doen! sterker nog, heb ik gedaan!

10. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Nou, hij is van harte welkom hoor. We kunnen nog wel een goede fighter gebruiken, of een ranger. Wat speelt hij eigenlijk voor character? Ik ben een half elf rogue genaamd Nasiria.

En als hij dan komt spelen, neem ik een keertje vrij, kunnen wij lekker stadten of zow Yay

11. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    ochtend meiden, of bijna middag eigenlijk. Zoo hier weer bijgelezen...hoef niet te reageren hahaha stem wel met de update van lieselke in....amen! wat een update zeg halelujah!

Oh en lies...een twijfelstreepje...spannend...doe maar lekker nog een paar dagen wachten en dan heb je een knapstreep net zoals knip!

Hier gaat het wel...een vervelende piep in mijn oor, en de pijn is te onderdrukken met molletjes! Kan ik nu echt gebruiken heb het reuze druk...zondag visite voor Alyssa en dan moet het huis schoon. Gelukkig heeft mijn mama gisteren evne komen helpen terwijl ik op bed lag ((schaam)) heb wel 2 uur geslapen overdag tegelijk met de kleine...

Groetjes,
    Miranda

12. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik wordt kriegelig* van zo'n verwegstreepje. Damn.

Zo en nu echt even de buitenboel doen, tot zo *zwaait*

(*maar ik heb ook crackerkruimels in mijn bh zitten, das ook niet fijn :p)

13. lieselke

lieselke Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    2,983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België

Ik ga wat eten en dan beneden nog dweilen, dan is alles gedaan voor vandaag!

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hihi Daan, goed idee :) wij lekker shoppen! Yeah ;)
    Moorman speelt vaak een Dwarf (geloof ik).
    ieuw, kruimels zijn geen feest, zeker niet op zo'n plek!

Lies, niet schamen! Je wilt gewoon graag, logisch toch?!

Hai Miran, wel een beetje geslapen ondanks je piep?

15. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    hee moor, ja hoor thx...

Lieselke..niet schamen je wilt gewoon ook graag hoor!

Ieuwh mijn backspace doet het neit goed meer...zouden er kruimels inzitten? Toch niet die van jouw bh he daan?

Groetjes,
    Miranda

16. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Zou maar zo kunnen. Ik ben niet zo'n nette eter, zeker als het op crackers aankomt. Haha.

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    hihihi kruimels in je BH, komt me zooo bekend voor haha en dat kriebelt echt vet! :)

LIESSS! Wat spannendddd! volgens mij hebben wij de zelfde NOD toch?
    aaaah ben zooo benieuwd of streep straks super dik is, ik duim! :D

18. lieselke

lieselke Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    2,983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    DE 24ste heb ik nod... Heb nog effe gekeken en nu hoef ik niet te draaien om iets te zien... Maar het blijft verchrikkelijk licht...

Ik denk zondag nog eens opnieuw met ochtendurine (heb ik vandaag niet gedaan) en is ie dan niet duidelijk, ga ik de ob's al maar weer klaarzetten...

Zou ik hem aan mannetje laten zien of hebben jullie zoiets van 'wacht maar tot ie goed duidelijk is...? Ik hoop nu niet dat ik iemand op zijn tenen trap met men dom gedoe...

19. Lumea

Lumea Fanatiek lid

Nov 16, 2008
    1,508
    0
    0
    Oooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhh!
    Ssssssssssspannend! Trouwens hoezo zou je iemand op z'n tenen trappen met je domme gedoe?

@ Miran: juist fijn toch dat je moeder even kwam helpen. Niets om je voor te schamen. Oorontsteking is echt superpijnlijk.

20. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    de 24e...nou dan is mijn meissie jarig...dat moet jullie wel geluk brengen hoor!

whaha als ik mijn cyclus bekijk van 28 dagen dan is dan mijn vruchtbaarste dag.....alsof ik er dan tijd voor heb met een huis vol visite...

Groetjes,
    Miranda

Share This Page