Oh meiden. Kennen jullie het programma Ranking the Stars? Dat spelen wij a.s. vrijdag met een stel vrienden/kennissen. Nu moet ik voor 12 uur vanmiddag mijn lijst ingeleverd hebben. Ik heb de rijtjes wel aardig voor elkaar, maar het commentaar erbij verzinnen is zo lastig. (en ik hoorde dat de meesten echt heel hard en eerlijk zijn geweest). Staan de rijtjes van de echte ranking the stars niet ergens op internet of zo? Zodat ik daar wat inspiratie vandaan kan halen? Het is echt lastig om te bedenken.
Ja ships, was ik vergeten erbij te zetten dat ik dat al gedaan had, maar misschien zijn mijn zoekopdrachten niet goed geformuleerd. Ik ga het nog eens proberen. (en anders toch maar 1 of 2 afleveringen terugkijken hihi)
nee ik ook niet.. Waar is Sylvia eigenlijk op vakantie? En Lieselke? ben je van de aardbodem gevallen of ongesteld geworden meis? Hopelijk is alles goed! En de andere die we idd al een hele tijd niet meer hebben gezien? Groetjes, Miranda
Daan bedoel je een lijst met vragen? En dat je vriendinnen de mannen op de juiste plek moeten zetten?
Klopt, maar in dit geval moeten we elkaar ranken. De vragen zijn: Introvraag: Wie kan het minst kritiek verdragen? Vraag 1: Wie zegt het wanneer je teveel geld terug krijgt bij de supermarkt? Vraag 2: Wie experimenteert het meest in bed? Vraag 3: Wie zal het hardst wraak nemen op zijn/haar ex? Lachen hihi. Heb er nu al zin in!
Wat een gave echo's zeg! Lijkt wel of hij/zij aan het bidden is, hahaha... Leuke vragen trouwens, had nog even op google gekeken, maat kon er ook niet veel vinden.
ja dat zeiden wij zelf ook al hihi. Thanx voor het kijken trouwens. Ik ga nu maar even 1 aflevering terugkijken, want anders krijg ik het nooit af.
Daan wat een mooie echo ! Hoe is het voor de rest met jullie allemaal? Hier mwoah.. ben weer ziek aan het worden denk ik.. snottebellen hangen aan mn neus, en af en toe komt er zelfs een bel als ik adem.. whahaha nee hoor geintje maar ben wel vet verkouden en WEER keelpijn grrr.. Kusssssssss
Muissie, misschien ff lekker warm douchen? Zow irritant verkouden zijn. Ik begin nu al weer een beetje last te krijgen van hooikoorts. Yay, not! Ziet springmuis voor zich met van die dikke groene klodders aan haar neus ahahahhaha
ik zie het ook al helemaal voor me bij mezelf hahaha en iedere keer als ik uitadem zo'n dikke vette bel die dan knapt omdat ie te groot word hahahaha iewwwwwl zeg, wanneer is het nou pasen? ik ben het even helemaal kwijt kussssssssss PS: Daan, he bah hooikoorts, dat is inderdaad ook niet echt fijn hoop dat het niet te heavy voor je word!
@ Springmuis, liever groene klodders dan rode ongitoestanden, toch? @ Daan, prachtige echo's zeg! Ik hoop volgende week bij de 20 weken echo ook zulke mooie plaatjes mee te krijgen, wauw! enne, mooi buikie ook al! Wat grappig, Ranking your friends! Wij hadden jaren geleden het "friendsspel", nav DE serie Friends, was ook zoiets, leuk hoor, haha...we hebben wat afgelachen! @ Miranda, lieve plaatjes, vooral die hooligan, fantastisch! Enne, nog 1 dagje! @ Knip, sterkte voor je mams vandaag, op een geslaagde operatie! @ Lies, LIES, LIES, oeeeehooeeee, waar beeeen je!?!?!?