Dit is een gewone ronde, we hebben het MMM-en even uitgesteld de kans is klein hoor dat het op de gewone manier lukt, maar de kans is er nog wel dus we gaan er gewoon voor haha @Moor: KNUFFFFF terug
middag dames, Kom eens even kijken of lies al heeft getest spannend @ Ink dat je dat vol kunt houden zeg knap hoor @ Moor nu al een zwangerschaps broek is je buik al zo erg gegoeid dan? Foto? @ Jutte BZB is wel degelijk band zonder banaan alleen het nummer "ik heb geen bananen" is van de boswachters en niet van band zonder banaan maar goed dat maakt niks uit narttulijk blijft een feestje Ach het zal allemaal best goed zitten met je baarmoedermond ze kunnen beter maar extra controle doen toch ((((((((knuffel))))))) voor de stress @ Lies niks geen bruinigs meer te zie n lees ik dat os weer positief duimt dus weer gewoon verder @ Sas gewoon proberen misschien willen ze bij jou wel even kijken @ Jutte dat is echt toevallig zeg met die namen mogen wij hem dan nu weten als het die naam toch niet meer word ? @ Miranda die eenkennigheid komen ze vast wel snel overheen ben benieuwd hoe ze het vandaag gaat vinden @ Daan ik neem aan dat het over het spel ging maar verder snapte ik er weinig van en ja ik wil ook een posi test van iemand zien @ Ink voorlopig even maar niet meer bowlen dan hahaha @ Muissie duimer de duim ook voor jou mee posi test volgende week oke @ Jutte alwwer zo'n update geniet van je illegale internet @ muis tuurlijk moet je er voor gaan. Hier gister het nieuws verteld tegen schoonouders en eveneens baas die reageerde wat nuchter ow gefeliciteerd en tegen knipman nou moet je dus wel echt volwassen worden he daarna nog even naar zwager teven collega geweest en die was wat positiever alleen zijn vriendin geloofde het niet die dachten dat we ze voor de gek aan het houden waren en uiteindelijk het ik de foto die nog op mijn telefoon stond als bewijs laten zien. toen was ze echt blij voor ons hahaha de muts verder leuke avond gehad alleen heel erg moe had niet verwacht dat ik dat zo snel zou hebben zeg
NOD: * Lieselke, 24 jaar, 24 maart , 8e ronde voor 1e kindje * Springmuis, 21 jaar, 24 maart , 30e ronde voor 1e kindje * SylviaM, 32 jaar, 24 maart, 12e ronde voor 1e kindje * Lumea, 32 jaar, 27 maart, 2e ronde na mk voor 2e kindje * Rootje, 30 jaar, 28 maart, 11e ronde voor 2e kindje * KwiePark, 27 jaar, ? maart , 12e ronde voor 1e kindje * Miranda, 28 jaar, 8 april, 7e ronde voor 2e kindje * Beebie, 26 jaar, 11 april, 19e ronde voor 1e kindje Zwanger: * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon * Daffie1977, 32 jaar, zwanger in ronde 1 van 3e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon * Meilan, 26 jaar, zwanger in ronde 1 van 1e kindje uitgerekend 25 juli van een dochter * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 2 augustus * Sweepy, 27 jaar, zwanger in ronde 2 van 1e kindje (tweeling) uitgerekend 9 augustus * Inkerbell, 28 jaar, zwanger in ronde 3 van 1e kindje uitgerekend 14 augustus * Jutte, 31 jaar, zwanger in ronde 4 van 2e kindje, uitgerekend 21 augustus * Pupke, 29 jaar, zwanger in ronde 4 van 1e kindje uitgerekend 3 september * Katjak79, 29 jaar, zwanger in ronde 15 van 1e kindje uitgerekend 12 september * xxsuuzxx, 28 jaar, zwanger in ronde 8 van 2e kindje uitgerekend 15 september * Joyce, 24 jaar, zwanger in ronde 4 van 2e kindje uitgerekend 15 september * Desert, 33 jaar, zwanger in ronde 3 van 1e kindje uitgerekend 16 september * Moor, 28 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 4 november * Knippy, 24 jaar , zwanger in ronde 8 van 1e kindje uitgerekend 25 november Vlindertje: * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen en in ronde 11 bij 5 weken en 1 dag * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen * Nadinneke heeft in ronde 1 en ronde 2 vlindertjes gekregen * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje * Bonsai heeft in ronde 2 een vlindertje gekregen * Lonny heeft in ronde 5 een vlindertje gekregen * Lumea heeft in ronde 1 bij 11 weken een vlindertje gekregen * Klasien heeft in ronde 1 een vlindertje gekregen Artsbezoekjes: * Daffie 24 maart verloskundige * Jutte 25 maart: meting baarmoedermond deel 3 + controle en prik * Kwiepark 25 maart gyne om 10 uur * inkerbell 26 maart 20 weken echo * Desert 30 maart afspraak gyne 9.30 uur * Knippy 30 maart afspraak moeders voor moeders * Suuz 30 maart 3e afspraak verloskundige * Desert 3 april internist om 13.50 uur * Jutte 3 april: 20 weken echo, meting deel 4 + controle en prik * Moor 7 april termijn echo * Joyce 14 april de 3e afspraak bij de verloskundige * Joyce 16 april gyn om 10.00 uur * pupke 21 april verloskundige * Knippy 28 april eerste echo + intake verloskundige om 8.30 uur * Moor 4 mei Verloskundige * Suuz 6 mei 20 weken echo Pendels: * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen * knippy:1x maart jongen 2x meisje * Rootje79:Maart 2x Meisje , Juni 1x Meisje , December 1x Jongen * Desert: Knippy zegt januari een meisje * Miranda:1x april jongen,1x mei meisje,1x september jongen,februari 2011 meisje * Joyce: Justfem zegt zwanger in december van een jongen (pos test in januari) , caruli januari zwanger van een meisje * Bonsai: knippy zegt April 2009 meisje Maansteen: * Knippy 7e ronde met 1e x maansteen 2e ronde met maansteen raak * Moor 7e ronde met 1e x maansteen 1e ronde met maansteen gelijk raak * lieselke 7e ronde met 1e x maansteen * Rootje 10e ronde met 1e x maansteen Verjaardagen: # Alyssa van Miranda 24 maart wordt 1 # Lieselke 27 maart wordt 25 # mirthe van Jutte 8 april wordt 2 # Helma 9 april wordt 30 # knippy 24 april wordt 25 # joyce 1 juni wordt 25 # Lumea 5 juni wordt 33 # klasien 15 juni wordt 31 # Lois van Suuz 16 juni wordt 2 # Klasien Zoon 22 juni wordt 8 # Loel 16 juli wordt 30 # katja 28 juli wordt 30 # Desert 3 augustus wordt 34 # Mano van Joyce 17 augustus wordt 2 # Sylvia 19 augustus wordt 33 # Moor 26 augustus wordt 29 # Meilan 1 september wordt 27 # Marissa van Rootje 11 september wordt 2 # Inkerbell 6 oktober wordt 29 # Jutte 1 november wordt 32 # Miranda 8 november wordt 29 # Suuz 22 december wordt 29 # MirandaMan 24 december wordt 35 # klasienMan 14 januari wordt 27 # Daffie 29 januari wordt 33 # Rootje 30 januari wordt 31 Bijzonderheden: * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn * Miranda: heeft PCO * Nadinneke: gaat na 3 miskramen voorlopig even aan de pil * Hanneke : krijgt een kijkoperatie en daarna misschien starten met IVF * Lonny: Heeft even een pauze * klasien : Voorlopig even rustig aan doen * SylviaM: Krijgt een chromosomen onderzoek ivm de MK * Lente1973: neemt na ronde 5 even afstand wil het even laten bezinken. * Helma : gaat weer aan de pil *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img]
OOooooohhhhh jaaaaa.....tja, bananen hè Maar komen die BZB dan ook uit omgeving Zwolle? Was volgens mij wel rond dezelfde tijd een hitje van ze dan...welke? Geen idee meer, haha, maar grappig.... En die naam, nee, zeg ik nog niet. Misschien zetten we ons er wel overheen en gebruiken we de naam alsnog...het is maar een buurmeisje, geen zus of nichtje natuurlijk.... Dat zou toch fantastisch zijn hè, als het nu is gelukt, wauw.....de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus we duimen voor 10 vandaag!!
Knip stom hè, dat mensen het gewoon niet geloven.... Mijn schoonmoeder ook bij Mirthe. Omdat mijn schoonzus toen ook zwanger was denk ik....ze was bij ons aan het eten (sm) toen Jutteman zei "nou, vanaf volgend jaar heb je in juni nog een verjaardag" (we hadden het er over dat we in juni altijd zoveel verjaardagen hebben, niet wetende dat Mirthe uiteindelijk in april geboren zou worden natuurlijk) Nou, ze zei eerst nee, en toen nog een keer nee, je maakt een grapje en uiteindelijk wilde ze het dan wel geloven.... alsof je zulke grapjes maakt, als je het speciaal komt vertellen....zijn meer grapjes die je op een feestje tussen neus en lippen door maakt denk ik, als je er al een grapje van wilt maken... Oh, ik zal even een foto van de echo maken, helemaal niet aan gedacht!
Jutte band zonder banaan had rond die tijd een hit met koningpinteman dus misschien daardoor ze komen uit brabant namelijk "Volkel" hihihi nee wij maakte er zeker geen geintje over maar naar het zien van de test geloofde ze het dan wel ik ga het straks mijn broertje vertellen de oudste zoon van zijn vriendin is jarrig word 12 en dus vertellen we het maar dan daarna mag iedereen het weten ben gewoon te trots om het voor me te houden ga vanavond een super mooie gadet op mijn hyves plaatsen vind ik zo'n mooi nummer van marco zal de link hier vast plaatsen misschien zijn er meer dames die hem willen hebben http://www.youtube.com/watch?v=xK7owo6kXyg echt zooo mooi he ****zwijmel****
haha die knip, is net zo slecht in geheimpjes als ik hier nog geen mega dikke buik, maar zeker 's avonds wel opgezette darmen... en dan zitten mijn broeken niet zo lekker dus dan maar veeeeel elastiek
Knip is zeker heel slecht in geheimpjes als ze zo leuk zijn geef je groot gelijk hoor lekker die broeken dan alvast aantrekken
hier wist de vorige keer iedereen het met 5 weken. nu hebben we gewacht tot we een heel duidelijk hartje hebben zien kloppen en het kindje goed groeide. Dus sinds afgelopen week, is het de wijde wereld in! ik zal kijken of we de camera nog kunnen overhalen een foto te maken van de buik... die is een beetje stuk
Haha, hier nog zo'n slechte geheimhouder hoor.... Niet alleen omdat het heel leuk is te vertellen, maar ook omdat ik het ook niet voor me zou willen houden als het mis gaat...kan dan ook wel wat steun gebruiken, toch? Bij jou gaan we daar natuurlijk niet van uit, maar die geheimhouding past dus ook niet echt bij mij en dus ook niet bij jou.
Jutte, helemaal gelijk. Vorige keer dat het mis ging, heb ik een hoop steun gehad van de mensen om ons heen. dat was heel prettig!
Ja probeer hem maar snel over te halen het toch even te doen moor en tja als het mis gaat heb ik liever dat iedereen het weet dan weten ze ook waarom ik me zoooo kut voel dan maar we gaan daar niet vanuit natuurlijk ***edit ja dames zo denk ik dus ook***
Ben bezig.....moet ff uploaden Die buik had ik nog ergens staan, is ook alweer zelfs iets kleiner.......jaaaa gaat hard nu!
Er was even visite.... Maar goed, jullie zijn er toch niet, dus niets gemist, haha Hier de echo! Kindje van 18 weken jong Trouwens, we hebben net voor de lol geprobeerd onze modem te installeren...blijken we gewoon op ons eigen netwerk te kunnen! Tsss...Online heeft blijkbaar smoesjes...de 30e, not! Dus no more illegal internet! En weer thuistelefoon, lekker hoor!
wow mooie echo hoor enne weer legaal interneppen super dan zien we je hier tenminste weer meer ik ga nu naar me broertje ben benieuwd wat zijn reactie zal zijn doei doei
Haaai meiden! Na al die lekkere verhalen over de Mac, net met Desertman heeeeeerlijk gemact! Ooh Jutte, wat een leuke echo! Knip, jaaa is zo een mooi liedje he? wéééééh