Jippie, zie net op de mail dat Lumeaman een afspraak heeft staan voor een sollicitatiegesprek. Ok de eerse ronde is hij dus doorgekomen. Update mijn sollicitaties: heb er nog maar 1 lopen en kreeg daar een brief van, dacht meteen dat het wel de afwijzing zou zijn, maar was de ontvangstbevestiging . Ben ik niet meer gewend joh dat ze zo netjes zijn. Ik zal jullie tips gaan opvolgen voor de pukkels. @ Muissie, vind je banner zo leuk. Je zou er bijna een t-shirt van laten drukken.
Gewoon 's ochtends heeeeeeel vroeg de wekker zetten Hee Lieselke, als je Nod pas de 24ste en je hebt nu al een licht streepje......yeah! Oja en ik zou 'm zeker aan je vriend laten zien. Hij is er toch ook best mee bezig. Vorige maand allebei een traantje weggepinkt. Zou het met hem delen denk ik en dan saampjes op je nod testen ofzo?
Ja echt laten zien hoor. Ik heb best veel aan Rolf gehad na elke negatieve test. Soms vergat ik wel eens even dat voor de mannen ook spannend en soms verdrietig is. Helemaal als ze zien dat wij het er zo moeilijk mee hebben. Ik zeg applaus voor onze mannen!
Zeer zeker een applausje voor onze mannen! @lumea en Daan: ja, ik weet het, ga het toch amar laten zien. En als het zondag dan nog niet positief is, zijn we toch me 2 he... Tnxie Vanaaf een demonstratieavondje van Mylene-producten bij mijn tante. lekker gezellig en gedachten op iets anders zetten. Morgen gaan we ook naar daar, want mannetje gaat bij mijn tante wat afbreken en terug opbouwen En ikke met neefje PS spelen Gisteren was echt onwijs druk opt werk, ben er nog moe van! Om half 5 zat ik al als een gek te geeuwen in de vergaderzaal...poeh en toen nog les tot half 10! Gelukkig hebben we frietjes van de directeur gekregen, maar die lagen me op men maag, heb ze veel te snel moeten opgaffelen! Hebben jullie ook steeds meer en meer zin om de bbq terug aan te steken met dit weer? Ben de hele week al happy ervan! *jeeze lies, wat een getoet vandaag...*
hmm hmm helemaal mee eens, gewoon laten zien...mocht het wel iets zijn jullie beide blij! mocht het niet iets zijn....jullie beide verdrietig....je doet het toch samen he zwanger worden! heel vroeg de wekker zetten...hmm veronderstel dat mijn meissie weer haar normale tijd wakker word...half 7...dan euhm half 6 de wekker zetten haha eerst zelf wakker worden...en dan hopen dat meissie niet vroeger wakker word.... Groetjes, Miranda
oh wow, latenwe hopen dat hij nog verder door gaat...en jij een bevestiging...das vaak bij een overheids instantie...die zijn wel zo formeel daarin....hopelijk is het een goed teken!!
Werkze Moor @ Miran: wat gaat dat toch snel he zo'n jaar. Jullie meissie alweer 1 jaar. Dan is ze alweer een peuter.
KNIPPY... GEFELICITEERD LIEVE MEID! OH WAT BEN IK BLIJ VOOR JE.... als mijn gezicht niet zo zeer deed zou ik lachen! (ego - ik heb woensdag bij het winteruitje een slee-botsing gehad en een deel van mijn jukbeen gebroken... doet zeer, lekker dik en blauw, maar verder niet erg...)
@ Klasien: auw auw auw auw arme jij. een vriendin van mij heeft dat gehad met een val van haar fiets. Bont en blauw was ze en had er ook erg pijn van. Wat jammer dat een leuk uitje dan zo'n lange nasleep gaat krijgen. Hoop dat je er heel snel minder last van zult hebben. En laat je man je 's avonds maar lekker vertroetelen.
Zow, das lekker vlot gedaan. Spreek net met de buurman, die heeft een meissie gekregen in september en zijn vrouw heeft er 52 uur over gedaan @Klasien: jammer dat je slee uitje zo moest aflopen. Niet erg zegt ze dan nog. Poeh, leuk is anders hoor. Knuffeltje voor jou. Hmm nog flink koud dus nog in Noorwegen, ben blij dat hier de zon schijnt. Even een algemene vraag. Weet iemand een leuke afspeellijst op youtube. Ben nu Michael Jackson aan het luisteren, maar vind er niets aan.
Yeah! Ik dacht het al ik dacht het al! Joepie... helemaal blij blij blij! weer zo snel, d'r dochter was ook al zo vlot!
Fijn Rootje, een zoon en dochter voor je vriendin! Koningswens zeggen ze dan toch he... Ik ben hier uit de klusjes...beetje vingers draaien nu. Seffes maar eens zien wat we vanaaf gaan eten!
Ja volgens mij noemen ze dat een koningsgezin. Jongetje en meisje. Lies: wij eten bloemkool. Iets voor jou?
Hmm, lust ik wel, maar mannetje niet zo graag. oh, ik heb nor tortilla's in de diepvries liggen. Beetje kip bakken met wat sojascheuten en tomaat en nog wat eronder denk ik... Ook wel lekker